Janes

Top bedrijf met een goede service

J. van der Bol

Langs gekomen om onze hang- en sluitwerk te controleren en daarop een offerte te maken. 2 dagen later zijn de werkzaamheden uitgevoerd door de monteur

Merel Willems

Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf. Eerste afspraak was niet nagekomen (was verkeerd genoteerd in agenda, kan gebeuren?) maar tweede afspraak is ook niet nagekomen. Telefoon wordt niet... Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf. Eerste afspraak was niet nagekomen (was verkeerd genoteerd in agenda, kan gebeuren?) maar tweede afspraak is ook niet nagekomen. Telefoon wordt niet beantwoord, toen ik met een ander nummer belde werd er wel opgenomen en weer opgehangen. Ik hoop nog contact te kunnen krijgen met de Slotenmeester voor een compensatie van een opgenomen vrije dag maar ik vrees ervoor.

Wouter Toens

Ik dacht dat mijn slot vervangen moest worden, maar door een reparatie kan het weer jaren mee. Scheelt me heel wat kosten.

Monteur was snel ter plaatse voor een reparatie aan de achterdeur. Verbazingwekkend hoe snel de monteur het probleem had opgelost.

Martijn

Via een collega uitgekomen bij dit bedrijf. Extra sloten laten plaatsen op onze voor- en achterdeur.

Tony

De slotenmaker vroeg of ik mijn mening kon achterlaten. Nou ik kan zeggen dat ik goed en snel naar binnen ben geholpen.

M.C.B Haken

Netjes afgehandeld, van het eerste contact tot de uiteindelijke betaling. Wat foto's doorgestuurd voor de maatvoering en uur later stond de slotenmaker voor de deur.

Top bedrijf met vriendelijke mensen

George harman

Vakbekwame mensen, komen de gemaakte afspraken na en bieden goede service