Karin Dijker

Ik heb het ondernemerstraject door het Startersloket als positief ervaren. Ik heb de nodige informatie over mezelf vernomen. Daarnaast heb ik alle informatie ontvangen die nodig is om het... Ik heb het ondernemerstraject door het Startersloket als positief ervaren. Ik heb de nodige informatie over mezelf vernomen. Daarnaast heb ik alle informatie ontvangen die nodig is om het ondernemerschap te starten (fiscaal, online, offline presentatie). Tot slot heb ik een drietal fijne coachingssessies bij Riette Bol gehad. Ook hier heb ik veel aan gehad. Overkoepelend was de begeleiding door de enthousiaste mensen van het Startersloket fijn.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw ondernemerschap?

Ik heb meer inzicht gekregen in mijn financiele situatie wanneer ik ondernemer word. Daarnaast heb ik meer inzicht gekregen in hoe ik mezelf online en offline presenteer. Na het hele traject heb ik... Ik heb meer inzicht gekregen in mijn financiele situatie wanneer ik ondernemer word. Daarnaast heb ik meer inzicht gekregen in hoe ik mezelf online en offline presenteer. Na het hele traject heb ik er nog steeds vertrouwen in dat het ondernemerschap bij mij past en dat het mij gaat lukken. Voorlopig ga ik echter nog even heel veel ervaring opdoen bij Jeugd en Gezin Eemnes.

Regiocoördinator ZomerOndernemer

Joeri gaf een heldere presentatie over wat er komt kijken bij het opstarten van een onderneming

Ik geef zelf het vak ondernemerschap op een mbo-school, dus het was niet nieuw voor mij.

Jerome den Enting, initiatiefnemer ZomerOndernemer, regio Landelijk Zaanstreek Waterland

Het telefonisch kennismaken, het bespreken en komen tot een vorm van samenwerking, de feitelijke samenwerking in vorm van een workshop op locatie tijdens ZomerOndernemer en de inhoudelijke... Het telefonisch kennismaken, het bespreken en komen tot een vorm van samenwerking, de feitelijke samenwerking in vorm van een workshop op locatie tijdens ZomerOndernemer en de inhoudelijke verzorging van het informatieve programma was allemaal uitermate plezierig en zeer professioneel.

Als initiatiefnemer en trainer van het jongerenproject ZomerOndernemer regio Landelijk Zaanstreek Waterland ben ik op prettige wijze in contact gekomen met het Startersloket. Startend... Als initiatiefnemer en trainer van het jongerenproject ZomerOndernemer regio Landelijk Zaanstreek Waterland ben ik op prettige wijze in contact gekomen met het Startersloket. Startend ondernemerschap verbindt onze deelnemers/doelgroep met het Startersloket . De workshop van Joeri was een staaltje kwalitatieve en informatieve dienstverlening van het Startersloket en heeft voor mij als trainer maar vooral ook voor de 17 jonge ZomerOndernemers bijgedragen aan een completere kijk op de hoofdzaken en bijkomstigheden van startend ondernemerschap. Ontzettend bedankt.

Sanne

Ik heb bij het Startersloket diverse trainingen gevolgd om mij te verdiepen in het ondernemerschap. Mede door de onafhankelijke insteek en het prettige klankbord kan ik weer nadenken over de verdere... Ik heb bij het Startersloket diverse trainingen gevolgd om mij te verdiepen in het ondernemerschap. Mede door de onafhankelijke insteek en het prettige klankbord kan ik weer nadenken over de verdere stappen die ik moet zetten.

Ik heb antwoorden gekregen op mijn vragen. Mede door het enthousiasme van de adviseurs en een persoonlijk stappenplan die ze voor mij gemaakt hebben, ga ik vol goede moed mijn verdere plannen vorm... Ik heb antwoorden gekregen op mijn vragen. Mede door het enthousiasme van de adviseurs en een persoonlijk stappenplan die ze voor mij gemaakt hebben, ga ik vol goede moed mijn verdere plannen vorm geven.

Lillian Jeziorski

Ik heb het startersloket heel fijn ervaren,
Men denkt met je mee, wil het beste in je naar boven halen, altijd vriendelijk en behulpzaam
wanneer je echt weet wat je wilt kunnen zij jou...
Ik heb het startersloket heel fijn ervaren,
wanneer je echt weet wat je wilt kunnen zij jou helpen om een hele goede start te gaan maken, daar ben ik van overtuigd
Ik heb een hoop inzichten gekregen waar ik verder mee kan.

Het startersloket heeft mij geholpen om inzicht te krijgen, dat het ondernemerschap voor mij op dit moment niet haalbaar is.
zij hebben met mij gekeken wat op dit moment wel haalbaar is me...
zij hebben met mij gekeken wat op dit moment wel haalbaar is me gemotiveerd in de dingen die ik graag wilde.
Een website voor mijn fotografie is gerealiseerd, nog niet af, maar ben er heel blij mee.

Henk

Voor het startersloket ben je geen standaard-cursist en wordt er geen 'standaard-les' gegeven , maar in elke sessie was er voldoende aandacht voor specifieke vragen en omstandigheden. Kortom, ik... Voor het startersloket ben je geen standaard-cursist en wordt er geen 'standaard-les' gegeven , maar in elke sessie was er voldoende aandacht voor specifieke vragen en omstandigheden. Kortom, ik voelde me zeer gesteund en geholpen.

'k Heb voldoende vertrouwen gekregen in mijn zoektocht naar het ondernemerschap dat mij past.

Zeer goed. Het basistraject van het startersloket geeft je alle inzichten, handvatten en tools om te kunnen starten als zzper. In mijn situatie, starten van een eigen bedrijf, kon ik aanvullend goed... Zeer goed. Het basistraject van het startersloket geeft je alle inzichten, handvatten en tools om te kunnen starten als zzper. In mijn situatie, starten van een eigen bedrijf, kon ik aanvullend goed gebruik maken de coaches binnen het netwerk van dat het startersloket. De hulp die ik hierdoor kreeg heeft ervoor gezorgd dat ik binnen een korte tijd zeer gefocust stappen heb kunnen maken in het realiseren van mijn onderneming.

Enorm bijgedragen. Zie mijn toelichting bij de ervaring met het Startersloket.

Linda Kramer

Zeer goed! Doel van de avond wordt goed omschreven in de uitnodiging waardoor je precies weet wat je gaat leren tijdens een training. Goede trainers en uitstekende kennisdeling.

Het heeft veel informatie gegeven over wet- en regelgeving dat bij het ondernemerschap komt kijken.

Bert Petersen Consultancy

Prima begeleiding tijdens het traject naar ondernemerschap vanuit een situatie van boventalligheid. Pragmatische instelling en welwillende, gemotiveerde en enthousiaste coaches die mij hebben... Prima begeleiding tijdens het traject naar ondernemerschap vanuit een situatie van boventalligheid. Pragmatische instelling en welwillende, gemotiveerde en enthousiaste coaches die mij hebben geholpen een keuze te maken.

Door open en eerlijke informatievoorziening ben ik voorbereid op een eventueel ondernemerschap. Altijd werden mijn vragen en emails beantwoord en werd ik geholpen waar dat nodig was.

Mariëlle

Het Startersloket biedt informatie die ik als starter echt nodig heb. Je krijgt allerlei tips waar je direct mee aan de slag kunt en informatie die je tot nadenken aanzet. Natuurlijk is alle... Het Startersloket biedt informatie die ik als starter echt nodig heb. Je krijgt allerlei tips waar je direct mee aan de slag kunt en informatie die je tot nadenken aanzet. Natuurlijk is alle informatie ook online te vinden, maar Joeri vertelt brengt het begrijpelijk en je kunt direct vragen stellen.

Door het startersloket wist ik waar ik moest beginnen met mijn onderneming, wat ik in mijn algemene voorwaarden moet zetten en hoe ik belastingvoordeel kan krijgen.