Caroline van Leuven / Indivisible

De contacten zijn vanaf het eerste telefonische contact heel plezierig geweest. Er wordt goed meegedacht en men is er op ingesteld om de deelnemer zo goed mogelijk te helpen. Ik kan niet anders... De contacten zijn vanaf het eerste telefonische contact heel plezierig geweest. Er wordt goed meegedacht en men is er op ingesteld om de deelnemer zo goed mogelijk te helpen. Ik kan niet anders zeggen dan dat zowel inhoudelijk als ook met andere dingen mij heel goed gezien, gehoord en gesteund heb gevoeld in mijn vragen en wensen.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

De tool om een ondernemingsplan te maken heeft structuur in mijn denken aangebracht. De zorgvuldigheid en ook de compassie van mijn coach hebben mij de ruimte en de tijd gegeven een goede focus op... De tool om een ondernemingsplan te maken heeft structuur in mijn denken aangebracht. De zorgvuldigheid en ook de compassie van mijn coach hebben mij de ruimte en de tijd gegeven een goede focus op zaken te ontwikkelen, zoals ik dat ook hoopte te vinden toen ik aan het traject begon.

Lotus Senior Service

Voor mij was een zeer leerzame en geweldig ervaring. Ik heb heel veel mogen leren van Rosa van den Bosch. Wat een geweldige vrouw is dat, met veel passie voor haar vak en toewijding . Dankjewel Rosa

Nog niet. Omdat ik nog niet zover ben, maar de informatie die ik heb gekregen is wel zeer waardevol en zal zeker van pas komen

Arno

Goede ondernemerstest.

Goede steun om tot een beslissing te komen.

Vraeg Van Aelst - Hypotheken & Verzekeren

Zeer waardevol om dit traject aan te gaan. Er wordt naar je geluisterd en dan op maat geadviseerd. Je krijgt zeer bruikbare handvatten en inzichten om een goede start te maken met je eigen... Zeer waardevol om dit traject aan te gaan. Er wordt naar je geluisterd en dan op maat geadviseerd. Je krijgt zeer bruikbare handvatten en inzichten om een goede start te maken met je eigen onderneming.

Goede positionering van je doelgroepen. Goede positionering van wie je bent, wat je kan en wat je wil uitstralen. Cijfermatig inzicht met een financiële planning. Met een goed en zeker gevoel... Goede positionering van je doelgroepen. Goede positionering van wie je bent, wat je kan en wat je wil uitstralen. Cijfermatig inzicht met een financiële planning. Met een goed en zeker gevoel starten met je onderneming.

Theia Ruffini / Mirananda

De begeleiding was heel goed en bruikbaar en ook goed afgestemd op mijn bedrijf en wensen.

Ik heb veel tools gekregen om mijn bedrijf beter in de markt te kunnen zetten.

I Love Pilates

Prettig contact, goede begeleiding

Tips en Tools

B van Berlo

Fijn en duidelijk contact, persoonlijke begeleiding en geïnteresseerde coach

Ik ben tot inzicht gekomen dat ondernemen op dit moment niet iets is voor mij

Blij(f) Bewegen met Baukje

Zeer goed, er werd snel gereageerd en afspraken in gepland. De begeleiding van de coaches waren ook boven verwachting en heeft mijn heel erg geholpen met het bewandelen van het ondernemerspad.

Het heeft me inzicht gegeven over ondernemen en de ideeën te kanaliseren waardoor er overzicht werd gecreëerd.

Label Noord

Doelgericht, meedenkend en op maat punten van aanpak of hulp.

Stuk marketing toch weer geüpgrade en veel goede tips en trucs om het zelf nog te optimaliseren.

Trouwambtenaar Mildred Nijhove

Een hele fijne en open begeleiding met veel ruimte voor vragen. Hulp bij het uitzoeken en goede tips om vooruit te komen

Een heldere visie gegeven waar ik naar toe moet en naar toe wil