Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Y. Engelse

Een zeer goede ervaring mag ik wel zeggen: ik was op zijn minst op mijn hoede voor installatie omdat dit in het verleden door een bouwaannemer helemaal mis was gegaan.
Ik was dus een beetje...
Ik was dus een beetje wantrouwend toen een kachel werd geïnstalleerd.
Nou, dat was helemaal niet nodig, wat een prof van een installateur was dit. De kachel was niet zozeer ambachtelijk geïnstalleerd, maar het ging meer naar de kunstzinnige kant.
Zonder troep van betekenis, de monteur dacht zelfs nog mee over andere bouwtechnische zaken, waar ik zeker wat aan had.
Chapeau, oftewel petje af.

Zoals ik al aangaf, dit is een combinatie van ambacht en kunstzinnigheid.
Hoeveel kwaliteit wil je nog hebben.

Neen, ik vind uw manier van werken boven verwachting.

Fam. Hofman

Uitstwkende voorlichting, prima service, zeer behulpzame en meedenkende installateur. Niets dan lof! Oh ja... En de kachel brandt als een tierelier. 😀

De monteur die de kachel kwam installeren verdient een vette bonus. Bereid om een extra mijl te gaan om de kachel perfect te plaatsen.

Het opmeten was niet helemaal goed gedaan waardoor het plaatsen op de bedoelde plek niet lukte. Dankzij de monteur gelukt om de kachel op een andere plek naar volle tevredenheid te plaatsen.

Henri

Arrogante partij. Leuke verkooppraatjes, maar slechte kennis over de kachel. De kachel die we gekocht hebben doet het verder prima, maar nu naar een paar jaar zijn er lasverbindingen van een stalen... Arrogante partij. Leuke verkooppraatjes, maar slechte kennis over de kachel. De kachel die we gekocht hebben doet het verder prima, maar nu naar een paar jaar zijn er lasverbindingen van een stalen strip opengesprongen binnen in de kachel. Gebeld met Stokertje, maar natuurlijk geen garantie, was uiteraard wel te verwachten. Dit zou aan het stookgedrag liggen, ahum. Dit antwoord geven ze toch altijd. Mijn inziens mag een lasverbinding nooit losspringen, maar goed. Als ze de kachel hebben verkocht hoef je van hen geen service te verwachten. Het probleem komt toch altijd door de klant.

Misleidende verkooppraatjes

Betere service bieden

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Ter informatie: We hebben de heer Nijenhuis een e-mail gestuurd met verzoek om meer informatie zodat we dit uit kunnen zoeken en een oplossing kunnen vinden. Of een nadere uitleg kunnen geven. We... Ter informatie: We hebben de heer Nijenhuis een e-mail gestuurd met verzoek om meer informatie zodat we dit uit kunnen zoeken en een oplossing kunnen vinden. Of een nadere uitleg kunnen geven. We hadden namelijk zelf geen klacht van meneer Nijenhuis ontvangen, alleen online via Feedback Company. Helaas was meneer Nijenhuis niet bereid om zijn adres door te geven en een oplossing was niet meer nodig.
We hebben daarom de volgende reactie gestuurd:
Beste meneer Nijenhuis, we vinden het jammer dat u deze, behoorlijk negatieve, conclusies trekt op basis van uw gesprek met een medewerker. De organisatie is groter dan de mening/houding van een individuele medewerker. Ik heb geprobeerd uit te zoeken om welke kachel het gaat maar de naam Nijenhuis komt in ons systeem erg vaak voor, maar niet met het door u opgegeven mailadres. Daar kom ik dus helaas niet verder mee. We willen uw klacht graag serieus nemen en verder uitzoeken en een oplossing aandragen, maar als u hier geen prijs op stelt dan kunnen we inderdaad verder jammer genoeg niets voor u betekenen. We wensen u desondanks nog veel plezier met de kachel. Hartelijke groet, 't Stokertje

G.Coehoorn

Vorig jaar augustus hebben we naar alle tevredenheid een houtkachel laten plaatsen. Deze kachel was voorzien van speksteen aan de bovenkant en zijkant. Helaas ontstonden inéén zijpaneel na 1... Vorig jaar augustus hebben we naar alle tevredenheid een houtkachel laten plaatsen. Deze kachel was voorzien van speksteen aan de bovenkant en zijkant. Helaas ontstonden inéén zijpaneel na 1 stookseizoen scheurtjes in een hoek. Deze hoek bleek bijgewerkt (had ik bij aankoop niet gezien) dit bijgewerkte hoekje knapte er door de hitte uit. Na contact met het Stokertje werd dit weer netjes bijgewerkt. Echter na een paar keer stoken ontstonden er weer scheuren. Geen probleem. de kachel kon retour en ik kon een nieuwe kachel komen uitzoeken. Na wat bijbetaling (duurder exemplaar) is ook deze weer keurig geplaatst.

uitstekende service

Bezoek aan het filiaal in Epe en een goede deal gesloten. Ook aanleg kanaal en plaatsing haard super geregeld.

Mooie collectie en onderbouwd advies.

Luciel Huisman

Mijn ervaringen met Stokertje zijn ronduit slecht te noemen. Terugkomen op gemaakte en ondertekende offertes, haard uit de vrachtwagen laten vallen en met schade geplaatst, kachel is niet goed... Mijn ervaringen met Stokertje zijn ronduit slecht te noemen. Terugkomen op gemaakte en ondertekende offertes, haard uit de vrachtwagen laten vallen en met schade geplaatst, kachel is niet goed aangesloten, afspraken worden niet nagekomen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik bespaar mijn moeite omdat dit bericht toch wel door stokertje verwijderd gaat worden. Inmiddels zitten wij 1 jaar en 7 maanden in de ellende en wordt onze wand opengebroken om te kijken waar het probleem ligt met alle gevolgen van dien....... voor mij is dit eens maar nooit weer. Mooie verkooppraat maar als de kachel eenmaal geplaatst is, is de service ver te zoeken.

Het sterke punt is de zeer goede verkoop techniek!!

Afspraken nakomen is zeker een verbeterpunt. Betere service zou ook prettig zijn.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Huisman, We vinden het erg vervelend dat u ontevreden bent en begrijpen deze review niet omdat we op 11 juni jl. een afspraak hadden staan die na afstemming met u, ons en de fabrikant... Beste meneer Huisman, We vinden het erg vervelend dat u ontevreden bent en begrijpen deze review niet omdat we op 11 juni jl. een afspraak hadden staan die na afstemming met u, ons en de fabrikant tot stand gekomen was. Deze afspraak heeft u zelf geannuleerd, inmiddels had alles al opgelost kunnen zijn zonder meerkosten aan uw kant. Op onze e-mail van vorige week naar aanleiding van uw annulering en review is helaas door u niet gereageerd waardoor we het ook niet verder op kunnen lossen. We ontvangen graag alsnog een reactie van u op onze e-mail. Bij voorbaat dank en hartelijke groet, 't Stokertje.

Jurgen Spies

’t Stokertje heeft het recht om Spam, Kwetsende en Ongewenste berichten te verwijderen…..
Dat zal dan ook vast gebeuren hoewel het geen Spam is, niet Kwetsend voor ’t Stokertje maar het zal vast onder ongewenst vallen…
Maar ongewenst voor wie? En gelukkig zijn er vele manieren, sites en platformen waar mijn bericht wel te lezen zal blijven….!
Eind vorig jaar kochten mijn ouders een pellet kachel bij ’t Stokertje in Epe.
Op zich prima advies en nette verkopers.
Mijn ouders hadden een bouwtekening waarop de maten van het rookkanaal en de hoogte van het huis op aangegeven stond en brachten deze mee naar de winkel.
Na enig wikken en wegen besloten ze bij ’t Stokertje een pellet kachel aan te schaffen, in de winkel werd gevraagd of mijn ouders wouden dat er voorafgaand aan de installatie een monteur langs moest komen om de exacte situatie te bekijken, daarmee stemden ze in.
Toen begon het wachten, er kwam vooraf geen monteur….
De dag van installatie kwam en mijn ouders dachten dat de monteur die zou komen de boel alsnog vooraf wel zou bekijken.
Toen de kachel kwam werd deze door een meneer gebracht die al met de boodschap in huis viel dat hij was gestuurd bij gebrek aan “echte” monteurs maar dat hij wel wist wat hij met de situatie aan moest en vaker installaties deed.
Wellicht hadden ze daarop meteen moeten ingrijpen maar ze vertrouwden erop dat ’t Stokertje niet zomaar iemand zou sturen en dat de meneer dus wel zou weten waar hij mee bezig is.
De installatie van de kachel op zich verliep prima, echter keek de meneer niet verder dan het monteren en installeren van de kachel.
Het leek allemaal oke en mijn ouders konden lekker stoken met hun nieuwe kachel.
Na enige tijd kwam er smurrie uit het plafond bij de aansluiting op het bestaande rookkanaal.
Hierop natuurlijk contact opgenomen met ’t Stokertje en jawel hoor, ze stuurden een echte monteur.
Deze deed een goeie controle en al snel bleek dat het bestaande rookkanaal hogerop in het huis een andere diameter had dan de aansluiting beneden in het plafond, deze diameter bleek te ruim voor het afvoer van deze kachel.
Tevens gaf de monteur ook aan dat ze van de fabrikant inmiddels ook bericht hadden gekregen met een aanpassing van de hoogte van het rookkanaal die de kachel aan zou kunnen, het huis van mijn ouders bleek ook nog eens te hoog!!
De monteur deed enig afstellen aan de kachel in de hoop dat deze wat harder zou uitstoten en daardoor wellicht het probleem verholpen zou zijn.
Helaas bleek dit al snel niet het geval.
We hebben dus te maken met: een monteur die niet vooraf komt schouwen, een “monteur” die de installatie komt doen die aangeeft geen monteur te zijn, een rookkanaal die te ruim is en een huis die te hoog blijkt te zijn.
Hierop neemt mijn vader weer contact op met ’t Stokertje en krijgt te horen dat hij de verkeerde maat heeft doorgegeven van het rookkanaal, over alle andere zaken word niet gesproken en met name de “monteur” word van tafel geveegd met de reden dat het niet uit zou maken wie het installeert, de maat van het rookkanaal is niet goed doorgegeven, oplossing van ’t Stokertje: een offerte van €1600,- voor het installeren van een flexibel rookkanaal met isolatie op de juiste maat.
Helaas is ondertussen, twee weken geleden, mijn vader onverwacht overleden en kan dus niet meer strijden om voldoening te krijgen in deze kwestie.
Hij kan niet meer zelf zijn verdediging doen om te krijgen waar hij recht op heeft, een fatsoenlijk werkende kachel en niet een accessoire van bijna €3000 euro in de woonkamer waar enkel naar gekeken kan worden.
Mijn moeder heeft gevraagd of ik deze kwestie wil oppakken en ervoor te zorgen dat er een fatsoenlijke oplossing komt waarbij niet alleen word gekeken naar de foutieve maat van het rookkanaal maar naar alle punten waarop deze aankoop een kat in een zak is geworden.
Deze taak neem ik dan ook op me en ik zal strijden totdat er een fatsoenlijke oplossing word aangedragen door ’t Stokertje!
Hiermee ben ik gisteren gestart door telefonisch tot een oplossing te komen echter krijg ik hetzelfde verhaal te horen als mijn vader bij zijn pogingen, ze konden wel de offerte aanpassen naar €1500,- maar dat was het beste wat ze kunnen doen.
Hier ga ik en natuurlijk ook mijn moeder absoluut niet mee akkoord.
Aangezien het telefonisch niet op te lossen is ben ik genoodzaakt deze week persoonlijk een bezoek te brengen aan de verkopers te Epe, dit zal ik dus ook zeker gaan doen en eens zien of dat beter werkt.
Zo niet, dan zal ik alle nodig stappen nemen die ik noodzakelijk vind om tot een oplossing te komen.
Linksom of rechtsom, dit moet opgelost worden!

De afhandeling van onze klacht is van hogerhand heel snel en adequaat opgepakt.
Mijn advies is dan ook om bij een klacht per direct dit via de site te doen en noet via verkopers etc.

Interne communicatie naar leidinggevenden vanuit verkoop(punten) aanscherpen

Lintvelt

Zeer goede service. Goed en eerlijk advies. Wij kochten een veel goedkopere kachel dan we van plan waren omdat deze beter was voor onze kleine woonkamer. Snelle levering en installatie!

Eerlijk advies, snelle levering

Sharon Min

Goed advies gekregen, al vanaf het moment van offerte. Ook de mensen die de haard kwamen plaatsen waren erg vriendelijk en gaven veel informatie.

klantvriendelijk, servicegericht, veel kennis bij de medewerkers

het enige is dat ik, voordat ik daadwerkelijk tot koop over ging, jammer vond dat de aanbiedingen op de website niet de prijs vermeldden. Dan staat er de oude prijs en heb je geen idee wat de... het enige is dat ik, voordat ik daadwerkelijk tot koop over ging, jammer vond dat de aanbiedingen op de website niet de prijs vermeldden. Dan staat er de oude prijs en heb je geen idee wat de aanbiedingsprijs is. Maar dat zal wel een tactiek zijn.

Monteur prima. Verkoop en service waardeloos. Arrogant personeel, alleen maaro uit op geld.

Nette monteur

Service, klantgerichtheid, garantie