Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Reparatie / Service afhandeling

Compliment aan de monteur voor de reparatie en geduld, schroeven van de kap zijn niet gemakkelijk weer aan te schroeven.

En bedankt voor de...
Reparatie / Service afhandeling

En bedankt voor de fles wijn 😉

Gerben Smit

Waardeloze service, bestellen oké. Plaatsen een nachtmerrie. Kachel buiten op straat afgeleverd, monteur vertrokken. We hadden zelf de sparingen in vloer en plafond moeten boren!?!? Terwijl een... Waardeloze service, bestellen oké. Plaatsen een nachtmerrie. Kachel buiten op straat afgeleverd, monteur vertrokken. We hadden zelf de sparingen in vloer en plafond moeten boren!?!? Terwijl een kachel + plaatsing gekocht hebben. Vervolgens heeft weken de kachel bij onze nieuwbouw woning op straat gestaan omdat Stokertje geen tijd had om terug te komen voor plaatsing. Gedurende dit hele gedoe: Stokertje niet bereikbaar, geen reactie op mail en absoluut geen intentie om eea op te lossen. Het is altijd schuld van een ander: de klant, de aannemer, de ingehuurde monteur etc. Hele nieuwbouw liep op rolletjes tot het plaatsen vd kachel uiteindelijk 6 week vertraging dankzij Stokertje. Bespaar u het gedoe, bestel uw kachel ergens anders.
Mvrgr
Gerben Smit

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte heer Smit, Het is niet onze stijl om online te reageren vandaar dat we u eerst zelf een e-mail gestuurd hebben. We vinden het jammer dat we zelf geen klacht van u ontvangen hebben omdat we... Geachte heer Smit, Het is niet onze stijl om online te reageren vandaar dat we u eerst zelf een e-mail gestuurd hebben. We vinden het jammer dat we zelf geen klacht van u ontvangen hebben omdat we dan nog in hadden kunnen grijpen en de problemen op hadden kunnen lossen. Nu hebben we hiervoor helaas niet de gelegenheid gehad omdat dit een klacht is die we achteraf via Feedback Company krijgen. We hebben u evengoed een aanbod gedaan om tot een oplossing te komen. U heeft er voor gekozen om het hierbij te laten, wat wij natuurlijk respecteren. We wensen u in ieder geval na deze vervelende vertraging in de bouwplanning nog heel veel stookplezier met de haard.
Ons advies aan klanten die dit lezen is om bij problemen of ontevredenheid een klacht bij ons zelf in te dienen via klacht@stokertje.nl. Alleen dan kunnen wij er iets aan doen en zorgen voor een oplossing. De bekende spreuk 'Bent u tevreden over ons, vertel het dan door! Bent u niet tevreden, vertel het ons' is namelijk maar al te waar.

Krikke

Duidelijke en eerlijke informatie .

Goede informatie
Goede adviezen
Persoonlijke benadering

Nee

Corina Noordhuis

Eindelijk is het heerlijk warm en gezellig in de woonkamer . Bij 't Stokertje hebben we uitgebreide informatie gekregen van een symphatieke en geduldige medewerker . Een gezellige en vlotte... Eindelijk is het heerlijk warm en gezellig in de woonkamer . Bij 't Stokertje hebben we uitgebreide informatie gekregen van een symphatieke en geduldige medewerker . Een gezellige en vlotte installateur kwam bij ons thuis de kachel netjes installeren en uitleg geven over hoe te stoken . En sindsdien genieten van een sfeervolle en functionele haard . Een echte aanrader !

Deskundig advies en persoonlijk contact

Zorgvuldig netjes en vriendelijk

Boek

Helaas slechte ervaring, communicatie ver beneden peil. 5 keer in drie dagen beloofd dat er teruggebeld zou worden . Helaas elke keer zelf weer moeten bellen ( na min. wachtijd 5 min ). Zal mijn... Helaas slechte ervaring, communicatie ver beneden peil. 5 keer in drie dagen beloofd dat er teruggebeld zou worden . Helaas elke keer zelf weer moeten bellen ( na min. wachtijd 5 min ). Zal mijn nieuwe kachel dan ook zeker hier niet bestellen

Kom afspraken na

J. van Lune

Gisteren verscheidene malen gebeld zonder dat de telefoon wordt opgenomen.
Vandaag weer hetzelfde. Gisteren contactformulier ingevuld met verzoek om
mij terug te bellen en ook geen...
Gisteren verscheidene malen gebeld zonder dat de telefoon wordt opgenomen.
Vandaag weer hetzelfde. Gisteren contactformulier ingevuld met verzoek om
mij terug te bellen en ook geen reactie.

Dat lijkt me wel duidelijk

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Van Lune, we hebben u meerdere keren terug proberen te bellen en u diverse malen gemaild. Helaas krijgen we van u geen reactie. Wij zouden graag in contact met u komen om dit op te... Beste meneer Van Lune, we hebben u meerdere keren terug proberen te bellen en u diverse malen gemaild. Helaas krijgen we van u geen reactie. Wij zouden graag in contact met u komen om dit op te lossen maar dan moet het wel lukken om u te bereiken. Zou u een mail kunnen sturen naar klacht@stokertje.nl ter attentie van Ilse Hoogland? Bij voorbaat hartelijk dank en met vriendelijke groet, 't Stokertje

Jørna van Wingerden

Onlangs een pelletkachel gekocht bij t Stokertje. We liepen tegen wat problemen aan, maar dat is keurig netjes opgelost!

meedenken

Ik ben met dank aan ‘t Stokertje een tevreden bezitter van een mooie Dick Geurts houtkachel.

Advies.

Duurde vrij lang voor kachel geplaatst kon worden.

Gerard

Erg goed geholpen. Demo model gekocht. Meerdere stammetjes waren tijdens transport gebroken, maar na één telefoontje werden er nieuwe afgeleverd. TOP service dus.

Service

Nee