8.2/10

Sinds ca 4 jaar breng ik 1 tot 2 x per jaar mijn kat naar het pension. Ervaringen zijn alleen maar positief: zorg en aandacht voor dier en eigenaar, zorgvuldigheid bij registratie en 'opnemen'dier... Sinds ca 4 jaar breng ik 1 tot 2 x per jaar mijn kat naar het pension. Ervaringen zijn alleen maar positief: zorg en aandacht voor dier en eigenaar, zorgvuldigheid bij registratie en 'opnemen'dier (o.a. foto, halsbandje, observatie of ze eet en op de bak gaat, etc. Tuin is mooie ruimte voor mijn kat. Betrokken verzorgers. Het dier komt gezond en niet gestresst weer thuis.

Zie hierboven. De zorgvuldigheid en de tuin zijn echte pré's.

nee

Ingrid Loggen

Uitstekend!!!!!!!

N.v.t.

Eventueel kleine feedback hoe hond zich heeft gedragen gedurende opvang.

Goede ervaringen met zowel het plaatsen van de reservering per mail als de opvang voor onze kat.

Betrokken en geïnteresseerd. Erg attent dat we, na de dood van 1 van onze katten, een kaart kregen met een foto van de overleden kat.

n.v.t.

Marcelle van der Kleij

Iedere zomervakantie brengen wij onze katten 3 weken bij rijpickerwaard. We weten daarbij dat we kunnen vertrouwen op goede zorg en een fijne logeerplek. Onze katers zijn niet gestresst na di... Iedere zomervakantie brengen wij onze katten 3 weken bij rijpickerwaard. We weten daarbij dat we kunnen vertrouwen op goede zorg en een fijne logeerplek. Onze katers zijn niet gestresst na di verblijf, wat veel zegt over hoe zij zich tijdens het verblijf gevoeld hebben

Persoonlijke aandacht voor de dieren
Hygiene
Samenwerking met dierenarts
Kwaliteit van de verblijven
Deskundigheid medewerkers

Hele goede verzoring!!! We ervaren dat er heel goed omgezien wordt naar het indivuduele dier

Petra van Helden

Een heel goede en bekwame zorg voor het dier

De kattentuin

nvt

E. Burgering

Onze hond gaat al jaren in de zomer 2,5 week naar Rijpickerwaard.
Wij zijn er zeer tevreden over.

Vriendelijke verzorgsters en baliemederwerker. Alles klopt altijd; goede communicatie. Het ziet er netjes en schoon uit en mijn hond komt er weer goed vandaan.
Grote buitenplaats voor de...
Grote buitenplaats voor de honden.

Vooral zo door gaan!

Karlijn

Onze katten zijn meerdere malen in het pension geweest. De eerste keren belde ik altijd na een aantal dagen om te vragen hoe het ging. De medewerkers gaven mij dan een omschrijving die ik goed bij... Onze katten zijn meerdere malen in het pension geweest. De eerste keren belde ik altijd na een aantal dagen om te vragen hoe het ging. De medewerkers gaven mij dan een omschrijving die ik goed bij mijn katten vind passen, een teken dat er oog is voor het individuele dier.

- Meer mogelijkheden voor kleinschalige opvang creeëren zodat katten indien nodig dieetvoer en medicatie kunnen krijgen.
- de lucht in het hondenpension is letterlijk adembenemend. Ik loop...
- de lucht in het hondenpension is letterlijk adembenemend. Ik loop hierdoorheen naar de kattenverblijven maar ik vind het niet uitnodigend.

Wij zijn uitermate tevreden omdat onze poes daar liefdevol wordt opgevangen.

De aandacht voor de logé.

Edith Klaassen

Uitstekend