Store33

Twee big bags Limburgs grind (2000 kilo).

Marion

Goede service alleen de levering liep wat uit...dus niet binnen 1-3 werkdagen

Claessen, G

Prima grind! De kleurstelling klopt helemaal met mijn verwachting. De bestelling werd tijdig en zoals afgesproken geleverd. Een prettige klantbenadering en prima service.

DIrk Honings

Prima bestelsite , goede levering.

Jan

Spotjes voor de veranda waren snel geleverd alleen jammer dat er niet bij stond dat het zonder netsnoer werd geleverd maar er zat 10 cm draad aan met klemmen. Zelf maar een net snoer aan gemaakt.

pim

Goede uitleg, snelle service en goede opzet en planning. Laagdrempelig en persoonlijk.

Alles piek fijn in orde

Daryl

Ik had een rolluik besteld, die keurig geleverd is door Store33.nl (Rolluik33.nl). Echter bleek ik hem door een meetfout iets te klein besteld te hebben, na mailcontact met Raico, is er met mij mee... Ik had een rolluik besteld, die keurig geleverd is door Store33.nl (Rolluik33.nl). Echter bleek ik hem door een meetfout iets te klein besteld te hebben, na mailcontact met Raico, is er met mij mee gedacht, zijn de mogelijkheden besproken en is er met een oplossing gekomen. Binnenkort kan ik dus gaan genieten van een verduisterde slaapkamer.
Ik kan deze webshop dus van harte aanbevelen, één tip: kijk heel goed naar de meetinstructie!

Erg tevreden met onze bestelling. Website is erg duidelijk en de rolluiken worden netjes verpakt en snel geleverd