Het Startersloket heeft mij echt geholpen om helder te krijgen wat ondernemerschap inhoudt en te ontdekken of het bij me past. Ze hebben voor mijn gevoel een uitgebreid netwerk met onder andere... Het Startersloket heeft mij echt geholpen om helder te krijgen wat ondernemerschap inhoudt en te ontdekken of het bij me past. Ze hebben voor mijn gevoel een uitgebreid netwerk met onder andere coaches en hebben mij ook aan coaches geholpen die precies bij mij en mijn doelen pasten. Kortom: ik heb een zeer goede ervaring met hen!

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw ondernemerschap?

Ze hebben goede tools en mensen om je kennis te laten maken met het ondernemerschap. Met hun hulp heb ik uiteindelijk een ondernemingsplan geschreven en dienst ontwikkeld die echt bij mij past.

Positief en goede begeleiding vanuit de organisatie!

Meer informatie ontvangen en geholpen bij het maken van bepaalde keuzes die op dat moment nog lastig waren