8.2/10

Onze hond is al meerdere malen bij Rijpickerwaard in het pension geweest. Dat is hem en ons prima bevallen.

Klantvriendelijk. Snelle service.

Suzanne

Goed! Mijn kat verblijft eigenlijk altijd in de (senioren)tuin en daar doet ze het goed. Verblijven waar ze niet de hele dag vrij rond kan lopen leveren de kat veel stress op, verblijf in de tuin of... Goed! Mijn kat verblijft eigenlijk altijd in de (senioren)tuin en daar doet ze het goed. Verblijven waar ze niet de hele dag vrij rond kan lopen leveren de kat veel stress op, verblijf in de tuin of in het achterverblijf is dus wel een must.

In het buitenverblijf is een ruime leefomgeving voor de katten, waar ieder dier zijn eigen plekje kan zoeken.

Ik vind de prijs erg hoog. Als je nagaat dat ik zo'n 8 jaar geleden (misschien zelfs korter €5,- per dag betaalde en dat dit inmiddels is verdubbeld naar €10,- vind ik dit erg uit verhouding. Het is... Ik vind de prijs erg hoog. Als je nagaat dat ik zo'n 8 jaar geleden (misschien zelfs korter €5,- per dag betaalde en dat dit inmiddels is verdubbeld naar €10,- vind ik dit erg uit verhouding. Het is voor mij dan ook reden om in veel gevallen naar een andere oplossing te zoeken, omdat het simpelweg te duur is om de kat 6x (of vaker) per jaar uit logeren te doen.

Onze katten en hond gaan al jaren tijdens onze vakanties logeren bij Rijpickerwaard

Fijn dat ze een echte, mooi aangeklede, tuin voor de katten hebben gemaakt en dat er een seniorenafdeling is.

1. Ruimere tijden voor halen en brengen (nu betaal ik een dag extra als ik ze niet meteen 's ochtends om 10.00u kan ophalen. 2. De hondenverblijven zijn wel aan vernieuwing toe en de... 1. Ruimere tijden voor halen en brengen (nu betaal ik een dag extra als ik ze niet meteen 's ochtends om 10.00u kan ophalen. 2. De hondenverblijven zijn wel aan vernieuwing toe en de buitenruimte voor honden is erg klein (met veel steen en weinig gras) geworden nu het crematorium er is gebouwd.

Ze zorgen goed voor onze poes en als ze niet goed wil eten zoeken ze naar een oplossing. En dat noteren ze zodat onze poes de volgende keer nog beter verzorgd wordt. Telefonisch zijn ze goed... Ze zorgen goed voor onze poes en als ze niet goed wil eten zoeken ze naar een oplossing. En dat noteren ze zodat onze poes de volgende keer nog beter verzorgd wordt. Telefonisch zijn ze goed bereikbaar en afspraken worden direct per e-mail bevestigd.

Ze zijn bijzonder lief voor onze poes en de andere dieren. En zeer deskundig.

Goede ervaring betreffende de opvang van onze honden

Liefdevolle aanpak

Iets meer aandacht aan de hoeveelheid voer voor de honden. Doordat ze lange wandelingen missen krijgen ze te veel voer in verhouding met de beweging.

Prima pension

Was graag bij het ophalen van mijn hond beter/uitgebreider geïnformeerd over hoe het verblijf van mijn hond gegaan is. Ik kreeg niet de indruk dat de medewerker er iets van wist. Een rapportje bij... Was graag bij het ophalen van mijn hond beter/uitgebreider geïnformeerd over hoe het verblijf van mijn hond gegaan is. Ik kreeg niet de indruk dat de medewerker er iets van wist. Een rapportje bij de kennel ophangen zou misschien een optie kunnen zijn.

pc van as

Wij zijn bijzonder tevreden over de Rijpickerwaard. Prima verzorging voor onze kat.

in de zomer kan onze kat fijn in de tuin logeren. Er is daar van alles te beleven.

ik zou die niet kunnen aangeven.

Max

Al ruim 14 jaar hele goede ervaringen.

Een luisterend oor en als je bepaalde wensen hebt dan wordt er ook zoveel mogelijk rekening mee gehouden.

Nee

Snel telefonisch contact, reserveren gaat vlot. Snelle mail over aanbetaling.
Breng kat met goed gevoel weg.

Prachtige kattentuin, prima verzorging. Ziet er verzorgd uit, goede verbetering! Onze kat komt altijd goed doorvoed en tevreden weer thuis.
Ligging, landelijk maar toch makkelijk bereikbaar....
Ligging, landelijk maar toch makkelijk bereikbaar. Complex ziet er verzorgd uit.

Ontvangst soms kortaf en onpersoonlijk, zeker als het druk is. Je betaalt toch flink voor het pension, dus dan verwacht je wel dat er even aandacht voor je is, en voor je huisdier. Ontvangstruimte... Ontvangst soms kortaf en onpersoonlijk, zeker als het druk is. Je betaalt toch flink voor het pension, dus dan verwacht je wel dat er even aandacht voor je is, en voor je huisdier. Ontvangstruimte ook beetje bedompt, er wordt/ werd duidelijk gerookt.
Haal- en brengtijden staan wat onhandig op de website, staan niet onder kopje van pension, en als je de tijden dan gevonden hebt, staat het er erg onhandig, zodat je het drie keer moet lezen, voordat je het snapt. Misschien gedeelte asiel en pension qua info beter scheiden, zodat je bij pension ook de openingstijden van het pension ziet. Ik denk dat er weinig mensen die een pension willen boeken, geïnteresseerd in de openingstijden van het asiel (en andersom).
Minpuntje is ook wel dat ik met mijn kat door hondenverblijf moet, om in kattentuin te komen. Mijn kat en ik houden niet van honden.... Ik begrijp dat het een oud gebouw is, en de mogelijkheden beperkt zijn. Gelukkig is de kattentuin prachtig!