EJ Hansen

Zeer goed geholpen met praktisch advies. Zo wordt de drempel om te beginnen een heel stuk lager!

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Een heel fijn gesprek gehad over de knelpunten in mijn bedrijfsplan, en wat die in de praktijk voor effect hebben. Uiteindelijk besloten om veel eenvoudiger te beginnen en naarmate het bedrijf... Een heel fijn gesprek gehad over de knelpunten in mijn bedrijfsplan, en wat die in de praktijk voor effect hebben. Uiteindelijk besloten om veel eenvoudiger te beginnen en naarmate het bedrijf groeit de problemen op te lossen wanneer ze zich aandienen. Kort gezegd: eerst leren lopen voordat je een marathon gaat rennen.

Reginald.Tech Plissé Specialist & Production Services

Heel goede ondersteuning gericht op het starten van een eigen onderneming

Ondersteuning bij mijn Ondernemers- en Financieel Plan

Inge Malefason

Ik ben zeer tevreden en heb het gesprelk als zeer motiverend ervaren.

Een duwtje in de juiste richting dat ik nu overtuigd ben om mijn plannen uit te gaan werken.

Ron Velthuizen

Mijn ervaringen zijn positief, ik heb duidelijk aangegeven, dat ik nog niet wist of ik echt voor mij zelf wilde beginnen. En daar is prima op ingespeeld.

Het heeft mij voor duidelijkheid gegeven bij het maken van de keuze door een goede uitleg.

NatuurlijkGroeneveld

Zeer vakkundig en plezierig geholpen

andere blik op het plan, duidelijker uitschrijven

NN

Meedenkend, ervaren, deskundig en erg klantvriendelijk.

Inzicht gegeven in de verschillende aspecten van het ondernemingschap en mezelf. Door de trainingen en gespreken ben ik beter in staat geweest om te ontdekken wat ondernemingsschap inhoud.

maartje Ploegmakers Helder Perspectief

Begeleiding van ervaren, betrokken mensen. Mooi voor de eerste inzichten.

Het is voor mij het zetje geweest om voor mezelf te gaan beginnen

Jannie Fons

Ik heb het als heel positief ervaren, als ik door mijn gezondheid iets niet kon bijwonen werd er altijd naar een passende oplossing gezocht. De sfeer is heel ongedwongen en toch weten ze je aandacht... Ik heb het als heel positief ervaren, als ik door mijn gezondheid iets niet kon bijwonen werd er altijd naar een passende oplossing gezocht. De sfeer is heel ongedwongen en toch weten ze je aandacht vast te houden.

De kennis die zij in huis hebben.

Ralph Kleingeld / RAES Media

Met het Startersloket ben ik het traject naar zelfstandig ondernemer ingegaan. Wat mij direct opviel, was dat er goed naar mij geluisterd werd en gereageerd werd op wat ik zei. Deze 'oog en oor'... Met het Startersloket ben ik het traject naar zelfstandig ondernemer ingegaan. Wat mij direct opviel, was dat er goed naar mij geluisterd werd en gereageerd werd op wat ik zei. Deze 'oog en oor' voor mijn persoonlijke situatie heb ik zeer gewaardeerd. Ook het uitdagen om zelf na te denken over dingen die je wilt gaan doen en hoe je ze gaat doen. Niet voorkauwen, maar uitdagen zelf op zoek te gaan naar antwoorden naar aanleiding van tips en voorbeelden. Als ondernemer moet je immers zelfstandig zijn. Verder een inhoudelijk goed traject met de mogelijkheid om op specifieke punten verder in te zoomen. Het klankborden in de één-op-één sessies is bijzonder prettig. Hier kon - buiten de groep - dieper ingegaan worden op mijn persoonlijke situatie.

Het traject van het Startersloket leverde mij een structurele aanloop naar het ondernemerschap, waarin alle noodzakelijke aspecten de revue passeerden.

Jaap Pool

Een uiterst praktische, leerzame en daardoor bijzonder zinvolle en bovenal plezierige ervaring op weg naar een nieuwe professionele carrière.

Door gebruik te mogen maken van een veelzijdig aanbod van de nodige kennis en expertise van ervaringsdeskundigen.