Jerome den Enting, initiatiefnemer ZomerOndernemer, regio Landelijk Zaanstreek Waterland

Het telefonisch kennismaken, het bespreken en komen tot een vorm van samenwerking, de feitelijke samenwerking in vorm van een workshop op locatie tijdens ZomerOndernemer en de inhoudelijke verzorging van het informatieve programma was allemaal uitermate plezierig en zeer professioneel.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Als initiatiefnemer en trainer van het jongerenproject ZomerOndernemer regio Landelijk Zaanstreek Waterland ben ik op prettige wijze in contact gekomen met het Startersloket. Startend ondernemerschap verbindt onze deelnemers/doelgroep met het Startersloket . De workshop van Joeri was een staaltje kwalitatieve en informatieve dienstverlening van het Startersloket en heeft voor mij als trainer maar vooral ook voor de 17 jonge ZomerOndernemers bijgedragen aan een completere kijk op de hoofdzaken en bijkomstigheden van startend ondernemerschap. Ontzettend bedankt.

Score voor Startersloket: 5/5
Zou je het Startersloket aanbevelen? Ja
Gratis workshop ontvangen en Q&A-support voor dee...