Henri

Arrogante partij. Leuke verkooppraatjes, maar slechte kennis over de kachel. De kachel die we gekocht hebben doet het verder prima, maar nu naar een paar jaar zijn er lasverbindingen van een stalen strip opengesprongen binnen in de kachel. Gebeld met Stokertje, maar natuurlijk geen garantie, was uiteraard wel te verwachten. Dit zou aan het stookgedrag liggen, ahum. Dit antwoord geven ze toch altijd. Mijn inziens mag een lasverbinding nooit losspringen, maar goed. Als ze de kachel hebben verkocht hoef je van hen geen service te verwachten. Het probleem komt toch altijd door de klant.

Misleidende verkooppraatjes

Betere service bieden

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Ter informatie: We hebben de heer Nijenhuis een e-mail gestuurd met verzoek om meer informatie zodat we dit uit kunnen zoeken en een oplossing kunnen vinden. Of een nadere uitleg kunnen geven. We hadden namelijk zelf geen klacht van meneer Nijenhuis ontvangen, alleen online via Feedback Company. Helaas was meneer Nijenhuis niet bereid om zijn adres door te geven en een oplossing was niet meer nodig.
We hebben daarom de volgende reactie gestuurd:
Beste meneer Nijenhuis, we vinden het jammer dat u deze, behoorlijk negatieve, conclusies trekt op basis van uw gesprek met een medewerker. De organisatie is groter dan de mening/houding van een individuele medewerker. Ik heb geprobeerd uit te zoeken om welke kachel het gaat maar de naam Nijenhuis komt in ons systeem erg vaak voor, maar niet met het door u opgegeven mailadres. Daar kom ik dus helaas niet verder mee. We willen uw klacht graag serieus nemen en verder uitzoeken en een oplossing aandragen, maar als u hier geen prijs op stelt dan kunnen we inderdaad verder jammer genoeg niets voor u betekenen. We wensen u desondanks nog veel plezier met de kachel. Hartelijke groet, 't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 2/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee