Arno

Ik zal bij het begin beginnen,het eerste contact aan de keukentafel met stef was zeer prettig alles wat er wordt toegezegd wordt ook uitgevoerd,zeer vakkundig en hij helpt je ook om ideeen uit... Ik zal bij het begin beginnen,het eerste contact aan de keukentafel met stef was zeer prettig alles wat er wordt toegezegd wordt ook uitgevoerd,zeer vakkundig en hij helpt je ook om ideeen uit tewerken en aan te dragen,daarna nog een bezoek gebracht aan de prachtige showroom om de puntjes op de i te zetten,dit alles werd door tom zeer prettig ingevuld.maar toen kwam daar gister de dag dat alles werd gemonteerd door 2 zeer vakkundig en gemotiveerde monteurs (rutger en kevin) bedankt voor 2 dagen genieten van alles wat er werd verwerkt.zoals u kan lezen werd ik er vrolijk van dat alles wat je in je hoofd hebt bedacht goed tot uitvoering werd gebracht.ik zeg een dikke tien voor sterkozijn en hoop in de toekomst weer zaken te kunnen doen

Gerben Franke

Bedankt Sterkozijn,

Voor het plaatsen van de dakkapel vandaag, hij staat er weer mooi op.
Bedankt Sterkozijn,

Voor het plaatsen van de dakkapel vandaag, hij staat er weer mooi op.
Ook bedankt voor de medewerkers welke een mooie klus hebben geleverd en het bouwmateriaal weer netjes hebben opgeruimd.

Groetjes, fam Franke

Paulien

Na het plaatsen van een voordeur en kozijnen, hier ook de schuifpui voor een uitbouw besteld. Wederom zeer tevreden! Vriendelijk, vakkundig, uitstekende kwaliteit. Ook belangrijk zij plaatsen/maken... Na het plaatsen van een voordeur en kozijnen, hier ook de schuifpui voor een uitbouw besteld. Wederom zeer tevreden! Vriendelijk, vakkundig, uitstekende kwaliteit. Ook belangrijk zij plaatsen/maken zonder iets anders af te breken/beschadigen en ruimen alles netjes op. Ook prima service/aftersales. Het is een plezier om ze aan het werk te hebben. Stef en anderen bedankt!

Feddema

Vanaf het eerste bezoek in de showroom al een goed gevoel bij dit bedrijf. Ze nemen de tijd voor je en geven goede uitleg. Ook speelde voor ons mee dat zij zijn aangesloten bij een keurmerk. Het... Vanaf het eerste bezoek in de showroom al een goed gevoel bij dit bedrijf. Ze nemen de tijd voor je en geven goede uitleg. Ook speelde voor ons mee dat zij zijn aangesloten bij een keurmerk. Het ter plekke opmeten verliep prima. Na even wachten is het dan zover: de plaatsing van de kozijnen. Dit verliep perfect. De heren waren op tijd aanwezig, gingen goed te werk en alles is goed verlopen. Ze ruimden alles keurig netjes op aan het eind van de werkdag. Al met al geen minpunten. Een paar aandachtspuntjes, die na de plaatsing snel werden verholpen, getuigen van een goede after sales. Het is een prachtproduct en wij zijn er enorm blij mee. Stef en collega's: bedankt en succes!

Veldhuis

Ook dit jaar weer een aantal nieuwe kunststof kozijnen laten plaatsen door Sterkozijn. Nadat we vorig jaar al zeer tevreden waren over de werkwijze en plaatsing van de kozijnen in het bestaande... Ook dit jaar weer een aantal nieuwe kunststof kozijnen laten plaatsen door Sterkozijn. Nadat we vorig jaar al zeer tevreden waren over de werkwijze en plaatsing van de kozijnen in het bestaande gedeelte van de woning hebben nu in het nieuwbouw gedeelte ook gekozen voor kunststof kozijnen van Sterkozijn. Ook hier paste het allemaal perfect en hebben we geen problemen geconstateerd. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat!

Veerman

Alle kozijnen van ons hele huis inclusief een dakkapel over de volledige breedte laten vervangen voor kunststofkozijnen en kunststof dakkapel. Goede service, klantvriendelijk, oplossingsgericht.... Alle kozijnen van ons hele huis inclusief een dakkapel over de volledige breedte laten vervangen voor kunststofkozijnen en kunststof dakkapel. Goede service, klantvriendelijk, oplossingsgericht. Vakkundig en gezellig personeel in de omgang. Kortom super blij met de keuze die we hebben gemaakt. Ga zo door met alle mensen Stef!

Joke semerarodochter

Mooi werk geleverd ,bij mijn dochter nieuwe tuindeur kunsstof , super mooi gedaan ,fijne werklui en alles netjes opgeruimd ,zou het iedereen aan bevelen.

Jeroen Hondebrink

Ons hele huis voorzien van kunststof kozijnen, Top gedaan, zeer tevreden. We kunnen iedereen het bedrijf aanbevelen. Stef en collega's ga zo door!

Paulien

Na lang zoeken besloten hier mijn kozijn en voordeur te kopen. Ook vanwege de keurmerken o.a. aangesloten bij VKG etc.
Zeer vakkundig, vriendelijk personeel. Alles was goed opgemeten en ook...
Zeer vakkundig, vriendelijk personeel. Alles was goed opgemeten en ook daarom was het plaatsen een fluitje.
Heel mooi afgewerkt, zowel binnen als buiten. Je kunt niet zien dat er een oud kozijn en deur heeft gezeten.
Het ziet er prachtig uit en het werkt allemaal soepel.

Jansen

Als ik aan Ster kozijnen denk komen de volgende woorden in mij op, betrouwbaar, sociaal, meedenkend, creatief en vakwerk dat zijn de sleutelwoorden voor dit fijne bedrijf.

We hebben...

We hebben aan de achterkant van ons huis gerenoveerd. Een prachte schuifpui geplaatst en hele nette kozijnen.
We hebben daarover heel wat gesprekjes gevoerd om ons idee werkelijkheid te laten worden. Niets was te veel voor de eigenaar. Heel prettig contact. Helemaal naar onze smaak. Een dikke pluim voor alle medewerkers.

Ook onze buurman heeft zijn hele huis laten renoveren. Dit is ook prachtig geworden. Top bedrijf ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Mvg. Fam Jansen uit Hengelo