StemPunt

Frits Korzilius

Leuk te doen

Hi Frits,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. Leuk om te horen dat je plezier ervaart in het invullen van de vragenlijsten, je mening wordt enorm gewaardeerd!
Anne -...
Hi Frits,
Anne - Het StemPunt team

Robert

Fijn om mening te geven

Hi Robert,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. We waarderen je mening zeer :)
Anne - Het StemPunt team

Nies Cornelissen

Prima makkelijk sparen

Hi Nies,
Dankjewel voor je positieve beoordeling! We hopen dat je snel wat moois kan uitzoeken van je gespaarde punten.

Wendy

Leuk om je mening te geven en er wat leuks aan over te houden.

Hi Wendy,
Dankjewel voor je positieve review. Je mening wordt zeer gewaardeerd! We hopen dat je snel wat leuks uit kan zoeken in onze cadeaushop van je gespaarde punten.
Groetjes,...
Hi Wendy,

Diana

Goede ervaring,leuke enquêtes

Hi Diana,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent! Dankjewel voor je positieve review en we hopen dat je nog lang deel uit blijft maken van het StemPunt-panel.
Anne -...
Hi Diana,

Robert Van de Ven

Prima enquêtes en beloningen

Hi Robert,
Dankjewel voor je positieve review. Dit wordt enorm gewaardeerd.

William Stevens

Soms moet je heel snel reageren omdat de vragen al weer weg zijn of voldoende mensen geantwoord hebben dat vind ik soms wel vervelend , en ik heb geen computer etc dus diverse vragen kan ik niet... Soms moet je heel snel reageren omdat de vragen al weer weg zijn of voldoende mensen geantwoord hebben dat vind ik soms wel vervelend , en ik heb geen computer etc dus diverse vragen kan ik niet beantwoorden

Hi William,
Dankjewel voor je eerlijke feedback. Dat wordt zeer gewaardeerd.
Hi William,
Dankjewel voor je eerlijke feedback. Dat wordt zeer gewaardeerd.
Ik geef je feedback door aan mijn collega's zodat zij dit in een volgend overleg mee nemen.

Lia Bronkhorst

De enquêtes zijn duidelijk. Zijn niet heel lang en in fatsoenlijk Nederlands. Geen rare vertalingen of Engels en Nederlands door elkaar. Veel verschillende onderwerpen
Mocht je niet in...
Mocht je niet in aanmerking komen dan wordt dat netjes medegedeeld.

Hi Lia,
Dankjewel voor je uitgebreide en positieve beoordeling, dat waarderen we enorm!

Jeroen Eikelenboom

Uitstekend. De enquetes zinniger en helder en makkelijk in te voeren. Ben er zeer tevreden over!

Hi Jeroen,
Dankjewel voor jouw positieve review, dat wordt zeer gewaardeerd.