Ferdy ten Hoopen

STER KOZIJN levert altijd goede producten met een deskundige montage. Alles ziet er netjes uit, als ze klaar zjjn. We zijn daarom al 25 jaar klant.

Bram Veldhuis

Goede ervaring. Gewoon goed uitgevoerd.

Niehorster

Weer prettig contact. Kozijn ruim binnen de tijd onberispelijk geplaatst. Offerte naar beneden aangepast door Ster Kozijn omdat er bij het plaatsen minder tijd was gebruikt dan geraamd. Waren blij... Weer prettig contact. Kozijn ruim binnen de tijd onberispelijk geplaatst. Offerte naar beneden aangepast door Ster Kozijn omdat er bij het plaatsen minder tijd was gebruikt dan geraamd. Waren blij verrast.

P. Schaafstal

Prima zaak die afspraak nakomt en echte vakmensen die de kozijnen plaatsen en ook heel vriendelijk.

op de Weegh

Onze ervaring met Ster Kozijn is uitstekend. We hebben dit al diverse keren gedeeld met onze omgeving. Keurig stukje werk afgeleverd, chapeau

G.Klensman

Al bijna 25 jaar klant bij Ster kozijnen.
Zeer tevreden ,werken vlot ,goed en netjes,zowel de afwerking als het opruimen.

Roelof van Essen

We hebben in een megaklus een dakkapel, nieuwe dakramen, nieuwe kozijnen, horren, en deuren en rolluiken en screens laten installeren.
Ze hebben goed en professioneel werk afgeleverd. Het...
Ze hebben goed en professioneel werk afgeleverd. Het contact is altijd snel bij vragen en wat kleinigheidjes in de laatste afhandeling zijn direct opgelost toen we dat meldden.
De medewerkers zijn vriendelijk en professioneel en hebben aandacht voor details.
Ik kan Ster Kozijn absoluut aanraden!

Snijders

Schuifpui is heel mooi, het proces er naar toe was moeizaam en qua subsidie nog steeds onzeker.
- In alle gesprekken hebben we tripleglas besproken, 3 maanden later belde ik, een week voor levering, over de details voor de subsidie aanvraag, bleek er dubbel glas besteld te zijn. In eerste instantie kreeg ik meerdere malen te horen dat ik m'n handtekening eronder had gezet en dus akkoord had gegeven. De prijs was overigens wel op basis van triple glas. De rechtsbijstand gaf aan dat dit zonder twijfel om zogenaamde 'dwaling' ging, installateur is te allen tijde verantwoordelijk voor technische formulieren. Op de getekende offerte stond namelijk alleen 'schuifpui'.
- Eigenaar heeft daarna zelf terug gebeld en na uitleg van de situatie heeft hij nieuw glas besteld.
- De details van de subsidie aanvraag bleken niet geheel conform de richtlijnen van de subsidie. M.a.w. de vraag is of we officieel recht hebben op de subsidie, hiervoor ben je dus zelf verantwoordelijk!! Mijn tip is om dit goed uit te zoeken, te bespreken en een kopie van alle gespreksverslagen op te vragen voor tekenen van de offerte.
Mijn reden om SterKozijn wél aan te bieden: ze hebben alles goed opgelost, de pui zit er mooi in en de mannen hebben netjes gewerkt. Ook over de afhandeling verder is netjes gecommuniceerd. Daar kunnen veel bouw/installatie bedrijven wat van leren.

E.m. Van Wier

Prima werk en goed materiaal geleverd.

Wim kolthof

Meerdere ramen en voordeur laten plaatsen door ster kozijn. Alles vakkundig en goed geplaatst. Ook alles netjes afgewerkt en geen rommel achter gelaten.