Post

We hebben een bredere garagedeur laten plaatsen en tevens de houten planken vervangen door keralit gevelbekleding, en het eindresultaat is beter dan ik had verwacht, alles is vakkundig gemonteerd en... We hebben een bredere garagedeur laten plaatsen en tevens de houten planken vervangen door keralit gevelbekleding, en het eindresultaat is beter dan ik had verwacht, alles is vakkundig gemonteerd en keurig afgewerkt.

E. van Andel

Meer dan 20 jaar geleden kunststofkozijnen voor de bovenverdieping aangeschaft, 6 jaar geleden voor de benedenverdieping. Duidelijke afspraken, vakkundig en keurig personeel, geweldige service!

Wijkman

Goede ervaring met goed nagekomen afspraken.

Peter Muntel

Leveren en plaatsen van kunststof kozijnen, rolluiken voor het hele huis.

Familie Jagernath

Vriendelijk, goed benaderbaar. Wat betreft service is er verbetering mogelijk: als iets niet in orde is, duurt het lang voordat zaken worden aangepakt. Vaak is hierbij regelmatig contact zoeken door... Vriendelijk, goed benaderbaar. Wat betreft service is er verbetering mogelijk: als iets niet in orde is, duurt het lang voordat zaken worden aangepakt. Vaak is hierbij regelmatig contact zoeken door de klant noodzakelijk.

G.J.J.Egberink

Zeer goed.

H. Wierema Kosters

Opgegeven prijzen niet conform marktsituatie. Duidelijke offerte maar zeer slechte opvolging. Resultaat: opdracht naar elders.

Ferdy ten Hoopen

Aanbesteding zeer matig.
Goede kwaliteit product met dito montage.

S. Van Kinderen

Na een grondige selectie Ster kozijn de opdracht gegund met een top resultaat. Degelijke constructie en netjes gewerkt. Aanwinst voor het huis. Veel complimenten uit de buurt ontvangen. Stef en zijn... Na een grondige selectie Ster kozijn de opdracht gegund met een top resultaat. Degelijke constructie en netjes gewerkt. Aanwinst voor het huis. Veel complimenten uit de buurt ontvangen. Stef en zijn team zijn vriendelijk, vakkundig en flexibel met tussentijdse veranderingen.