Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Zeer prettig, duidelijke communicatie en prima werk geleverd.

Duidelijke communicatie

De website is niet heel overzichtelijk

Zeer goede ervaringen met ''t Stokertje.
Prettig contact met de medewerkers en een heel fijne installateur/monteur.
Wij zijn buitengewoon blij met ons stookkanaal.

Vriendelijk, klantgericht en de prijzen zijn aantrekkelijk.

Nvt

Geen service gerichte benadering en slordige behandeling order.

?

Klant op de hoogte houden van voortgang bestelling.
Klant beter informeren over het product.
Klant op de hoogte houden van voortgang bestelling.
Klant beter informeren over het product.
We hebben meer dan 2 maanden moeten wachten op bestelling zonder daar over geïnformeerd te worden.
Zelf 2 x achter aan gebeld.
Bij afhalen kachel geen enkele informatie, geen tijd voor de klant.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte heer, We vinden het jammer om via Feedback Company te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We hadden dit graag van u zelf gehoord zodat we een oplossing aan hadden... Geachte heer, We vinden het jammer om via Feedback Company te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We hadden dit graag van u zelf gehoord zodat we een oplossing aan hadden kunnen dragen. Dan hadden we namelijk een win-win situatie gehad, u als tevreden klant en wij een positievere review. Bij gebrek aan gegevens (naam/woonplaats) kunnen we dit helaas niet oplossen maar we bieden u bij deze in ieder geval onze excuses aan voor de teleurstellende ervaring. We wensen u tot slot heel veel stookplezier met de kachel! Hartelijke groet, Ilse Hoogland 't Stokertje

M. Trip

Mijn ervaring is wisselvallig. Tot aan mijn klacht was de service ondermaats. Na de klacht was de service goed en is het probleem na tevredenheid opgelost.

Als 't Stokertje altijd deze...

Als 't Stokertje altijd deze service kan bieden is het een goed bedrijf, helaas heb ik ook de minder goede kant meegemaakt. Bij de scores heb ik het gemiddelde genomen (50% voor de klacht, 50% na de klacht).

Installateur was vriendelijk en kundig

- Communicatie en service moet altijd goed zijn, niet alleen na een klacht of negatieve beoordeling.

J.Boelman

Inzethaard gekocht in november onder voorbehoud plaatsingsmogelijkheden. Daarvoor is een medewerker langsgekomen om te beoordelen of de betreffende haard passend is en welke werkzaamheden uitgevoerd... Inzethaard gekocht in november onder voorbehoud plaatsingsmogelijkheden. Daarvoor is een medewerker langsgekomen om te beoordelen of de betreffende haard passend is en welke werkzaamheden uitgevoerd moeten worden. Daar zat een lange wachttijd tussen, maar het advies was goed en vervolgens de offerte ontvangen. Daarbij in overleg op eigen verzoek een deel van de voorbereidende werkzaamheden zelf uitgevoerd. De installateur die de plaatsing heeft uitgevoerd heeft uitstekend werk geleverd. De instructie na plaatsing was ook van toegevoegde waarde.

Plaatsing is geheel volgens planning verlopen conform wens van de klant.

na de offerte werd snel contact opgenomen of deze naar wens is; vervolgens zelf contact moeten leggen over uitvoeringsdatum.

Fijne medewerkers groot assortiment

Klantvriendelijk

Nee

M. de Wit

Vriendelijke mensen met kennis van zaken!

Geven een eerlijk advies en bespreken op degelijke wijze de mogelijkheden.

Afspraak is afspraak bij “ t Stokertje”. Stokertje heeft mensen in dienst die weten waar ze het over hebben. Er word geen onzin verkocht.

Perfect

Men heeft kennis van zaken en weet waar men over spreekt

IMKE ZEILSTRA

Wij hebben goede ervaringen met 't Stokertje, zowel de adviezen in de winkel als het inmeten thuis en de plaatsing van de kachel.
Allemaal klantvriendelijk

De overzichtelijke presentatie van de modellen.
De adviezen voor een weloverwogen keuze

n.v.t.