fiets service Rheden

Een snelle een goede service , met vakmannen die er voor gaan .
toppie

B.Beverloo

Prima communicatie. Meedenkend. Vlotte service.

Zie hierboven.

Beschrijf hier uw ervaring

Hij kon het slot van de schuifpui niet maken, maar hij had een lat in de auto liggen en heeft die op maat gemaakt zodat er niet van buitenaf opengeschoven kon worden. Ook heeft hij alle gegevens... Hij kon het slot van de schuifpui niet maken, maar hij had een lat in de auto liggen en heeft die op maat gemaakt zodat er niet van buitenaf opengeschoven kon worden. Ook heeft hij alle gegevens doorgegeven aan de makelaar, wij hoefde niets te melden.

Anna Hoogveld

Zeer goede service door professionele werknemers, complimenten

Men maakt de klus voor de volle 100% af, en meer

VOF Allemeien

Na een prettig telefooncontact, waarin ik kort aangaf welke problemen we hadden, is er direct goed meegedacht en rekening gehouden met onze leefsituatie.
De monteur dacht vervolgens erg mee in...
De monteur dacht vervolgens erg mee in de zoektocht naar de beste, slimste en minst tijdrovende oplossing! Erg secuur gewerkt en de rommel meteen opgeruimd. Ofwel: een tevreden nieuwe klant!

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens het eerste bezoek van de monteur is veel direct opgelost. 1 oplossing kon niet direct geleverd worden, hiervoor was een offerte nodig. Ook deze werd snel aangeleverd. Bijzonder netjes dat... Tijdens het eerste bezoek van de monteur is veel direct opgelost. 1 oplossing kon niet direct geleverd worden, hiervoor was een offerte nodig. Ook deze werd snel aangeleverd. Bijzonder netjes dat voorrijkosten voor het 2e bezoek hierin niet gerekend worden(deze opdracht vloeide namelijk voort uit de eerste en toen waren de voorrijkosten al gerekend).
Ik kon dit zeer waarderen!

Goede service, betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

het geduld en de rust van de medewerker

Ik heb de slotambulance gebeld toen de sleutel van mijn kettingslot was afgebroken en erin bleef zitten.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed. Vrijwel gelijk beschikbaar, nette afhandeling en niet te duur.

David

Snelle en adequate service!
Ook het aanmelden ging snel en efficiënt.
Snel ter plaatse, en uiterst vriendelijke en handige monteur!
Aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, efficiënt, vakkundig en klantvriendelijk!

Betrouwbaar

Ik heb de sleutels van mijn huis binnen laten liggen en de deur dicht gedaan.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd heel snel geholpen en de monteur was ook aardig, nogmaals bedankt.