Lizet in Business

Ik heb het contact met Diana de Winter als zeer positief ervaren. Ze is een betrokken en ervaren professional. Ze voelt mijn behoefte goed aan en speelt hier vervolgens op in. Haar begeleiding was... Ik heb het contact met Diana de Winter als zeer positief ervaren. Ze is een betrokken en ervaren professional. Ze voelt mijn behoefte goed aan en speelt hier vervolgens op in. Haar begeleiding was voor mij boven verwachting en heeft een cruciale bijdrage geleverd aan mijn start als ondernemer.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Met behulp van Diana haar feedback is er een duidelijk en concreet ondernemingsplan ontstaan. Ze heeft mij richting, visie en bovenal vertrouwen gegeven in mijzelf als ondernemer.

Jan10a Cijfers en Letters

Erg prettig, verhelderend.

Om de tijd te nemen om alle aspecten die bij mijn bedrijf horen onder de loep te nemen.

Michel Groeneveld

Fijn er is mij een spiegel voorgehouden en mijn reserve om risico te nemen is besproken.

Er is een duidelijk beeld ontstaan van wat ik wil en dat ik dit niet alleen kan doen.

Nienke Barrancos

Goede begeleiding, duidelijk en snel geregeld

Ondernemersplan kunnen maken, maar ook veel gedachten over ondernemen en mijn visie daarop verbeterd

Esther Aleksandrova

Fijne inzichten en praktische tips

inzicht in betekenis wat ondernemerschap vraagt.

Me-time paardencoaching en begeleiding

Fijn in contact, wel heel technisch voor mij, dit is niet iets wat ik zelfstadig ga kunnen.

het verbeteren van de vindbaarheid van mijn website.

Yasmine /Yasmine's Kitchen

Eerlijk gezegd een optimistische ervaring, het helpt soepel om alle beschikbare mogelijkheden te geven en te verduidelijken, zodat de klant merkt dat sommige ideeën gemakkelijker gemakkelijker... Eerlijk gezegd een optimistische ervaring, het helpt soepel om alle beschikbare mogelijkheden te geven en te verduidelijken, zodat de klant merkt dat sommige ideeën gemakkelijker gemakkelijker worden wanneer ze door startersloket op een vereenvoudigde manier worden uitgelegd

Tot nu toe is het voldoende om mijn ideeën en plannen voor mijn bedrijf te horen, waarvan ik niet dacht dat het ooit welkom zou zijn, om aandacht te besteden aan het rendement in termen van een... Tot nu toe is het voldoende om mijn ideeën en plannen voor mijn bedrijf te horen, waarvan ik niet dacht dat het ooit welkom zou zijn, om aandacht te besteden aan het rendement in termen van een werkplan en er samen aan te werken, en als dit ding past bij mij en wat zijn de mogelijkheden voor een succesvolle toekomst voor een klein bedrijf en hoe bouw ik een solide basis voor werk.

Joan Mensing ( Step by step)

Ik voel me gewaardeerd als mens en beginnend ondernemer ze helpen mij vooruit door dingen op een andere manier te bekijken

Ze komen met verfrissende ideeen en ze trappen op de rem als ik teveel hooi op mijn vork wil nemen

Monique van Looijengoed

Zeer goed en deskundig advies gekregen om mezelf verder te kunnen ontwikkelen.

Het heeft bepaalde twijfels weggenomen, groeiend zelfvertrouwen, veel aandacht aan feedback geschonken. Alles op een manier zoals ik ook straks wil gaan werken.

Marije Wittebrood/ Label Noord

Het direct doorpakken en geven van tools waar je meteen mee aan de gang kan, was heel fijn.

Wat begon als een paar webinars volgen over ondernemer worden, kreeg steeds serieuzere vormen en leidde uiteindelijk tot persoonlijke begeleiding, het maken van mijn ondernemersplan, en met dit jaar... Wat begon als een paar webinars volgen over ondernemer worden, kreeg steeds serieuzere vormen en leidde uiteindelijk tot persoonlijke begeleiding, het maken van mijn ondernemersplan, en met dit jaar de start van mijn eigen winkel.