Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Klantgericht en goede communicatie. Snelle reactie met helder antwoord.

Helder, meedenken.

Lange wachttijden.

Meijerhof

Ik had al een inbouwhaard en wilde deze geïnstalleerd hebben in mijn nieuwe woning. Ik ben keurig voorgelicht over de mogelijkheden. Vervolgens is er iemand wezen kijken en heeft veel informatie... Ik had al een inbouwhaard en wilde deze geïnstalleerd hebben in mijn nieuwe woning. Ik ben keurig voorgelicht over de mogelijkheden. Vervolgens is er iemand wezen kijken en heeft veel informatie gegeven en de installatie verliep vlekkeloos. Heel klantvriendelijk, verstand van zaken en goede service.

Bij het eerste telefonisch contact, sprak ik een mevrouw die precies wist waar ze het over had. De meneer van de planning denkt goed mee en de monteur werkte netjes, schoon en adequaat.

Nee.

G.Resseler

Zeer goede ervaring met jullie bedrijf

komen de afspraak goed na

Klaas Mulder

Een Geurts kachel gekocht bij het stokertje in Joure. 8 weken daarna geplaatst door twee doorgewinterde installateurs die meedenken en terplekke oplossingen bedenken. Top.

Duidelijke communicatie.

Iets kortere levertijden

Laat te wensen over

In de winkel in Joure erg netjes en vriendelijk geholpen tijdens de aankoop van onze kachel.

Door medewerker van het hoofdkantoor erg onvriendelijk en verbaal agressief te woord gestaan. We hadden nog enkele vragen over de offerte die we hadden ontvangen voor het plaatsen van de kachel.... Door medewerker van het hoofdkantoor erg onvriendelijk en verbaal agressief te woord gestaan. We hadden nog enkele vragen over de offerte die we hadden ontvangen voor het plaatsen van de kachel. Vonden deze erg aan de prijs in verhouding met de prijzen die ze voor het materiaal in de webshop hanteren. Hier was niet over te praten. Inmiddels brandt onze kachel lekker warm, nadat hij geïnstalleerd is door een andere erkend bedrijf voor 2/3 van de prijs van het stokertje.

Jan Thijmen de Groot

Goede ervaring, duidelijk en oprecht. Probleem oplossend en vakmensen.

Soepel en meedenkend

Niet direct

Ervaring was goed.

Goede uitleg

?

v Panhuis

Zeer goed advies gekregen bij aankoop en plaatsing houtkachel.

Duidelijke informatie over het vermogen van de houtkachel en perfecte plaatsing.

Nvt

Janny Vrieling-Vos

De ervaring met het Stokertje zijn prima,de medewerker was goed en vlot met de werkzaamheden en heeft ervoor gezorgd dat ik niet lang in de kou hoefde te zitten. Hij was erg vriendelijk en... De ervaring met het Stokertje zijn prima,de medewerker was goed en vlot met de werkzaamheden en heeft ervoor gezorgd dat ik niet lang in de kou hoefde te zitten. Hij was erg vriendelijk en behulpzaam.

Goede communicatie .

Iets beter overleg met de uitvoerende medewerker.

André

Alles netjes en goed afgewerkt.

Verkoper was zeer behulpzaam en kundig met de producten.

Tijdens opname alles goed afspreken