Eerste contacten uitstekend, de uitgevoerde werkzaamheden zullen ongetwijfeld voldoen aan alle eisen etc echter de gebruiker blijft met een ontevreden gevoel zitten.

Snelle actie en snelle opvolging van de vervolgstappen na acceptatie van de offerte.
Geholpen door deskundige en betrouwbare werknemer.
Degelijke spullen.

Beschrijf hier uw ervaring

betrouwbaarheid, deskundigheid en kwaliteitsspullen.

Joep

Prima service, zowel telefonisch als bij de klus zelf goed geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke en kundige monteur, verteld wat hij doet, waarom hij het doet en alles is keurig afgehandeld.

De voordeur met 3-puntssluiting kon alleen van binnen worden geopend met de klink, van buiten met de sleutel werkte ineens niet meer. Dus we konden het huis niet verlaten als er niemand achterbleef... De voordeur met 3-puntssluiting kon alleen van binnen worden geopend met de klink, van buiten met de sleutel werkte ineens niet meer. Dus we konden het huis niet verlaten als er niemand achterbleef om de voordeur open te doen.

's Ochtends gebeld rond 8.00u en er werd snel iemand gestuurd. De hele strip en moest eruit gehaald worden, daarvoor moet de klink los gemaakt worden om het probleem van het slot te bekijken. Toen bleek al snel dat een pal was afgebroken. Dus het dagslot moet vervangen worden. Gelukkig had men dezelfde maat/merk op voorraad en kon het hoofdslot vervangen worden om vervolgens de hele strip weer in de deur te monteren. Dus in korte tijd was alles weer perfect in orde.

- Duidelijk taal en uitleg
- Echt goede vakmensen
- Netjes gewerkt en geen beschadigingen
- Duidelijk taal en uitleg
- Echt goede vakmensen
- Netjes gewerkt en geen beschadigingen
- Onderdelen van alle soorten/maten/merken op voorraad (hoeft er meestal geen noodoplossing gemaakt te worden)

Prima service.
Prima service.
Alleen ontzettend duur. Je hebt een probleem, afgebroken sleutel. Kunt eigenlijk niet echt een kant op. De klus is zo geklaard, wat erg fijn is. Maar betaal €145,- voor nog geen 5 minuten werk. Vind ik erg extreem.
Wat ik wel fijn vond: de gene die langs kwam heeft me nog wel gebeld om te melden wat het kostte. Dat heb ik op prijs gesteld

Vlotte service
Extreem duur 5 minuten klus: standaard €145,- afrekenen
Is niet echt in verhouding

Jumbo Kalkman

Had een klein probleem met een slot in ons bedrijf, gebeld en zouden die dag langs komen. Maar sterker nog,
het was binnen een uur!! Geweldig toch!!

Beschrijf hier uw ervaring

Monteur die bij ons was, was zeer correct, prima van dienst.

Geweldig. Goede vakmensen.

Frans

Prima bedrijf, in eerste instantie enkele tips ontvangen bij het telefonisch contact, om mogelijk zelf zo het probleem te verhelpen, iets wat overigens jammer genoeg niet lukte.
Afspraak...
Afspraak gemaakt, waarbij een zéér correcte heer een vrij lastige situatie heeft opgelost met een aluminium schuifpui.
Kortom; goed werk afgeleverd , werkplek schoon achtergelaten en dit alles tegen een in verhouding redelijke prijs.

Frans.

Beschrijf hier uw ervaring

Het sterkste punt van dit bedrijf vindt ik de transparante werkwijze, eerlijk, open en direct.

Reflect Glasfilm BV

Medewerker Gert heeft ons perfect geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede prijs/prestatie verhouding.
Attente en zorgvuldige medewerkers.

Martine Somsen

Ben zeer snel en zeer effwctief geholpen. Zeer vriendelijk contact ook.

Beschrijf hier uw ervaring

Meteen actie, goede informatie, klantvriendelijk en persoonlijk