Store33

Angela Buijs

Onze ervaring met Store33 zou ik zeker aan anderen aanraden. Wij hadden Portugese tegeltjes besteld( tegels 33) en ze zijn werkelijk prachtig. Met de goede service van dit bedrijf had ik ze snel in... Onze ervaring met Store33 zou ik zeker aan anderen aanraden. Wij hadden Portugese tegeltjes besteld( tegels 33) en ze zijn werkelijk prachtig. Met de goede service van dit bedrijf had ik ze snel in huis. Goede communicatie via de mail als telefoon.
Heel fijn...😃

Vooraf de afspraak gemaakt over de levering en betalingen conditie. Was geen probleem.
Zelfs binnen de afgesproken tijd geleverd.
100% tevreden.

Ludo vrolix

Goede service goede prijs zeer mooi grind zijn er erg blij mee perfect voor onze tuin.

Prima aflevering volgens afspraak. Prima product. Wij zijn tevreden

Eustwtvrocj

Slechte ervaring
Fout geleverd, zou dag later herleverd worden. Werd weer een dag later. Heeft mij twee snipperdagen gekost.
Niet leuk behandeld aan telefoon

Emans

Chinese hardsteen opsluitbandjes gekocht. Kon ze 2 dagen erna al ophalen. Zeer vriendelijk personeel en snelle service.. echt een aanrader!

Naomi van Schie

Wordt netjes geholpen, en de service is goed.
Bij de levering bleken er kapotte tegels bij te zitten en de zelfde dag werden de nieuwe verstuurd.
Zeker een aanrader!!

Overzichtelijke website en goed bereikbaar

Thieu

Set van 12 spotjes besteld en ze voldoen volledige aan mijn verwachtingen.
Ook de afstandsbediening werkt prima.

Victor

Ben persoonlijk meer dan teleurgesteld in het bedrijf: op 15 december 2017 een wasbak met kraan besteld, het is inmiddels 5 maanden later en nog steeds de produkten niet ontvangen.
Wat mij het...
Wat mij het allermeeste stoorde zijn de excuses van de sales mensen, met allerlei redenen probeerde ze zich meer tijd te verschaffen, onzinnege antwoorden, eerst kwam de bak niet met de boot mee, naderhand moest de bak uit Turkije komen, nog maar eens gebeld en toen als antwoord gekregen dat ze de levering niet in eigen hand hebben en afhankelijk zijn van hun supplier.

Ben er werkelijk klaar mee, persoonlijk hoop ik dat ik mijn geld terugkrijg binnen een redelijke termijn.

Aaanbeveling van mij uit: niet mee in zee gaaan.