Erik Koller

Positief, Fijne gesprekken gehad met Eveline Corbet.
Ze luistert goed, geeft goede, niet opdringerige adviezen.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Heeft mij duidelijk gemaakt dat ondernemen niet iets voor mij is.

Mirjam

Gezellig meedenken en motiveren

Ideeen, suggesties

Eline Visser - STUDIO TANTE LIEN

Professionals in jouw vakgebied die vanuit hun perspectief naar jouw beginnende ondermening kijken. Door veel (veel!) gesprekken te voeren en te praten los je aandachtspunten op waarvan je nog niet... Professionals in jouw vakgebied die vanuit hun perspectief naar jouw beginnende ondermening kijken. Door veel (veel!) gesprekken te voeren en te praten los je aandachtspunten op waarvan je nog niet wist dat het aandachtspunten waren.

Door middel van veel praten met de coach samen tot aandachtspunten gekomen. Punten waar ik vragen over had, waarvan ik voorheen nog niet wist dat ik er vragen over had - al pratende kom je er samen... Door middel van veel praten met de coach samen tot aandachtspunten gekomen. Punten waar ik vragen over had, waarvan ik voorheen nog niet wist dat ik er vragen over had - al pratende kom je er samen achter. Door scenario's te genereren en ervaringen te delen komt veel aan het licht.

Ludmila Kossoboutskaja

Heel erg goed

Mijn plan schrijven

Samir Zarouali

Zeer informatieve en nuttige gesprekken gehad met de coach. Goed voor het zelfvertrouwen.

Door het traject 'Ondernemen iets voor mij?' heb ik een goed beeld gekregen van mijzelf als ondernemer.

Chantal Wrekenhorst Personal Touch Travel

Ik heb echt een hele fijne ervaring met Diana de Winter. Zij heeft mij ontzettend goed geholpen en inzichten gegeven waar ik zelf niet op was gekomen.

Ik ga nu met meer zelfvertrouwen mijn toekomst in met mijn eigen onderneming. Eerst vond ik het allemaal nog wat onzeker en wist ik niet zo goed waar ik aan begon en dat weet ik nu wel.

Jan10a Cijfers en Letters

Prettig en er zitten mensen met praktijkervaring

Een verbetering van inzicht in klanten

Elianne Sinnebrink

Fijne gesprekken gehad die inzicht geven in wat voor mij wel en niet mogelijk is en hoe bepaalde zaken aan te pakken.

Ik heb bepaalde inzichten gekregen waar ik echt mee aan het werk kan

Blij(f) Bewegen met Baukje

Zeer positief. Afspraken waren snel gepland en ik had het gevoel serieus genomen te worden. Door het snelle doorpakken is de ontwikkeling ook concretere geworden.

Volledig. De dienstverlening heeft me inzicht gegeven, er voor gezorgd dat ik mijn ideeƫn kon kanaliseren en de inhoud van ondernemerschap beter begrijp.

n.v.t.

Scan geeft goeie aanknopingspunten voor gesprek

argumenten in afweging helder gemaakt