8.2/10

Mijn ervaring met de Stichting is prima. Ik kom er al jaren, dus ook met mijn vorige honden, die het allemaal erg goed hadden.

gedrag

Wij maken al jaren gebruik van de diensten van deze stichting

nononsence management, betrouwbaar en betrokken vrijwilligers

Bij problemen eerst klant vragen wat zijn voorkeur mbt huisdier heeft (dus niet eerst dierenarts)

Arda Schaad

De mensen zijn over het algemeen klantvriendelijk. De zorg voor de dieren is goed. Er is veel mogelijk ook meestal op korte termijn.

Aandacht voor de karakters van de honden en wie bij elkaar te zetten. Mogelijkheid van dagopvang. Schoon.

De kennels zouden, zeker kwa vloer, gemoderniseerd mogen worden. Je hebt nu poreuze oude voegen waar geur en bacteriën niet meer uitgaan ondanks het harde werk van het personeel. Dat is jammer. De kennels zouden, zeker kwa vloer, gemoderniseerd mogen worden. Je hebt nu poreuze oude voegen waar geur en bacteriën niet meer uitgaan ondanks het harde werk van het personeel. Dat is jammer.
Het valt mij op dat altijd dezelfde honden in hun kennel poepen op de dagopvang. Ik weet niet wat er tegen hun baasjes is gezegd of gedaan maar misschien als daar stelliger tegen opgetreden wordt en de baas ze voor het brengen goed uitlaat dit niet meer elke dag hoeft voor te komen. Ik snap dat sommige honden niet goed getraind zijn of nog in training zijn, daar is dan weinig aan te doen. Het is geen visitekaartje om uitwerpselen te ruiken en zien en daar je eigen hond bij te moeten zetten.

Des heeft het altijd naar zijn zin, dus laten we hem met een gerust hart achter.De honden worden er goed verzorgt.

Er is genoeg aandacht voor de dieren.

Karin Faassen

Goed bereikbaar, direct antwoord op mijn vragen, persoonlijke benadering, Joep wordt goed verzorgd!

Werknemers die van dieren houden.

Heb ik niet

W.J. Klerk

Tijdens onze vakanties herhaaldelijk onze kat Hannes in het pension ondergebracht. Dit verliep eigenlijk altijd wel naar wens.

Sterke punten vind ik de flexibiliteit, zodat we Hannes ook mee konden krijgen op een afwijkend tijdstip. Verder ook de persoonlijke aandacht die wordt besteed aan de 'vakantiegasten' waarbij een... Sterke punten vind ik de flexibiliteit, zodat we Hannes ook mee konden krijgen op een afwijkend tijdstip. Verder ook de persoonlijke aandacht die wordt besteed aan de 'vakantiegasten' waarbij een goed systeem wordt gebruikt om bij te houden hoe het met ze gaat.

Een keer meegemaakt dat onze kat naar de dierenarts was gebracht, op de factuur ontbrak helaas het chipnummer van de kat, wat nodig is voor declaratie bij de verzekeraar. Onze tip is dus dit... Een keer meegemaakt dat onze kat naar de dierenarts was gebracht, op de factuur ontbrak helaas het chipnummer van de kat, wat nodig is voor declaratie bij de verzekeraar. Onze tip is dus dit voortaan staandaard op elke factuur te vermelden. Verdere tip is zo'n voorval ook meteen per e-mail te melden. Verder zou aardig zijn als je eens per week een mailberichtje zou krijgen over hoe het gaat, aangezien dat toch al wordt bijgehouden in het 'logboek'.

Fam de Vos

Mooie ligging, betrokken, gastvrij, flexibel en fijne medewerkers

- betrouwbaar
- vriendelijk
- diervriendelijk ingesteld

Vriendelijk voor de baas en goed voor de hond.

Vriendelijk en duidelijk

nvt

Tilly ezendam

Jip komt al zeker 10 jaar voor korte of langere vakantie perioden en verschillende keren per jaar in Rijpickerwaard. Het is voor mij en voor Jip heel vertrouwd en ik laat hem altijd met een gerust... Jip komt al zeker 10 jaar voor korte of langere vakantie perioden en verschillende keren per jaar in Rijpickerwaard. Het is voor mij en voor Jip heel vertrouwd en ik laat hem altijd met een gerust gevoel achter en zeker nu hij wat ouder is en ook medisch niet helemaal optimaal meer is . Daar gaan zij heel goed mee om en houden hem extra in de gaten.

Nvt

Nvt

Wij brengen een aantal malen per jaar onze kat in het pension. Hij heeft het daar prima naar zijn zin.