We maakten op maandag een afspraak. Ze konden meteen komen en deden dat ook. Het slot van de achterdeur bleek inderdaad kapot. Iets was afgebroken. Terwijl hij daarmee bezig was vroeg ik of hij op... We maakten op maandag een afspraak. Ze konden meteen komen en deden dat ook. Het slot van de achterdeur bleek inderdaad kapot. Iets was afgebroken. Terwijl hij daarmee bezig was vroeg ik of hij op het slot van de voordeur een deurknop kon zetten. Zodat we van binnenuit niet langer de sleutel hoefden te gebruiken om de deur op slot te doen. Nou, dat kon, maar dan moest hij wel even terug naar de zaak. Na twee uur werk hadden we achter een gerepareerd slot en voor een deurknop waarmee we de deur op slot kunnen doen. Harstikke fijn.

Snel, betrouwbaar en deskundig

Prima, snelle service binnen een uur.

Beschrijf hier uw ervaring

we hebben het slot laten plaatsen bij dezelfde firma; de ondervonden hulp was goed

Patricia

Slotambulance heeft onze sloten vervangen voor een 3-sters sluiting in de voordeur.

Ik dacht altijd dat de slotambulance alleen voor “noodoplossingen” geschikt was maar het tegendeel blijkt waar.

Beschrijf hier uw ervaring

Kundige en vriendelijke mensen, goed advies.

De professionele expert van de Slotambulance heeft onze deuren zeer goed ge- en hersteld. Tevens hebben we kosteloos advies gekregen over het hang- en sluitwerk. Prima service, al zeg ik het zelf.

Willemse

3 sloten vervangen , netjes snel en prima prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes gewerkt alles mee genomen .
Zeer vriendelijk en denken mee

Goede betrouwbare partij en zijn ook binnen de afgesproken tijd aanwezig!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer nette afhandeling. En transparant over de prijs

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Een goed advies en een luisterend oor.

Vakmanschap en goede service

Persoon heet Hans: mijn compliment

Doelgericht klant- en oplossingsgericht
Kwaliteit van herstel

Heidi

Zeer tevreden over de slotambulance. Prettig te woord gestaan aan de telefoon. Daarnaast zeer kundige monteur die niet gelijk een nieuw slot adviseerde maar eerst de reparatie uit voerde met... Zeer tevreden over de slotambulance. Prettig te woord gestaan aan de telefoon. Daarnaast zeer kundige monteur die niet gelijk een nieuw slot adviseerde maar eerst de reparatie uit voerde met bestaande slot. (Met succes) Goede tips gekregen. Zeer tevreden.

Zeer kundig
Klantvriendelijk