TR schoonmaakdiensten

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Perfecte ondernemersplan.

Marleen van Veenendaal

Positieve ervaring

Ik heb meer inzicht welke kwaliteiten ik heb die inzetbaar zijn bij het ondernemen

Vraeg Van Aelst

Waardevol traject. Het helpt je echt op weg om goed over je ondernemersplannen na te denken en gericht aan de slag te gaan met je 'wensklanten' en jezelf daarbij te profileren. Ook de coach heeft... Waardevol traject. Het helpt je echt op weg om goed over je ondernemersplannen na te denken en gericht aan de slag te gaan met je 'wensklanten' en jezelf daarbij te profileren. Ook de coach heeft veel toegevoegde waarde. Je kan van alles bespreken en krijgt hier ook goede tips en tricks voor.

Goede sparringpartner en goed geprikt op onze ideeën. Hierdoor ga je bewust nadenken over wat je wel of niet moet doen. Daarnaast ga je gericht met doelgroepen aan de slag, zodat je kans van slagen... Goede sparringpartner en goed geprikt op onze ideeën. Hierdoor ga je bewust nadenken over wat je wel of niet moet doen. Daarnaast ga je gericht met doelgroepen aan de slag, zodat je kans van slagen veel groter is. Daarnaast een goede tool om je financieelplan goed op orde te krijgen.

Nicole van der Maten I Vrouwencoach

Ik ben enorm enthousiast over de hulp die ik kreeg vanuit het startersloket! Het heeft me zoveel geholpen als persoon, maar zeker ook als ondernemer. Om te samen te kunnen werken met mensen uit het... Ik ben enorm enthousiast over de hulp die ik kreeg vanuit het startersloket! Het heeft me zoveel geholpen als persoon, maar zeker ook als ondernemer. Om te samen te kunnen werken met mensen uit het werkveld heeft mijn inzicht en kennis over het ondernemen en waar je allemaal aan moet denken enorm verruimd.

Ik ben gegroeid als coachpraktijk; ik heb een duidelijker identiteit gevonden, ik weet beter hoe ik mijn doelgroep moet benaderen, ik heb mijn website verbeterd, ik weet nu het belang van netwerken... Ik ben gegroeid als coachpraktijk; ik heb een duidelijker identiteit gevonden, ik weet beter hoe ik mijn doelgroep moet benaderen, ik heb mijn website verbeterd, ik weet nu het belang van netwerken en ik ben beter geworden in posten op social media en klanten werven.

Rianne Huurnink

Fijn en kundig geholpen dmv een uitgebreide scan inclusief 360 graden gesprek en daarna 2 praktische helpende gesprekken gehad met Eveline.

Bevestiging dat ik op de goede weg zit en mooie nieuwe ideeën

De Wit

Heel positief, goede begeleiding van een fijne coach

Aan het concreet maken van de te volgen stappen

Iwan de Wit

Ik heb mede door de goede begeleiding een mooi profiel opgebouwd waarmee ik verder. Veel tips gekregen, wordt meegedacht en een toegankelijk platform.

Ik heb een goed beeld van mezelf gekregen of ik de kwaliteiten heb om in de toekomst een ondermeming te starten.

Yvon Eerland

Zeer prettig, Vriendelijk, behulpzaam, snel antwoord

motiverend, stimulerend en inzichtelijk.

Mechtilde de Rijk

Ik heb de gesprekken met Luc Vermeulen als heel positief ervaren. Hij is heel enthousiasmerend en staat open voor ideeën.

Het heeft me geholpen helder te krijgen wat de mogelijkheden zijn en wat voor mij haalbaar is.

Autobedrijf Schaffelaar

Het was een aangenaam gesprek waarin ik al mijn vragen beantwoord heb gekregen.

Door dit gesprek ben ik er van overtuigd het juiste doel voor ogen te hebben.