8.2/10

mevr. heil

Ervaring is positief

verblijven van de honden zijn netjes en schoon

als het erg slecht weer is geweest, is het in het verleden voorgekomen dat we de hond erg vies terug kregen.
dit hebben we als zeer vervelend ervaren en ook aangegeven, tot op heden is dit niet meer voorgekomen.
hopelijk blijft dit ook zo.

Fijn verblijf voor onze hond..

Schoon, zorgzaam personeel en fijn dat er altijd iemand aanwezig is.

Meer feedback geven bij het ophalen van je huisdier.

Dorland Arendsen

Mijn hond en kat verblijven regelmatig bij dit pension , en tot volle tevredenheid.

Wat ik super vind zijn de kattentuinen , waar verschillende leeftijdsgroepen bij elkaar zitten.
Oude katten worden dus niet lastig gevallen door jonge speelse katten :)

kan niks bedenken

Namens Beertje

Erg goed. Passen iedere keer weer prima op onze kat.

Houden onze kat erg goed in de gaten. Wij dachten dat de kat het lekker zou vinden om het buitenverblijf te zijn. Maar het personeel van Rijpickerwaard had heel snel door dat de kat daar niet goed... Houden onze kat erg goed in de gaten. Wij dachten dat de kat het lekker zou vinden om het buitenverblijf te zijn. Maar het personeel van Rijpickerwaard had heel snel door dat de kat daar niet goed at, te lang buiten zat en daarmee koud werd en heeft toen besloten om de kat in een binnenverblijf onder te brengen. Prima beslissing.

Nee, op dit moment niet.

Hele positieve ervaringen. De verzorging is prima, de service is top. Echt een aanrader

Ontzettend lief voor de dieren
Vakkundig
Flexibel
Snelle communicatie

Onze kat is nogal bang en onzeker. Dat merkten de medewerkers ook en hij kreeg alle juiste aandacht daarvoor. Heel fijn!

Het is niet alleen een logeerplek voor dieren, ze houden ook van hen. Onbetaalbaar!

Ik snap dat het niet altijd mogelijk is om iedereen altijd te helpen, ook in het belang van de dieren, maar iets ruimere openingstijden zou prettig zijn.

Vera Velthuizen

HONDEN OPVANG TOCH /?
onze hond komt gezond (wat wij al snel aan haar vacht kunnen zien )weerbij jullie vandaan .
Daardoor hebben wij de indruk dat ze het niet als heel erg ervaart. HONDEN OPVANG TOCH /?
Daardoor hebben wij de indruk dat ze het niet als heel erg ervaart.
Wij zijn daarom heel tevreden over jullie bedrijf .

anneke van breukelen

Mijn hond milady komt al jaren logeren als wij op vakantie gaan.

vriendelijkheid...het verblijf en de omgeving getuigen van liefde voor dier en mens.

Hans Nooijen

Uitstekend, vriendelijk en kundig personeel

De verzorging, alles is altijd keurig schoon en volgens ons heeft onze poes het prima naar haar zin

R vd wetering

Vriendelijk de hond is er graag.
Ziet er super uit.

Echte dieren vrienden en gehuisvest op een top locatie voor de honden.
Ruime speelruimten

Ga zo door .