Store33

Roel Kampert

Beton schutting gecombineerd met schanskorven besteld en zelf geplaatst. Beton platen hadden allemaal exact dezelfde afmeting. ze waren echter wel hier en daar wat aan de kromme kant. Beton palen... Beton schutting gecombineerd met schanskorven besteld en zelf geplaatst. Beton platen hadden allemaal exact dezelfde afmeting. ze waren echter wel hier en daar wat aan de kromme kant. Beton palen waren niet allemaal hetzelfde en ook wat krom. Lijkt normaal. Groef in de paal was ook niet overal 3.5cm. verder heeft dit geen invloed op het eindresultaat. ziet er prachtig uit.

Makkelijk de gewenste maat bestellen, betalen en word thuis af geleverd en eind resultaat is zeker mooišŸ‘

M.Kivit

Een goede,snelle service en bovendien betrouwbaar

Bestelling werd keurig verwerkt. Prima levering, alles compleet. Alleen zat er geen montagehandleiding bij. Na een telefoontje werd deze per mail toegezonden. Al met al prima tevreden.

Prima service. Snelle levering. Mooi product

Mooie prijs-kwaliteit verhouding en super goede service!!

Steef Roufs

Al meer dan 4 maanden aan het wachten op onze rolluikken. Beloofd dat ze afgelopen week zouden terugbellen voor de afspraak met de monteur. Ze de kans gegeven om te bellen en helaas is dit weer!... Al meer dan 4 maanden aan het wachten op onze rolluikken. Beloofd dat ze afgelopen week zouden terugbellen voor de afspraak met de monteur. Ze de kans gegeven om te bellen en helaas is dit weer! niet gebeurt, is niet de eerste keer namelijk. Wilde maandag terugbellen zijn ze 2 weken met vakantie! Goede service? Pff..

Per ongeluk op de site terecht gekomen, ben ik heel blij met het bestelde grint en de aflevering daarvan! Zowel de service van de store33, na mijn telefoontje wanneer het geleverd zou worden, alsook... Per ongeluk op de site terecht gekomen, ben ik heel blij met het bestelde grint en de aflevering daarvan! Zowel de service van de store33, na mijn telefoontje wanneer het geleverd zou worden, alsook de chauffeur van de vrachtwagen was zeer goed.

Tromdur

Snelle levering en heldere communicatie. Vooraf samples is ook erg handig.

Montagebedrijf van der Pluijm V.O.F.

Goede service en degelijke kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs.