Leo Houben (Leo)

Via startersloket de mogelijkheid gehad om naast het werk naar werk traject 3 workshops voor zelfstandige te volgen. de workshops waren waardevol , veel info en advies. De drie workshops werden... Via startersloket de mogelijkheid gehad om naast het werk naar werk traject 3 workshops voor zelfstandige te volgen. de workshops waren waardevol , veel info en advies. De drie workshops werden door ervaren professionals gegeven o.a Jan Boon.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw ondernemerschap?

offline workshop heeft er toe bijdrage dat ik mij op een specifieke doelgroep moet richten.
de finance workshop heeft inzicht gegeven in belasting voordelen bij de start incl. start vanuit WW. Ook inzicht in tarief vaststellen zeer waardevol. Tot slot gaf de workshop online inzicht in gebruik van social media en inzet van diverse middelen richting je doelgroepen.

Verkerk Webdesign en Services

De mensen van het Startersloket vertellen met volle passie over wat er allemaal bij komt kijken bij het ondernemerschap. Dit werkt aanstekelijk, waardoor de deelnemers vanzelf geprikkeld worden om... De mensen van het Startersloket vertellen met volle passie over wat er allemaal bij komt kijken bij het ondernemerschap. Dit werkt aanstekelijk, waardoor de deelnemers vanzelf geprikkeld worden om met de opgedane kennis aan de gang te gaan.

Omdat ik al parttime ondernemer was, waren al een hoop onderwerpen voor mij bekende stof, dus daarom kan ik juist beamen dat ze goede voorlichting geven. Voor mij persoonlijk was het fijn om bij de... Omdat ik al parttime ondernemer was, waren al een hoop onderwerpen voor mij bekende stof, dus daarom kan ik juist beamen dat ze goede voorlichting geven. Voor mij persoonlijk was het fijn om bij de overstap van parttime naar fulltime ondernemerschap nog de laatste losse eindjes op te kunnen lossen. Binnen een half jaar wist ik mede dank zij hun ondersteuning mijn bedrijf uit te bouwen tot een fulltime bedrijf, met al een mooi begin.

Het Startersloket heeft mij echt geholpen om helder te krijgen wat ondernemerschap inhoudt en te ontdekken of het bij me past. Ze hebben voor mijn gevoel een uitgebreid netwerk met onder andere... Het Startersloket heeft mij echt geholpen om helder te krijgen wat ondernemerschap inhoudt en te ontdekken of het bij me past. Ze hebben voor mijn gevoel een uitgebreid netwerk met onder andere coaches en hebben mij ook aan coaches geholpen die precies bij mij en mijn doelen pasten. Kortom: ik heb een zeer goede ervaring met hen!

Ze hebben goede tools en mensen om je kennis te laten maken met het ondernemerschap. Met hun hulp heb ik uiteindelijk een ondernemingsplan geschreven en dienst ontwikkeld die echt bij mij past.

Positief en goede begeleiding vanuit de organisatie!

Meer informatie ontvangen en geholpen bij het maken van bepaalde keuzes die op dat moment nog lastig waren