Miranda van Domselaar

Boven verwachting, fantastisch werk geleverd!
Boven verwachting, fantastisch werk geleverd!
Al tijdens voortraject zorgvuldige begeleiding. Eerst thuis alles doorgenomen. Daarna naar de winkel gegaan. Aanrader omdat je dan goed ziet waar je uit kunt kiezen en wat je mooi vindt. Super hoeveel tips en aanraders wij kregen van Jos. Overal werd aan gedacht.
Tijdens de montage zeer goed werk geleverd. Wij hebben een heel
oud huis waarin alles scheef is. Ze hebben het voor elkaar gekregen om alles zo te plaatsen dat alles er recht uit ziet. Alle oneffenheden zijn meer dan netjes weg gewerkt. Onvoorstelbaar goed werk.
Na iedere dag werd alles opgeruimd, schoon gemaakt en gezogen. Zelfs buiten werd gezogen.
Al met al: grote complimenten. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.

Loek

Super ervaring met ? kozijn alles klopte tot in de puntjes

Coppen

Bij het plaatsen van de nieuwe kunststof kozijnen met hor, waren wat dingetjes mis gegaan in de communicatie en uitvoering.
Toen ik het bedrijf daar over aansprak, zijn ze daar heel prettig...
Toen ik het bedrijf daar over aansprak, zijn ze daar heel prettig mee omgegaan. Zulke dingen vind ik belangrijk.
Ze hebben ook praktisch de zaken zo opgelost dat ik er heel tevreden over ben. Dit is een integer bedrijf. Ze doen wat ze zeggen. En als er wel eens iets fout gaat, denken ze mee en lossen het op.
Fouten zijn menselijk. Het goed oplossen is belangrijk.

Herrstrass

Geen goede ervaring met dit bedrijf. Jaren terug een kozijn met houtnerf profiel laten zetten van het merk Shuco. Vlak na de garantie bleek dat de folie laag los ging raken. Gevolg dat je met een... Geen goede ervaring met dit bedrijf. Jaren terug een kozijn met houtnerf profiel laten zetten van het merk Shuco. Vlak na de garantie bleek dat de folie laag los ging raken. Gevolg dat je met een kunstof kozijn zit dat afbladerd alsof het een houten kozijn is dat slecht geschilderd is. Het grappige was dat net na de garantie toen de problemen voor mij begonnen een meneer belde van Ster-Kozijn. Hij wist te vertellen dat we ooit een kozijn hadden laten zetten door hun en dat ze graag wilden weten hoe het kozijn beviel. Toen ik het verhaal voorlegde en vertelde over het afbladeren van de folie laag vertelde deze meneer dat het een bekend probleem was bij Schuco. Ze hadden daar in die jaren een tijd lang een productie fout gehad waardoor een slechte serie was ontstaan. Ster Kozjn wou mij wel helpen. Ze boden mij een reparatie aan die rond de 700 euro ging kosten. Er werd dan een nieuwe folie opgebracht. Ik had hier geen vertrouwen in en heb gezegd dat ik niet blij was met de hele gang van zaken. En dat ik het wel heel toevallig vond dat ze net buiten de garantie belden om te informeren hoe het kozijn me beviel. Ik heb geprobeerd nog contact op te nemen met Schuco maar daar gaven ze ook niet thuis. Heb door een andere firma een nieuw kunstof kozijn laten installeren. Het enige dat ik van Ster Kozijn nog heb gehad was een telefoontje dat ze het onbegrijpelijk vonden dat ik niet tevreden was. Ze hadden volgens die meneer alleen maar tevreden klanten. Ik was de enige die niet tevreden was. Het andere bedrijf dat mijn nieuwe kozijn heeft geplaatst heb ik ook over dit euvel verteld en zij hebben me zelfs foto's laten zien van veel meer gedupeerde klanten. Voor mij geen Ster Kozijn en ook geen Schuco meer.

Fam Frantsen

Bedankt Stef en collega's.
Bedankt Stef en collega's.
Vandaag onze dakkapel geplaatst in Eemnes. Hoewel er genoeg dakkapelbouwers bij ons in buurt zitten toch gekozen voor Ster Kozijn. En zeker geen spijt van gekregen. Vanaf het eerste contact een goed gevoel bij dit bedrijf. Montage ploeg werkt zeer netjes en vakkundig. Ze doen wat ze zeggen.

Astrid Benneker

In onze vorige huis en ons huidige huis heeft Ster Kozijn al vele kozijnen en deuren vervangen. Helemaal top, komen afspraken na goede communicatie.

mevr. H Beck

Vorige week hebben de jongens van Ster kozijnen bij 2 van onze huizen kozijnen geplaatst.We hadden aangegeven dat er in een huis 2 mensen wonen met een geestelijke handicap,of ze met omzichtigheid... Vorige week hebben de jongens van Ster kozijnen bij 2 van onze huizen kozijnen geplaatst.We hadden aangegeven dat er in een huis 2 mensen wonen met een geestelijke handicap,of ze met omzichtigheid te werk wilde gaan.
Ze hebben het TOP gedaan! Alle hulde aan deze jongens en niet onbelangrijk wat werken ze netjes en ruimen echt alles op.
Heb wel een anders meegemaakt.
Voor ons is STER kozijnen TOP kozijnen.

Kiyork

Top bedrijf! 100% een aanrader.
Top bedrijf! 100% een aanrader.
Wat werken ze toch netjes en schoon. Prachtig werk geleverd bij ons. Heb je een vraag of een probleem dan kun je ook bij hun terecht en dit lossen ze heel goed op. Personeel is ook elke dag vrolijk. Wij zijn super blij thuis.

C Baas

Zeer goed werk geleverd.
Vriendelijk en vakkundig personeel.

M. Remmers

Wat een super service.. je voelt je er direct thuis en word goed voorgelicht.. wij zijn heel blij met ons dakkapel en hadden geen beter bedrijf kunnen uitzoeken.
Zeer klantvriendelijk en...
Zeer klantvriendelijk en perfect bouwwerk..
Echt een bedrijf die op alle punten goed scoren.