Mariska Feenrad

Na de sleuteloverdracht van mijn nieuwe woning meteen gebeld en is mijn nieuwe woning voorzien van nieuwe sloten.
Kortom alles perfect gegaan.

Ik heb dit bedrijf gelijk in mijn telefoonlijst gezet voor het geval ik ze ooit weer nodig heb.

Hele slechte monteurs, nog slechtere service.
Hele slechte monteurs, nog slechtere service.
Ik heb foto’s van werkzaamheden van de slotenmeester; ik denk dat een kind het beter kan. Maar wel veel geld vragen bij kwetsbare ouderen! Bar en boos!

Antoinette

Na verhuist te zijn gelijk de sloten laten vervangen. Ik kreeg duidelijk te weten hoeveel het ging kosten. Na afloop netjes een factuur gekregen voor de verzekering.

Robert Gouwen

Slotenmeester is de enige die mij wou helpen om 3 uur s'nachts. Bleek later dat slotenmakers niet graag naar Breskens rijden, omdat het ver weg zou zijn. ONZIN!

Anton verhuur

Heb hen al meerdere keren gebeld voor mijn huurders. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Irma

Mijn slot van de voordeur deed het niet meer. Goed opgelost door de monteur.

Kort maar krachtig: Top bedrijf

Maarten

Voor een Slotenmaker gebeld om 00:00, die zou pas rond 01:00 hier zijn. prima wij wachten, geen slotenmaker pas na het bellen van 112 is mijn moeder geholpen, ze heeft 3 uur op de wc vast gezeten.... Voor een Slotenmaker gebeld om 00:00, die zou pas rond 01:00 hier zijn. prima wij wachten, geen slotenmaker pas na het bellen van 112 is mijn moeder geholpen, ze heeft 3 uur op de wc vast gezeten. slechtste bedrijf ooit....

Serge

Wat ons een groot probleem leek, werd door de monteur heel snel opgelost.
De kosten waren ook minder dan we hadden verwacht.