Store33

Bert

5 screens besteld , netjes afgeleverd en goed advies bij kleur en keuze motor door Raico
De screens waren goed verpakt , wij zijn volledig tevreden .

Reactie Store33:

Goedemiddag Bert,
Bedankt voor het attente bericht/review. Graag gedaan en geniet van jullie aankoop!
Raico
Klantenservice
Store33 BV

Mts. Robben

Correcte levering. Screen goed verpakt tegen transportschade. Montagehandleiding klopte niet helemaal met product maar dat is voor een beetje handige klusser geen probleem.

Seevens Multipaint

Goed geregeld. Deur zelf opgehaald en in de auto geplaatst.
Zeer te vrede en goede kwaliteit deur.

Brasserie NOORTJE

Moonen

Vandaag de toegezegde nieuwe lamellen ontvangen. Zien er weer uitstekend uit, zeer degelijk verpakt. Het voornaamste, nu met de juiste breedte. Moet nu toegeven, maakt waar wat ze schrijven, heeft... Vandaag de toegezegde nieuwe lamellen ontvangen. Zien er weer uitstekend uit, zeer degelijk verpakt. Het voornaamste, nu met de juiste breedte. Moet nu toegeven, maakt waar wat ze schrijven, heeft iets geduurd, maar dat is ook te wijten aan het feit dat de lamellen niet eenvoudig zijn in te korten. Prima service. Doen er alles aan om een probleem op te lossen.

Moonen

Bij Store33 een rolluik van ca 250x 200 cm besteld. Bij aflevering zag het er zeer degelijk en fraai uit, ook uitstekend verpakt. Helaas waren de lamellen 2 cm te breed. Na telefonische melding van... Bij Store33 een rolluik van ca 250x 200 cm besteld. Bij aflevering zag het er zeer degelijk en fraai uit, ook uitstekend verpakt. Helaas waren de lamellen 2 cm te breed. Na telefonische melding van deze vergissing zouden ze mij dan nieuwe opsturen, weer wachttijd van enkele weken terwijl ik de kast en geleiders al had gemonteerd. Omdat me dat te lang ging duren heb ik voorgesteld om ze zelf tegen vergoeding in te korten. Dat vond men een prima oplossing. Helaas is dat bijna onmogelijk gebleken vanwege vastgeniette pvc zijstukken. Store33 heeft toen alsnog besloten nieuwe lamellen op te sturen.

Tamer

Wij zijn positief. Mooie aluminium deur in steellook. Netjes op tijd geleverd. Product is erg goed!

Hoogers

We zijn heel blij met de mooie Solid Surface waskommen.
Levering was sneller dan op de website aangegeven stond.
Netjes afgeleverd tot in huis.

Patrick Bakker

Snelle levering, keurig volgens afspraak. Producten zien er op het oog goed uit. Montage volgt nog. Het verbaasd mij wel dat de glasplaten los geleverd worden zonder glasbok of iets dergelijks.... Snelle levering, keurig volgens afspraak. Producten zien er op het oog goed uit. Montage volgt nog. Het verbaasd mij wel dat de glasplaten los geleverd worden zonder glasbok of iets dergelijks. Glasplaten worden per stuk gelost en op een paar balkjes tegen de wand gezet. Enige vorm van bescherming ontbreekt. Het geld wat betaald wordt voor het meeneem systeem vind ik niet in verhouding voor die paar RVS plaatjes die zijn meegeleverd

Wilco

Goed spullen passen prima netjes verpakt en correct geleverd.