Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Willem van Dijk

Vriendelijk, zakelijk en kundig advies verkregen in de showroom.
Gemaakte afspraken over plaatsing kachel en schoorsteen goed nagekomen

Goed en eerlijk advies

N.v.t.

Vroon

Prettig geholpen in de winkel en een prima service bij het plaatsen van de kachel.

Veel keuze

Op de website werd een aanbieding “groot” gebracht maar bleek alleen een lokkertje toen we in de winkel kwamen. Niet netjes.

fam. Walhout

Goede ervaringen, bedrijf doet wat het zegt en levert service zonder dat je daar zelf achteraan moet

goede sfeer, zorgvuldig in uitvoering

Jung

Redelijk

Verkoop voorlichting

Algemene kennis installateurs

J. Schuurman

We zijn zeer tevreden over 't Stokertje! Mooi bedrijf met een grote showroom, waar deskundig personeel je netjes te woord staat. Daarna werd de kachel ingemeten en aangesloten bij ons thuis. Dat... We zijn zeer tevreden over 't Stokertje! Mooi bedrijf met een grote showroom, waar deskundig personeel je netjes te woord staat. Daarna werd de kachel ingemeten en aangesloten bij ons thuis. Dat werd met heel veel passie, plezier en deskundigheid gedaan.

Service, deskundigheid en goed personeel.

J. Wassink

Prima ervaring, vakkundig, komen afspraken na en goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook een ruim assortiment aan houtkachels. In ons geval ging het om nieuwe houtkachel en het plaatsen van een... Prima ervaring, vakkundig, komen afspraken na en goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook een ruim assortiment aan houtkachels. In ons geval ging het om nieuwe houtkachel en het plaatsen van een binnenpijp.

Nakomen van afspraken, vakkundig, uitstekende showroom met breed en diep assortiment. Plaatsing is ook prima verlopen op de afgesproken tijd en binnen de vooraf aangegeven duur. En het... Nakomen van afspraken, vakkundig, uitstekende showroom met breed en diep assortiment. Plaatsing is ook prima verlopen op de afgesproken tijd en binnen de vooraf aangegeven duur. En het belangrijkste, de houtkachel doet het uitstekend.

H. Gebben

De kachel is keurig geplaatst. Goed tevreden over het bedrijf.

De monteur heeft netjes gewerkt.

Na offerte geen extra kosten toevoegen, eerst overleggen.

Jan Tuil

Klantvriendelijk

doen hun best om klanten te behouden en tevreden te stellen

neem sociaal media niet zo serieus, blijf gewoon jezelf en je wordt vanzelf bijzonder. ( klaverblad verzekering )

Erg goed

ze doen wat ze beloven

nee

Harry van Dijk

Uitstekend geïnstalleerd door vakmensen. Het had bij ons thuis nogal wat voeten in de aarde, maar ze gingen niet weg voordat klus geklaard was, complimenten!

Naast de duidelijke verkoopmedewerkers, waren het de monteurs die het verschil hebben gemaakt!