Westen

27-08-2021 schuifpui laten plaatsen en ziet er perfect uit kwa montage en aflevering. Thanks boys.

R. Snijders

Ik heb Ster Kozijn gevraagd om alle kozijnen te vervangen door kunststof kozijnen met hr++ glas, inclusief rolluiken plus twee dakkapellen. En dat hebben ze fantastisch gedaan!

caitlyn

Het was een erg fijne ervaring met dit bedrijf

W.J. ter Bruggen

Nadat wij in november alle kozijnen achterdeur en schuifpuien hebben laten plaatsen door Sterkozijn en super tevreden waren, hebben we nu ook de voordeur van kunststof laten plaatsen.
Net als...
Net als in november is dit allemaal goed en vakkundig gebeurt.
We zijn dan ook meer dan tevreden!
Stef en collega's nogmaals bedankt.

Van Temmen

Wat een goed bedrijf is dit!
Wat een goed bedrijf is dit!
Het was een enorme klus bij ons (alle deuren en ramen kunststof met triple glas, horren, dakranden en rolluiken), maar er is werkelijk niets fout gegaan. De monteurs weten wat ze doen en zijn ook nog eens heel aardig.
Zowel de voorbereiding, de afwerking en de nazorg waren subliem.
In een range van 1 (slecht) tot 5 (heel goed) geldt voor ons:
STERKOZIJN IS 5 STERREN KOZIJN!

W Sprukkelhorst

Ze doen echt wat ze zeggen. Perfecte levering en alles precies volgens afspraak. Zeer vakkundige monteurs die zeer service gericht zijn.

Thijs

5 jaar geleden hebben we de eerste kozijnen laten vervangen, na zeer positieve ervaringen dit jaar de rest laten vervangen. Sterkozijn levert goede kwaliteit met een zeer nette afwerking!

E. Wichers

Wij hebben 20 jaar geleden kunststof kozijnen laten plaatsen maar de dorpel is helemaal afgebladderd sinds 3 jaar geleden. Wij dachten dat ze langer mee zouden gaan

L v Seijen

Wij hebben een paar jaar geleden de gehele boven verdieping laten vervangen voor kunststof kozijnen. Was super geplaatst.
Nu de moet benedenverdieping nog geplaatst worden
Is al gemeten en...
Nu de moet benedenverdieping nog geplaatst worden
Is al gemeten en in de maak.