Informatie op de website of in de winkel

Luciel Huisman

Mijn ervaringen met Stokertje zijn ronduit slecht te noemen. Terugkomen op gemaakte en ondertekende offertes, haard uit de vrachtwagen laten vallen en met schade geplaatst, kachel is niet goed aangesloten, afspraken worden niet nagekomen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik bespaar mijn moeite omdat dit bericht toch wel door stokertje verwijderd gaat worden. Inmiddels zitten wij 1 jaar en 7 maanden in de ellende en wordt onze wand opengebroken om te kijken waar het probleem ligt met alle gevolgen van dien....... voor mij is dit eens maar nooit weer. Mooie verkooppraat maar als de kachel eenmaal geplaatst is, is de service ver te zoeken.

Het sterke punt is de zeer goede verkoop techniek!!

Afspraken nakomen is zeker een verbeterpunt. Betere service zou ook prettig zijn.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Huisman, We vinden het erg vervelend dat u ontevreden bent en begrijpen deze review niet omdat we op 11 juni jl. een afspraak hadden staan die na afstemming met u, ons en de fabrikant tot stand gekomen was. Deze afspraak heeft u zelf geannuleerd, inmiddels had alles al opgelost kunnen zijn zonder meerkosten aan uw kant. Op onze e-mail van vorige week naar aanleiding van uw annulering en review is helaas door u niet gereageerd waardoor we het ook niet verder op kunnen lossen. We ontvangen graag alsnog een reactie van u op onze e-mail. Bij voorbaat dank en hartelijke groet, 't Stokertje.

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 0.5/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee