Jeroen Hondebrink

Goede service, denkt mee, alleen maar positief

J Nijhof

Ben erg tevreden, er is uitstekend werk afgeleverd. bovendien wordt er goed met je meegedacht. TOP.

W.S.van Hezel

Mijn ervaring met Ster Kozijn is prima en heb bij verschillende mensen het bedrijf aanbevolen met een goed resultaat. Mijn huis heb ik door Ster Kozijn nieuwe kunststof kozijnen, deuren en rolluiken... Mijn ervaring met Ster Kozijn is prima en heb bij verschillende mensen het bedrijf aanbevolen met een goed resultaat. Mijn huis heb ik door Ster Kozijn nieuwe kunststof kozijnen, deuren en rolluiken laten plaatsen

Erna

Prima bedrijf, goed advies, goede uitvoering, mooi eindresultaat!

Walter borgerink

Zeer netjes afwerking is goed klant vriendelijk .

J.G. Withag

Snel gegaan het volledig kozijn er uit. We zijn erg tevreden

Joost

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Er zijn alleen nog een paar dingetjes die opgelost moeten worden. En ik vind het lijken dat dat van mij uit moet gaan terwijl het volgens mij van Ster kozijn... De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Er zijn alleen nog een paar dingetjes die opgelost moeten worden. En ik vind het lijken dat dat van mij uit moet gaan terwijl het volgens mij van Ster kozijn moet uitgaan. En een beetje de druk opleggen van een tijdige betaling van de factuur terwijl de werkzaamheden nog niet klaar waren

hjm kleinhaarhuis

Wij hebben een goede ervaring met het bedrijf

Bertwill Mulder

Erg goed. Mooi resultaat en nette afwerking. Monteurs hebben extra stappen gezet om de werkzaamheden goed af te ronden. Erg tevreden!