8.2/10

Heel goed

Goede verzorging

Misschien foto's van de dieren naar de baasjes sturen als zij met vakantie zijn.

Mieke van Hoeijen

Prettige medewerkers en vakkundig. Meteen bij binnenkomst aa
Les goed georganiseerd. Niet teveel stress voor de dieren.

Ik ben over alles heel tevreden.

Zeer goed

Het brengen en ophalen

Nvt

Betrouwbaar

Eerst contact opnemen voor starten van medicatie. Als je dag later komt moet je bijbetalen maar als je een dag eerder komt ophalen krijg je geen geld terug

Prima service mooie verblijven in tuin voor poes

Tuin verblijf

A. Druppers

Onze hond ziet er na een bezoek bij Rijpickerwaard goed en verzorgd uit. Pensionbezoeken blijven een stressvolle aangelegenheid. Onze hond is daarna ook weken schor en kortademig.

Er is ondanks de hoeveelheid honden toch genoeg aandacht voor iedere hond. Je merkt de betrokkenheid want de verzorgers kunnen een goede beschrijving geven van de hond.

Wij hebben t vermoeden dat onze hond toch lichte vorm van kennelhoest heeft. Twee keer gebracht en twee keer erg kortademig, hoesten, schor voor 3 maanden. Hij kan niet blaffen. Onze hond is... Wij hebben t vermoeden dat onze hond toch lichte vorm van kennelhoest heeft. Twee keer gebracht en twee keer erg kortademig, hoesten, schor voor 3 maanden. Hij kan niet blaffen. Onze hond is natuurlijk ingeent, want dat is een voorwaarde voor opvang. Misschien hangt t in de lucht daar, een virusje of id.

Trudy Van Dijk - de Boer

Prima !
Vriendelijke accurate mensen.
Reserveren gaat super snel.
De verzorgers hebben echt een band met het dier; ze kennen ze bij naam en karakter.

Onze kat verblijft in de buitenuin; geweldige plek voor hem.
Hij heeft zelf ook vakantie en went elke keer super snel.

Geen, alles prima in orde.

Bogaard

Zeer goed ze kijkken naar elk best hoe die is en plaatsen het bij het goede hok of verblijf SUPPER

Al bijna 12 jaar maken wij gebruik van het pension voor onze hond en kat

Liefdevolle benadering naar de dier, dat is fijn te zien

Benadering van klanten mag wat spontaner. Komen er al 12 jaar, een praatje of aangesproken met je naam als een soort van herkenning zouden wij fijn vinden.

Flexibele dagen voor...

Flexibele dagen voor dagopvang ook eventueel voor enkele keer

J.C.W van Hattum

Zeer goed.