Ros

Dit bedrijf heeft mij geholpen nadat er bij mij een poging tot inbraak was geweest.
Wou jullie nog bedanken voor de goede zorg!

Marlisa en Ronald

Jowie heeft ons uit de brand geholpen.
Wij kregen ons slot niet meer open.
Ik hoop dat je baas dit leest!

Anneke

Desgevraagd plaats ik deze reactie; mijn deur werd snel geopend nadat ik zo dom was om mijn sleutels binnen te vergeten zijn.

Snel, betrouwbaar en eerlijk. Alles wat je zoekt bij een goede slotenmakersbedrijf.

Pim van der Laam

Via een kennis uitgekomen bij dit bedrijf. Slotenmeester heeft echt kennis in huis vergeleken met andere slotenmakers

Snelle service en behulpzame monteur

Anita

Fijne samenwerking en vriendelijke monteurs. Prijs vooraf besproken en goed werk geleverd.

Michael

Na verschillende slotenmakers hebben gebeld, was Slotenmeester toch de goedkoopste.

Li Zen

Ik kan alleen maar onderstaande reacties bevestigen.

Huijsmansverhuur

Dit is een verschrikkelijk slecht bedrijf, gebeld op zondag beloven over 1,5 uur zijn wij bij u, wij hebben voor de zekerheid
2 uur gewacht maar er kwam niemand opdagen weer gebeld en ze...
2 uur gewacht maar er kwam niemand opdagen weer gebeld en ze zeiden wij bellen u zo terug maar werden niet
teruggebeld toen weer gebeld en dan wordt er gewoon gezegd het is te druk belt u maar iemand anders. Al met al dit is
zo met alle sleutel diensten ze laten je soms gewoon wachten en dan barsten !!! waarschijnlijk pakken ze alleen maar
wat het dichtste bij is.