Mijn vraag om een offerte, het huisbezoek, de offerte het overleg over de uitvoering en de uitvoering werden zeer goed uitgevoerd. Bij huisbezoek en uitvoering werd ongeveer een kwartier van te... Mijn vraag om een offerte, het huisbezoek, de offerte het overleg over de uitvoering en de uitvoering werden zeer goed uitgevoerd. Bij huisbezoek en uitvoering werd ongeveer een kwartier van te voren gebeld. Alles professioneel.

Hans Lankreijer

Sleutel aan de binnenkant deur laten zitten. In een half uur werd geholpen door een in mijn ogen een vakkundige, vriendelijke man .

Prima. Binnen een uur was er iemand en het slot werd keurig en ook zonder het een en ander te beschadigen gemaakt.

Nostra Lunch Winebar

Toen ik belde, werd ik vriendelijk en correct te woord gestaan. Ik vroeg hoeveel het vervangen van een slot ging kosten en de desbetreffende dame gaf aan dat het € 98 zou zijn. Ondanks dat ik geen... Toen ik belde, werd ik vriendelijk en correct te woord gestaan. Ik vroeg hoeveel het vervangen van een slot ging kosten en de desbetreffende dame gaf aan dat het € 98 zou zijn. Ondanks dat ik geen spoed had, stond men een paar uur later al op de stoep om mijn enigszins versleten slot te ontvangen. De installateur gaf meteen aan dat het slot dusdanig was, dat hij er langer dan gemiddeld mee bezig zou zijn, wat ik mij kon voorstellen en ik had daar dan ook geen probleem mee. Toen er echter afgerekend moest worden, bleek de rekening ruim € 450 te bedragen. Het bleek dat de installateur een uurtarief rekende van € 100 per uur (!) en daar bovenop kwamen dan nog de kosten van het slot. Dit was van tevoren niet althans zeer slecht gecommuniceerd en ik voel mij dan ook bekocht. Dit heb ik ook aangegeven aan de installateur, die zich dit gevoel kon voorstellen, althans dat zei hij. Ik vrees dat ik daar nu echter niets aan heb, ook al is het slot op zich verder prima geïnstalleerd. Maar volgende keer bel ik toch een ander.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel ter plaatse. Goede installatie.

Reactie Slotambulance:

Zoals meneer aangeeft (en ook leesbaar is op onze site) hanteren wij een vast tarief van € 98,--. Dit is inclusief voorrijkosten en btw. Bij elk telefoontje geven we aan dat er slecht een... Zoals meneer aangeeft (en ook leesbaar is op onze site) hanteren wij een vast tarief van € 98,--. Dit is inclusief voorrijkosten en btw. Bij elk telefoontje geven we aan dat er slecht een prijsindicatie voor het materiaal wordt gegeven, aangezien er geen zicht is op de situatie. En dus ook niet aan de oorzaak van de klacht, de mogelijke oplossing en de bijbehorende kosten.
Meneer heeft ons gevraagd om het voordeurslot na te zien aangezien deze hapert. Ter plaatse bleek het voordeurslot dermate versleten dat onze slotenmaker heeft geadviseerd het slot te vervangen. (Juist ter voorkoming van buitensluiting.) Meneer is akkoord gegaan met het vervangen van het slot. Het betrof een slot van het merk Lips, een veiligheidsslot met het Politie Keurmerk certificaat. Dit is een kostbaar slot á € 279,66 en de montage vraagt een langere arbeidstijd. Ook hiervoor hanteren wij een vast tarief van € 74,20 inclusief btw per uur, wat per gewerkt kwartier wordt berekend. Wij houden een garantietermijn van 2 jaar aan.
Het gevoel van meneer kunnen wij niet wegnemen, mogelijk dat deze uitleg & berekening duidelijkheid geeft.

Snelle service, maar wel erg duur voor de arbeid die er geleverd wordt

Beschrijf hier uw ervaring

Snelheid van het ter plaatse zijn van de slotenmaker

Quit

Na twee uur gewacht te hebben op een slotenmaker van een ander bedrijf die niet is komen opdagen, heb ik contact gezocht met de Slotambulance. Hoewel een medewerker me vertelde dat het een uur zou... Na twee uur gewacht te hebben op een slotenmaker van een ander bedrijf die niet is komen opdagen, heb ik contact gezocht met de Slotambulance. Hoewel een medewerker me vertelde dat het een uur zou duren, voordat een monteur bij mij zou zijn hebben ze me heel blij verrast door er binnen een half uur te zijn. De monteur is heel vakkundig te werk gegaan en ben zeer tevreden over de werkwijze van de Slotambulance. Overigens sta je niet met verrassingen betreft de prijs. Je betaalt een vast tarief, tenzij er andere werkzaamheden van te pas moeten komen. Dit laatste was overigens bij mij het geval. Er moest een nieuwe slot erin gezet worden. Gezien de vele bedrijven die ik had gebeld, is de Slotambulance een van de goedkoopste.

+ Snelle service
+ Vakkundig
+ Snelle service
+ Vakkundig
+ Duidelijk in de prijs. Een vaste prijs en niet zoals de meeste met voorrijkosten en dan moeten ze nog maar zien welke werkzaamheden er moeten worden verricht
+ Klantvriendelijk

Hanno Kleijne

Prima bedrijf hebben ons uit de brand geholpen bij een kapot slot

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en professioneel werk uitgevoerd

Bedrif gebeld.werd keurig te woord gestaan en afspraak gemaakt. Volgende dag werd ik tot twee maal toe gebeld dat de monteur onderweg was. Monteur stelde zich netjes voor en bekeek de mogelijkheden... Bedrif gebeld.werd keurig te woord gestaan en afspraak gemaakt. Volgende dag werd ik tot twee maal toe gebeld dat de monteur onderweg was. Monteur stelde zich netjes voor en bekeek de mogelijkheden voor de reparatie. Nadat hij de eerste werkzaamheden had verricht stelde hij een oplossing voor in overleg met mij. Hij heeft vervolgens de reparatie gedaan en keurig uitgevoerd. Hij werkte netjes en werkte ook het houtwerk af. Alle lof voor deze monteur!

Beschrijf hier uw ervaring

Ja zie omschrijving boven: afspraak goed nakomen, bellen wanneer je komt, goed en netjes werken en zeer vriendelijke en correcte monteur.
Ik hoop niet dat ik jullie weer nodig heb maar zou...
Ik hoop niet dat ik jullie weer nodig heb maar zou jullie zeker weer bellen en aanbevelen.

Goed eerste contact; vriendelijke en adequate registratie van probleem. Keurig contact opgenomen voor (iets eerdere dan afgesproken) komst. Professioneel, conform afspraak gewerkt.

Beschrijf hier uw ervaring

Schoon gewerkt en eerst een goede analyse uitgevoerd (i.p.v. meteen het pogen te repareren)

Dominique

Erg prettig, zeer snelle reactie en duidelijk over de kosten.

Beschrijf hier uw ervaring

Tja, ik had mezelf buitengesloten. Eerst een ander bedrijf gebeld, maar die reageerde zo bot en amateuristisch dat ik ze heb laten vallen.

De slot ambulance was meteen vriendelijk en...

De slot ambulance was meteen vriendelijk en behulpzaam, erg prettig.