Paul

Zeer positief. Gemakkelijk bereikbaar en afspraken worden nagekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke en deskundige monteur. Hij heeft het probleem keurig verholpen.

Heel vlug bezoek gehad van het bedrijf en goed afgehandeld.

Vriendelijk, betrouwbaar en leveren goed werk

Ella

Monteur Pim, fijne, beleefde en gezellige man. Netjes op de afgesproken tijd. Ter plaatse ontstaan probleem goed beoordeeld en duidelijk gecommuniceerd met ons. Meteen actie ondernomen en alles... Monteur Pim, fijne, beleefde en gezellige man. Netjes op de afgesproken tijd. Ter plaatse ontstaan probleem goed beoordeeld en duidelijk gecommuniceerd met ons. Meteen actie ondernomen en alles opgelost binnen redelijke tijd. Vloerbedekking beschermd tegen de ontstane rommel en na afloop alles netjes opgeruimd.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk afspraak gemaakt, op korte termin ingepland. Doen wat ze beloven, nette manier van afhandelen.

J.jansen

Voor mij was de oplossing die geleverd werd een opluchting.vlotte afwerking

Vlotte afwerking.

Patrick Maters

Hebben ons enorm geholpen! Niets vervelender dan voor een deur te staan die niet meer open wil.

Supersnelle service!!!

Goede service en vakwerk, maar heel erg duur

Vriendelijke en persoonlijke afhandeling bij het maken van een telefonische afspraak. Voordat de monteurs arriveerden een keurig belletje dat ze onderweg waren en verwachte aankomsttijd. Bij... Vriendelijke en persoonlijke afhandeling bij het maken van een telefonische afspraak. Voordat de monteurs arriveerden een keurig belletje dat ze onderweg waren en verwachte aankomsttijd. Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan.
Doelstelling is om eerst te kijken of het slot gerepareerd kan worden. Niet meteen een nieuw slot verkopen.
Monteurs waren vriendelijk en deskundig. En laten de boel ook netjes achter na dat de klus geklaard is.

Beschrijf hier uw ervaring

Service, betrouwbaar, deskundig, geven goed advies

Beschrijf hier uw ervaring

Kennis van zaken en uitstekende samenwerking collega's.

Prima: op tijd, adequate informatie en snel