8.2/10

Onze kat Pluis komt uit het asiel en we brengen hem nog regelmatig naar het pension.

Goed bereikbaar. Vriendelijk en efficiënt. We worden altijd herkend en Pluis ook. Pluis lijkt het altijd naar zijn zin te hebben.

Tijden voor het brengen en halen wat verruimen.

Wij brengen onze hond ongeveer 2 x per jaar tijdens onze vakantie. voor de laatste 5 (?) jaar

Hele betrokken en lieve verzorgers!! Onze hond is zichtbaar blij als wij hem brengen en ook bij ophalen is hij heel vrolijk tegen alle medewerkers. Hij lijkt het naar zijn zin te hebben

Soms wel veel honden in 1 hok en de hokken kunnen misschien iets "gezelliger" kleedje, speeltje, groter

van Leusden

Een prettig en goed dierenpension waar wij onze poes met een gerust hart achterlaten.

deskundigheid met dieren

Met een heel goed gevoel laten wij tijdens onze vakanties onze katten verblijven in de kattentuin van dit pension.

De katten hebben veel vrijheid en als je tussendoor belt of mailt hoe het met de katten gaat wordt je altijd te woord gestaan met persoonlijke terugkoppeling.

Geen.

L. Zaaijer

Onze poes logeert al jaren in de kattentuin en heeft het er prima naar haar zin. Vriendelijke mensen met een hart voor dieren.

Prettige kattentuin met aparte seniorentuin. Over de andere ruimten voor katten kan ik niet oordelen omdat wij daar geen gebruik van gemaakt hebben.

- letten goed op gezondheid en...

- letten goed op gezondheid en welzijn van de kat tijdens verblijf

Misschien op zondag ook een uurtje open om te halen of brengen.

Misschien op zondag ook een uurtje open om te halen of brengen.

Vorig jaar was ik laat met reserveren en kon ik alleen via een andere partij de rijpickerwaard boeken. Dit is echter veel duurder. Misschien handig als dit ook op de site komt te staan, dan weet je waar je aan toe bent.

Prima verblijf voor de hond

goede communicatie en duidelijk , geen dag extra hoeven te betalen 1 dag is ook gewoon 1 dag.

Y. Dekker

In 2013 voor het eerst mijn hond gebracht in het pension, niet elk pension wil een sharpei, maar voor Rijpickerwaard was het geen probleem. En wat mij een goed gevoel gaf is dat ze ook kijken bij... In 2013 voor het eerst mijn hond gebracht in het pension, niet elk pension wil een sharpei, maar voor Rijpickerwaard was het geen probleem. En wat mij een goed gevoel gaf is dat ze ook kijken bij wat voor soort honden ze bij elkaar zetten.
vanaf 2013 tot op heden is ze een paar keer per jaar in het pension en ze heeft het goed naar haar zin.

Ze hebben echt veel aandacht voor de honden en weten precies de plus en min punten en houden daar goed rekening mee.

nvt

Prima gastvrij en vriendelijk

Er is altijd plaats. De hond heeft het er fijn. Er wordt goed op haar gelet.

Een invul formulier met kalender voor het reserveren

Alleen maar goede ervaringen

Zorgzaam en lief voor de laten

Nee niet direct

Guillaume Spiering

Alle lof. Slechts positieve ervaringen. Diervriendelijk en klantvriendelijk.

Maak alleen gebruik van het pension. Nog nooit een product gekocht.

Houden zo!