Rogier Driesenaar

Het door mijn Coach, mij laten inzien wat het beste voor mij is, dmv kritsche vragen te stellen op een positieve manier, heeft mij erg geholpen in de keuzes die ik ga maken, bedankt Eveline jij... Het door mijn Coach, mij laten inzien wat het beste voor mij is, dmv kritsche vragen te stellen op een positieve manier, heeft mij erg geholpen in de keuzes die ik ga maken, bedankt Eveline jij begrijpt het.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

we gaan nog verder

Joke Sligman

Mijn begeleider van Startersloket voelt heel goed aan wat ik nodig heb, ik heb alle vragen kunnen stellen die ik had en kreeg daar steeds een voor mij passend antwoord op.

Startersloket heeft mij mooi gespiegeld waardoor ik (nog meer) inzichten heb gekregen in wie ik ben en waar mijn passie ligt.

Britt Meulendijks

Efficient, snel, vakbekwaam

Begeleiding en coaching bij het opstellen van mijn ondernemingsplan.

Carine Wiggers

De mensen van Startersloket hebben mij zeer geholpen bij het ontwikkelen van mijn ondernemersplan. Ze hebben daarbij uitgebreid de tijd genomen om mij persoonlijk en mijn onderneming zakelijk te... De mensen van Startersloket hebben mij zeer geholpen bij het ontwikkelen van mijn ondernemersplan. Ze hebben daarbij uitgebreid de tijd genomen om mij persoonlijk en mijn onderneming zakelijk te helpen.

Door de afspraken en de online ondersteuning heb ik veel meer inzicht gekregen in alle aspecten van mijn (toekomstige) onderneming. Het persoonlijke contact en de ervaring van de mensen van het... Door de afspraken en de online ondersteuning heb ik veel meer inzicht gekregen in alle aspecten van mijn (toekomstige) onderneming. Het persoonlijke contact en de ervaring van de mensen van het startersloket hebben mij geholpen om tot een heldere insteek voor mijn onderneming te komen.

Jeroen

Prima begeleid. Het team is behulpzaam en flexibel.

Door een uitgebreid ondernemingsplan te maken ben ik anders tegen zelfstandig ondernemerschap aan gaan kijken waardoor ik nu beter voorbereid ben.

Marcel

Mijn ervaring met startersloket is zeer goed! Zij nemen de tijd voor je, je krijgt duidelijke uitleg over de vragen die je hebt.

Het wordt voor mij een stuk transparanter waardoor een besluit uiteindelijk makkelijker wordt.

Paulien van der Steen

Positief, persoonlijk

Structuur en richting

Ruud de Winter

Via een aantal modules en persoonlijke begeleiding word je goed voorbereid voor het startgen als ondernemer!

Bewuster van voor- en nadelen plus extra bewustwording van jouw USP!

B.M de Ronde

Informatief traject met goede begeleiding en interessante gastsprekers. Ondanks dat het via zoom ging was het goed te doen. Persoonlijke contactmomenten waren ook inhoudelijk goed en er was veel... Informatief traject met goede begeleiding en interessante gastsprekers. Ondanks dat het via zoom ging was het goed te doen. Persoonlijke contactmomenten waren ook inhoudelijk goed en er was veel gelegenheid om vragen te stellen.

Er is een basis gelegd en heb de tijd gekregen goed over mijn plannen na te denken.

Mark van den Oever

Goede ervaring met het startersloket. Goede begeleiding en hulpvaardigheid aanwezig. Prettig in omgang en laagdrempelig.

heeft goede inzichten gegeven en heeft mij op het juiste spoor gezet