8.2/10

D.P. Schat

Zeer prettig, pen en eerlijk en een heerlijk "tijdelijk" huis voor mijn hond Buddy !

Persoonlijke benadering

Prima goed pension voor zowel kat als hond. Professionele mensen met kennis en liefde voor dieren.
De prijs voor pension is wel wat hoog maar je krijgt er goed voor terug.

2x gebruik gemaakt van pension opvang voor onze kat.

snelle reactie op mail

Doetie Tjerkstra

Alle communicatie met de afd. administratie verloopt goed; netjes te woord staan bij ophalen/brengen/vragen.
De verzorgenden zijn lief en aardig. Altijd bereid iets te vertellen over je kat. Tuin waarin de kat verblijft ziet er netjes en verzorgd uit. De kat is in prima conditie als die opgehaald wordt.
De naleving/controle van de entingsvoorschriften zijn in orde.

De liefde voor de dieren.

De gangen/verblijven waarlangs je meeloopt naar de tuin waar je kat tijdelijk woont. zien er niet fris uit. Erg gedateerd de geur is niet prettig; erg rommelig.

Anita de Jong - de Kruijf

Onze poes Puk gaat al een aantal jaren naar het pension tijdens de vakantie. Wij zijn zeer tevreden.

Er wordt meegedacht met wensen en medicatie.

Geen.

Esther

Goede ervaring. Nooit iets negatiefs meegemaakt

Blomsma van Santen

Superblij met dit pension. Ik breng mijn katten met de wetenschap dat ze daar een fij verblijf hebben samen. Beide katten lijken altijd erg content als ik ze ophaal, soms willen ze zelfs niet mee... Superblij met dit pension. Ik breng mijn katten met de wetenschap dat ze daar een fij verblijf hebben samen. Beide katten lijken altijd erg content als ik ze ophaal, soms willen ze zelfs niet mee naar huis?

Verzorging, beleid en informatie verstrekking is super!

Zeer klantvriendelijk en goed georganiseerd

Kennis van zaken

Minder honden in een hok en een verslagje van het verblijf zou fijn zijn.

Richard Lintjens

Wij hebben zeer goede ervaringen met dit bedrijf.
Ze kijken welke honden bij elkaar in een kennel passen.
Grootte en gedrag enz.

Nemen volgens onze opinie de tijd voor de dieren, ook als het druk is.

W.Hensbergen

We worden op aangename wijze te woord gestaan zowel telefonisch als aan de balie.
Er word volledig rekening gehouden met het feit dat Boris doof is.
Voor zover wij kunnen waarnemen is de...
Er word volledig rekening gehouden met het feit dat Boris doof is.
Voor zover wij kunnen waarnemen is de verzorging van de dieren bij Rijpickerwaard in uitstekende handen.

Grote betrokkenheid bij de dieren. Wij geven Boris met een gerust gevoel uit handen.

Neen