Sanne

Ik heb bij het Startersloket diverse trainingen gevolgd om mij te verdiepen in het ondernemerschap. Mede door de onafhankelijke insteek en het prettige klankbord kan ik weer nadenken over de verdere...

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw ondernemerschap?

Ik heb antwoorden gekregen op mijn vragen. Mede door het enthousiasme van de adviseurs en een persoonlijk stappenplan die ze voor mij gemaakt hebben, ga ik vol goede moed mijn verdere plannen vorm geven.

Lillian Jeziorski

Ik heb het startersloket heel fijn ervaren,
Men denkt met je mee, wil het beste in je naar boven halen, altijd vriendelijk en behulpzaam
wanneer je echt weet wat je wilt kunnen zij jou...

Het startersloket heeft mij geholpen om inzicht te krijgen, dat het ondernemerschap voor mij op dit moment niet haalbaar is.
zij hebben met mij gekeken wat op dit moment wel haalbaar is me gemotiveerd in de dingen die ik graag wilde.
Een website voor mijn fotografie is gerealiseerd, nog niet af, maar ben er heel blij mee.

Henk

Voor het startersloket ben je geen standaard-cursist en wordt er geen 'standaard-les' gegeven , maar in elke sessie was er voldoende aandacht voor specifieke vragen en omstandigheden. Kortom, ik...

'k Heb voldoende vertrouwen gekregen in mijn zoektocht naar het ondernemerschap dat mij past.

Zeer goed. Het basistraject van het startersloket geeft je alle inzichten, handvatten en tools om te kunnen starten als zzper. In mijn situatie, starten van een eigen bedrijf, kon ik aanvullend goed...

Enorm bijgedragen. Zie mijn toelichting bij de ervaring met het Startersloket.

Linda Kramer

Zeer goed! Doel van de avond wordt goed omschreven in de uitnodiging waardoor je precies weet wat je gaat leren tijdens een training. Goede trainers en uitstekende kennisdeling.

Het heeft veel informatie gegeven over wet- en regelgeving dat bij het ondernemerschap komt kijken.

Bert Petersen Consultancy

Prima begeleiding tijdens het traject naar ondernemerschap vanuit een situatie van boventalligheid. Pragmatische instelling en welwillende, gemotiveerde en enthousiaste coaches die mij hebben...

Door open en eerlijke informatievoorziening ben ik voorbereid op een eventueel ondernemerschap. Altijd werden mijn vragen en emails beantwoord en werd ik geholpen waar dat nodig was.

Mariëlle

Het Startersloket biedt informatie die ik als starter echt nodig heb. Je krijgt allerlei tips waar je direct mee aan de slag kunt en informatie die je tot nadenken aanzet. Natuurlijk is alle...

Door het startersloket wist ik waar ik moest beginnen met mijn onderneming, wat ik in mijn algemene voorwaarden moet zetten en hoe ik belastingvoordeel kan krijgen.

Leo Houben (Leo)

Via startersloket de mogelijkheid gehad om naast het werk naar werk traject 3 workshops voor zelfstandige te volgen. de workshops waren waardevol , veel info en advies. De drie workshops werden...

offline workshop heeft er toe bijdrage dat ik mij op een specifieke doelgroep moet richten.
de finance workshop heeft inzicht gegeven in belasting voordelen bij de start incl. start vanuit WW. Ook inzicht in tarief vaststellen zeer waardevol. Tot slot gaf de workshop online inzicht in gebruik van social media en inzet van diverse middelen richting je doelgroepen.

Verkerk Webdesign en Services

De mensen van het Startersloket vertellen met volle passie over wat er allemaal bij komt kijken bij het ondernemerschap. Dit werkt aanstekelijk, waardoor de deelnemers vanzelf geprikkeld worden om...

Omdat ik al parttime ondernemer was, waren al een hoop onderwerpen voor mij bekende stof, dus daarom kan ik juist beamen dat ze goede voorlichting geven. Voor mij persoonlijk was het fijn om bij de overstap van parttime naar fulltime ondernemerschap nog de laatste losse eindjes op te kunnen lossen. Binnen een half jaar wist ik mede dank zij hun ondersteuning mijn bedrijf uit te bouwen tot een fulltime bedrijf, met al een mooi begin.

Het Startersloket heeft mij echt geholpen om helder te krijgen wat ondernemerschap inhoudt en te ontdekken of het bij me past. Ze hebben voor mijn gevoel een uitgebreid netwerk met onder andere...

Ze hebben goede tools en mensen om je kennis te laten maken met het ondernemerschap. Met hun hulp heb ik uiteindelijk een ondernemingsplan geschreven en dienst ontwikkeld die echt bij mij past.