Han te Enschede

We hebben voor en achter kunststofpanelen (keraliet), -boeiplaten en -raamkozijnen op zolder laten plaatsen.
Prima en vakkundig afgewerkt en alles volgens afspraak met de verkoper! Er is geen risico genomen voor met een steiger op de uitbouw en is een hoogwerker gebruikt.
Daarnaast zijn en passant nog 2 dakpannen vervangen toen de monteur zag dat ze niet goed lagen. Service!

G. Moelder

Ster Kozijn hat den Giebel unseres Ferienhauses erneuert.
Selten habe ich eine so gute Zusammenarbeit zwischen Auftraggeber und Auftragnehmer erlebt.
Sehr gute, detailreiche Abstimmung...
Ster Kozijn hat den Giebel unseres Ferienhauses erneuert.
Sehr gute, detailreiche Abstimmung und intensive Beratung zu den Arbeiten im Vorfeld
Sehr gute und saubere Ausführung und flexible Abstimmung von Veränderungen bei der Umsetzung
Absolut termingerechte Ausführung der Arbeiten
Fairer Preis
Ich kann das Unternehmen nur empfehlen.

W.Domhof en W.Krabben

Hele huis in de kunststof kozijnen laten plaatsen door Ster Kozijn.

Wij kunnen hier heel kort over zijn. Geweldig, en wat een kwaliteit en vakwerk.

Mooie en strakke...
Hele huis in de kunststof kozijnen laten plaatsen door Ster Kozijn.

Wij kunnen hier heel kort over zijn. Geweldig, en wat een kwaliteit en vakwerk.

Mooie en strakke afwerking. In 1 woord : SUPER

Imto-schilderwerken Evers

Deskundig en verzorgt prima prijs kwaliteit

C. Villhaber

Goede advisering en deskundige en vlotte montage. Alles netjes opgeruimd. Wij hebben een mooie entree, zijn er blij mee.

Wouter Hoff

Heel fijn bedrijf, Paar zaken voor verbetering: zagen van aluminium geeft veel troep dat ik niet tussen de tegels vandaan krijg. Wellicht gewoon binnen in 1 een kamer, en die kamer schoonmaken na... Heel fijn bedrijf, Paar zaken voor verbetering: zagen van aluminium geeft veel troep dat ik niet tussen de tegels vandaan krijg. Wellicht gewoon binnen in 1 een kamer, en die kamer schoonmaken na afloop. De kleuren van de kozijnen aan de buitenkant vind ik niet altijd heel mooi matchen met de kleur van de roosters. Er zitten veel vlekken aan de buitenkant (van handen, van het plaatsen) die ik schoon moet maken, maar waar ik nu niet goed bij kan.

veldhuis

Goede levering kozijnen.

Grote Punt

Pos ervaring
vooraf goede info ontvangen
gemaakte afspraken zijn nagekomen
geen verrassing achteraf

vriendelijke mensen
zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Henk van Ringen

Het duurt allemaal wel erg lang voordat alles netjes is afgerond. Bij mij duurde het circa 1 1/2 tot 2 jaar. Je moet er daarnaast zelf veel achteraan bellen.