L v Seijen

Wij hebben een paar jaar geleden de gehele boven verdieping laten vervangen voor kunststof kozijnen. Was super geplaatst.
Nu de moet benedenverdieping nog geplaatst worden
Is al gemeten en...
Nu de moet benedenverdieping nog geplaatst worden
Is al gemeten en in de maak.

Jan Bakker

Zeer goed bedrijf, alles wordt diverse keren tot op de mm gemeten, wat natuurlijk de garantie voor snelle en vakkundige montage is. Niet de goedkoopste, maar een betere leverancier kunnen we ons... Zeer goed bedrijf, alles wordt diverse keren tot op de mm gemeten, wat natuurlijk de garantie voor snelle en vakkundige montage is. Niet de goedkoopste, maar een betere leverancier kunnen we ons niet voorstellen. 14 kozijnen, buitendeur en horren op de afgesproken tijd geplaatst door zeer vriendelijk personeel.
Mirjam en Jan Bakker

(Ina en) Jaap Ipenburg-van der Leer

Alle kozijnen, schuifpui en deuren (10) op de begane grond vervangen door kunststof schüco met triple glas en bijbehorende horren en raamdecoratie. Alles in vier dagen geplaatst, de schuifpui met... Alle kozijnen, schuifpui en deuren (10) op de begane grond vervangen door kunststof schüco met triple glas en bijbehorende horren en raamdecoratie. Alles in vier dagen geplaatst, de schuifpui met eigen kraanwagen van Sterkozijn!
Bedankt Rob, Marco, Patrick, Adam en Jos, voor jullie kundige, nette en prettige werkwijze!
We kijken terug op een zeer geslaagd project.

Irma de Wolff

Alle ramen en deuren bij Ster Kozijn laten vervangen door kunststof. Daarbij openslaande deuren naar de tuin, horren en raambekleding. In één woord: Fantastisch!!!
Ze zeggen wat ze doen en...
Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, absoluut waar! Vanaf het begin direct een goed gevoel bij dit bedrijf. In één week tijd alles geplaatst. Goede, vriendelijke vakmensen. Ze zijn op tijd en ruimen per dag alles weer keurig op! Heren, super bedankt! Ik ben dik tevreden!

Norbert en Heidy

Wij zijn erg tevreden met het werk wat ze geleverd hebben.

Doevelaar

In het hele huis kunststof kozijnen laten plaatsen. Heel blij mee, materiaal, plaatsing en afwerking prima!

W.J. ter Bruggen

Een echte aanrader!!!
Wij hebben ons hele huis voorzien van kunststof kozijnen en schuifpuien met horren en raambekleding.
Alles is super netjes geplaatst en goed afgewerkt en zijn meer...
Een echte aanrader!!!
Alles is super netjes geplaatst en goed afgewerkt en zijn meer dan tevreden.
Stef en collega's bedankt voor het meedenken en de goede service.

Hr. Beijen

We hebben een nieuwe deur met zijpanelen besteld. Het plaatsen was binnen een dag gebeurd en het zit er prima in.

Tielenburg

Wij kunnen Ster Kozijn aan een ieder aanraden, en zullen dit ook zeker doen, zij komen hun lijfspreuk meer dan na. Leveren een top aftersales service.