Goed, snelle service, duidelijke prijsopgave, geen verassingen, komt degelijk over

Beschrijf hier uw ervaring

zeer klantgerichte service door medewerker, voldoende toelichting, extra diensten en controle overig sluitwerk

jb

Men wordt vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen.

Klantvriendelijk.

G. Dekker

Snel en vakkundig is er een nieuw voordeurslot geplaatst.

Beschrijf hier uw ervaring

Voordat het slot werd vervangen is ook nog even de deur recht gehangen omdat deze licht aanliep. Binnen no-time was alles professioneel uitgevoerd.

Uitstekende service

Positief

verweij

Na onze oproep kwam er een ter zake kundig monteur de te verrichten werkzaamheden opnemen.
Er is een offerte gemaakt en op de afgesproken tijd kwam de monteur.
het werk is gedaan. het...
Er is een offerte gemaakt en op de afgesproken tijd kwam de monteur.
het werk is gedaan. het ging over een defect aan een schuifdeur van de serre.

Alle werkzaamheden zijn prima uitgevoerd. Inmiddels 3 verschillende monteurs gesproken en allemaal even correct en vriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

De afwerking van de werkzaamheden en after sales is heel goed.

Dineke Mast

Betrouwbaar en deskundig! Wat een megaprobleem voor ons leek, werd binnen een half uurtje opgelost door een uiterst vriendelijke man. Zo blij! En de kosten vielen daardoor gelukkig mee. Ik zou... Betrouwbaar en deskundig! Wat een megaprobleem voor ons leek, werd binnen een half uurtje opgelost door een uiterst vriendelijke man. Zo blij! En de kosten vielen daardoor gelukkig mee. Ik zou iedereen aanraden de Slotambulance te bellen indien nodig.

Betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk

Zeer positief

Professioneel en correct!

Thewan beleggingen bv

Zeer positief! Deskundige monteur, vriendelijk en absoluut eerlijke nota.

Vakkundig en eerlijke factuur