Financieel-selfie.nl

Kundige en enthousiaste groep mensen die er alles aan doen om jou een vliegende start te geven.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Ik wist al dat ik ondernemer wilde worden. Dankzij Startersloket zijn de plannen concreter geworden en heb ik op alle gebieden die bij het ondernemerschap komen kijken informatie en bruikbare tips... Ik wist al dat ik ondernemer wilde worden. Dankzij Startersloket zijn de plannen concreter geworden en heb ik op alle gebieden die bij het ondernemerschap komen kijken informatie en bruikbare tips gekregen.

Scapha Marketing

Ik heb 2 gesprekken gehad om te kunnen klankborden over de mogelijke doorstart van mijn eigen eenmanszaak

Ik heb meer focus gekregen en heb een aantal knopen kunnen doorhakken

Hans Schuitemaker

Het Startersloket geeft je inzicht in fiscale gevolgen en vooral ook voordelen. Het uurtarief en juridische zaken zoals contracten maar ook ondersteuning bij sollicitatie/pitch hoe te solliciteren.... Het Startersloket geeft je inzicht in fiscale gevolgen en vooral ook voordelen. Het uurtarief en juridische zaken zoals contracten maar ook ondersteuning bij sollicitatie/pitch hoe te solliciteren. Bv wat verkoop jij of waar wordt jouw klant blij van door jou? Waar ben je goed in etc. Ook starten vanuit het UWV komt aan de orde, kortom een echte aanrader!

Op alle fronten!

Patrick

Het programma om een zelfstandige klaar te stomen voor het ondernemerschap zat goed e logisch in elkaar. De deskundigheid en duidelijkheid van de onderwerpen was erg goed.

Het heeft mij het complete plaatje gegeven van wat het nou precies betekent om te gaan ondernemen en vooral wat er bij komt kijken.

Karin Dijker

Ik heb het ondernemerstraject door het Startersloket als positief ervaren. Ik heb de nodige informatie over mezelf vernomen. Daarnaast heb ik alle informatie ontvangen die nodig is om het... Ik heb het ondernemerstraject door het Startersloket als positief ervaren. Ik heb de nodige informatie over mezelf vernomen. Daarnaast heb ik alle informatie ontvangen die nodig is om het ondernemerschap te starten (fiscaal, online, offline presentatie). Tot slot heb ik een drietal fijne coachingssessies bij Riette Bol gehad. Ook hier heb ik veel aan gehad. Overkoepelend was de begeleiding door de enthousiaste mensen van het Startersloket fijn.

Ik heb meer inzicht gekregen in mijn financiele situatie wanneer ik ondernemer word. Daarnaast heb ik meer inzicht gekregen in hoe ik mezelf online en offline presenteer. Na het hele traject heb ik... Ik heb meer inzicht gekregen in mijn financiele situatie wanneer ik ondernemer word. Daarnaast heb ik meer inzicht gekregen in hoe ik mezelf online en offline presenteer. Na het hele traject heb ik er nog steeds vertrouwen in dat het ondernemerschap bij mij past en dat het mij gaat lukken. Voorlopig ga ik echter nog even heel veel ervaring opdoen bij Jeugd en Gezin Eemnes.

Regiocoördinator ZomerOndernemer

Joeri gaf een heldere presentatie over wat er komt kijken bij het opstarten van een onderneming

Ik geef zelf het vak ondernemerschap op een mbo-school, dus het was niet nieuw voor mij.

Jerome den Enting, initiatiefnemer ZomerOndernemer, regio Landelijk Zaanstreek Waterland

Het telefonisch kennismaken, het bespreken en komen tot een vorm van samenwerking, de feitelijke samenwerking in vorm van een workshop op locatie tijdens ZomerOndernemer en de inhoudelijke... Het telefonisch kennismaken, het bespreken en komen tot een vorm van samenwerking, de feitelijke samenwerking in vorm van een workshop op locatie tijdens ZomerOndernemer en de inhoudelijke verzorging van het informatieve programma was allemaal uitermate plezierig en zeer professioneel.

Als initiatiefnemer en trainer van het jongerenproject ZomerOndernemer regio Landelijk Zaanstreek Waterland ben ik op prettige wijze in contact gekomen met het Startersloket. Startend... Als initiatiefnemer en trainer van het jongerenproject ZomerOndernemer regio Landelijk Zaanstreek Waterland ben ik op prettige wijze in contact gekomen met het Startersloket. Startend ondernemerschap verbindt onze deelnemers/doelgroep met het Startersloket . De workshop van Joeri was een staaltje kwalitatieve en informatieve dienstverlening van het Startersloket en heeft voor mij als trainer maar vooral ook voor de 17 jonge ZomerOndernemers bijgedragen aan een completere kijk op de hoofdzaken en bijkomstigheden van startend ondernemerschap. Ontzettend bedankt.

Sanne

Ik heb bij het Startersloket diverse trainingen gevolgd om mij te verdiepen in het ondernemerschap. Mede door de onafhankelijke insteek en het prettige klankbord kan ik weer nadenken over de verdere... Ik heb bij het Startersloket diverse trainingen gevolgd om mij te verdiepen in het ondernemerschap. Mede door de onafhankelijke insteek en het prettige klankbord kan ik weer nadenken over de verdere stappen die ik moet zetten.

Ik heb antwoorden gekregen op mijn vragen. Mede door het enthousiasme van de adviseurs en een persoonlijk stappenplan die ze voor mij gemaakt hebben, ga ik vol goede moed mijn verdere plannen vorm... Ik heb antwoorden gekregen op mijn vragen. Mede door het enthousiasme van de adviseurs en een persoonlijk stappenplan die ze voor mij gemaakt hebben, ga ik vol goede moed mijn verdere plannen vorm geven.

Lillian Jeziorski

Ik heb het startersloket heel fijn ervaren,
Men denkt met je mee, wil het beste in je naar boven halen, altijd vriendelijk en behulpzaam
wanneer je echt weet wat je wilt kunnen zij jou...
Ik heb het startersloket heel fijn ervaren,
wanneer je echt weet wat je wilt kunnen zij jou helpen om een hele goede start te gaan maken, daar ben ik van overtuigd
Ik heb een hoop inzichten gekregen waar ik verder mee kan.

Het startersloket heeft mij geholpen om inzicht te krijgen, dat het ondernemerschap voor mij op dit moment niet haalbaar is.
zij hebben met mij gekeken wat op dit moment wel haalbaar is me...
zij hebben met mij gekeken wat op dit moment wel haalbaar is me gemotiveerd in de dingen die ik graag wilde.
Een website voor mijn fotografie is gerealiseerd, nog niet af, maar ben er heel blij mee.

Henk

Voor het startersloket ben je geen standaard-cursist en wordt er geen 'standaard-les' gegeven , maar in elke sessie was er voldoende aandacht voor specifieke vragen en omstandigheden. Kortom, ik... Voor het startersloket ben je geen standaard-cursist en wordt er geen 'standaard-les' gegeven , maar in elke sessie was er voldoende aandacht voor specifieke vragen en omstandigheden. Kortom, ik voelde me zeer gesteund en geholpen.

'k Heb voldoende vertrouwen gekregen in mijn zoektocht naar het ondernemerschap dat mij past.