Store33

Sjaak van der Pol

Doen wat ze beloven. Ik heb een paar keer grint besteld en dit werd keurig op tijd afgeleverd.

Hennie

Goede prijs-kwaliteit verhouding, handige website om zonnescherm op maat te bestellen.

Tygo Schipper

Wij hebben hier 3 stuks wind vaste screens besteld. Keurig na 3 weken geleverd. Helaas bleken wij alleen de verkeerde geleiders besteld te hebben. Na overleg met klantenservice (keurige en snelle... Wij hebben hier 3 stuks wind vaste screens besteld. Keurig na 3 weken geleverd. Helaas bleken wij alleen de verkeerde geleiders besteld te hebben. Na overleg met klantenservice (keurige en snelle respons) de juiste besteld.

Lepelaars

Super fijne producten, duidelijke beschrijven en makkelijk te monteren. We zijn elke dag blij met onze beslissing om hier onze rolluiken te kopen!

Brands

Goede prijs kwaliteit

Isebelle

Niet tevreden

Reactie Store33:

Goedemiddag Iselle,
Goedemiddag Iselle,
Bedankt voor je bericht. Excuses indien een voorgaande levering goed was zoals je beschrijft. Helaas wegens het seizoen / situatie COVID-19 kan het voorkomen dat leveringen uitlopen en of vertragen. Onze excuses hiervoor.
Klantenservice
Store33 BV

Sanitair33

Totaal ongeïnteresseerde verkoper (eigenaar?)

Witteman

Bestelling verliep perfect, maar bij levering misten een paar producten, zouden nageleverd worden, na vele mailtjes en telefoontjes nog steeds geen levering.

Reactie Store33:

Goedemiddag Impreza,
Bedankt voor je bericht/review. Mogen wij wellicht uw naam of bestelnummer, want met uw naam komt u niet voor in ons systeem.
Met vriendelijke...
Goedemiddag Impreza,
Klantenservice
Store33 BV

Bert L

Goed advies , levering netjes op afgesproken datum .