Ik ben uitermate prettig en vakkundig geholpen. Fijn dat dit soort vakmanschap nog bestaat.

K. Toonen

Prima medewerker en service, planning belabberd! Ipv 30 minuten kwam monteur na ruim een uur

Vakkundig personeelslid

Heel goede ervaringen. Twee maal van uw diensten gebruik gemaakt en beide keren hebben we over Hans mogen beschikken. Wat een vakman!! De volgende keer vraag ik naar hem.

Beschrijf hier uw ervaring

Komen afspraken na. Goede prijs kwaliteit verhouding. Alles wordt niet alleen gerepareerd, maar ook netjes opgeruimd.

Goede ervaring. Fijn dat ik direct geholpen ben

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer deskundig en goed advies

m. maresch

Geleverd zoals overeen is gekomen

Beschrijf hier uw ervaring

Geleverd op een dag die door Slotambulance werd voorgesteld maar waarvoor ik, aangezien die dag mij niet goed uitkwam, meerdere andere data voor de keus had gesteld.

Jos Wehrens

Snelle service, vakkundig en er werd netjes gewerkt. Ook prettig dat er van tevoren gebeld wordt dat ze er aan komen.

Kunzel

Vlotte en correcte dienstverlening

Beschrijf hier uw ervaring

De monteur deed alle moeite om het slot open te krijgen zonder de cilinder er uit te hoeven boren, wat helaas uiteindelijk toch nodig bleek. Maar alle lof voor zijn inzet om ons kosten te... De monteur deed alle moeite om het slot open te krijgen zonder de cilinder er uit te hoeven boren, wat helaas uiteindelijk toch nodig bleek. Maar alle lof voor zijn inzet om ons kosten te besparen!

Redelijk goede ervaring, ik moest wel in plaats van een half uur, 3 kwartier wachten. Ook is 90 euro voor 30 seconden werk natuurlijk belachelijk veel geld, maar deze prijs was wel duidelijk... Redelijk goede ervaring, ik moest wel in plaats van een half uur, 3 kwartier wachten. Ook is 90 euro voor 30 seconden werk natuurlijk belachelijk veel geld, maar deze prijs was wel duidelijk gecommuniceerd op de website.

Beschrijf hier uw ervaring

Aardige medewerker, heeft mijn ID bewijs gecontroleerd en hij was zeer snel binnen.

nette service

Dirk

Super toen ikwam had gebeld was er iemand binnen een uur om de sloten te vervangen.