8.2/10

Sabrina de Jong

Na drie keer onze kat gebracht te hebben zijn wij nog steeds zeer tevreden. Volgend jaar komt hij zeker weer mochten we weer op vakantie gaan.

Het is schoon. De mensen letten goed op het gedrag en gezondheid van de dieren. Je wordt altijd vriendelijk en met geduld geholpen, zeker bij het brengen en halen.

Fijne ontvangst. Onze hond werd met respect ontvangen. De medewerkster gaf mij alle ruimte om zijn halsband te wisselen en over te dragen. Ook het verblijf was super. Of de prijs niet net even te... Fijne ontvangst. Onze hond werd met respect ontvangen. De medewerkster gaf mij alle ruimte om zijn halsband te wisselen en over te dragen. Ook het verblijf was super. Of de prijs niet net even te hoog is, tja....?

Respect en zorg voor onze hond. Alles goed schoon en organisatie goed op orde.

Tja, het blijft veel geld wat je per nacht moet betalen. Zou je het omrekenen naar m2 voor een hotel bedrijf, dan zit je echt in het Hilton.

Mw. J.Huizingh

Prima.
De honden vinden het brengen niet leuk, maar willen wel mee!

Service.

-Ruimere breng- en ophaal-tijden....maar waarschijnlijk niet realistich.
-Beter of duidelijker hoe te mailen voor een afspraak!!

fam Hooiveld hondje heet pekko(boomer)

Tot op heden goede ervaringen, ons hondje komt elke keer vrolijk terug

je zijn nooit de beroerste om je te helpen inz. reservering-annulering- en er tussendoor( reservering op korte termijn)
Er wordt met deskundigheid en vastberadenheid gewerkt, vooral die 2...
Er wordt met deskundigheid en vastberadenheid gewerkt, vooral die 2 ervaren dames, namen weet ik helaas niet,

Bij het brengen van ons hondje wordt het direkt naar het-de verblijfplaats gebracht, zonder dat je de gelegenheid krijgt(lees uitnodiging) om even mee te lopen. Misschien wordt dit bewust gedaan,... Bij het brengen van ons hondje wordt het direkt naar het-de verblijfplaats gebracht, zonder dat je de gelegenheid krijgt(lees uitnodiging) om even mee te lopen. Misschien wordt dit bewust gedaan, ik zou het prettiger vinden even mee te lopen.
Hoe leuk zou het zijn om tijdens de verblijfperiode een berichtje of filmpje te sturen naar de baasjes, het is wel extra werk maar toch het onderscheid je bedrijf wel. Ik begrijp best dat zeker in de drukke vakantieperiodes dat e.e.a. moeilijk is te realiseren maar misschien bestaat er een vrijwilliger die dit op zich wil nemen.

Mirjam Hamstra

Professioneel en vriendelijk!

Hart voor dieren.

Geen.

Van den Wijngaard

Prettig. Onze poezen worden goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Kortom wij zijn al jaren erg tevreden!

Marga

Een ervaren en heel deskundige dierenasiel , hotel
Ook de medewerkers zijn erg met de honden en katten begaan en bezig

Het elke dag de honden ,katten controleren of ze nog gezond zijn ,of er geen ogen ,oren pootjes enzo ontstoken zijn zoja dan de dierenarts inschakelen top !!!!

marijke hennevelt

Ik vind het een zeer goed bedrijf

niets is te veel voor deze mensen

nee niet echt

Familie Edelman

Wij hebben goede ervaring met Rijpickerwaard. We brengen elk jaar ons huisdier met een gerust hard maar ze toe en dat is heel wat waard. Ze zijn klantvriendelijk zowel voor de mensen als voor de... Wij hebben goede ervaring met Rijpickerwaard. We brengen elk jaar ons huisdier met een gerust hard maar ze toe en dat is heel wat waard. Ze zijn klantvriendelijk zowel voor de mensen als voor de dieren.

Rijpickerwaard heeft voor poezen zogeheten tuintjes ingericht. De poezen hebben daardoor bewegingsvrijheid, kunnen lekker buiten vertoeven maar ook in het tuinhuis binnen zijn. Ze hebben onderscheid... Rijpickerwaard heeft voor poezen zogeheten tuintjes ingericht. De poezen hebben daardoor bewegingsvrijheid, kunnen lekker buiten vertoeven maar ook in het tuinhuis binnen zijn. Ze hebben onderscheid gemaakt in leeftijd van de poezen: junioren en senioren verblijf.

niet

Liefdevol voor de dieren, altijd behulpzaam, vriendelijk personeel, alles is bespreekbaar en mogelijk

Liefdevol voor de dieren, altijd behulpzaam, vriendelijk personeel, flexibel, toegankelijk, mededelingenbord voor direct contact

sluiting metalen hek (is soms lastig te openen)