Andy

woensdag 1 juni 2022 was slotambulance snel ter plaatste om het slot van een toilet vakkundig te openen en te vervangen, zodat onze dochter van het toilet kon komen.

Beschrijf hier uw ervaring

Dochter op toilet kon de deur niet van het slot krijgen; van buiten kon het slot ook niet geopend worden. Erik van slotambulance kwam na telefoontje snel om op vakkundige wijze onze dochter te... Dochter op toilet kon de deur niet van het slot krijgen; van buiten kon het slot ook niet geopend worden. Erik van slotambulance kwam na telefoontje snel om op vakkundige wijze onze dochter te bevrijden. Hartelijk dank

Virginia ten Have

Hele goede hulp

Beschrijf hier uw ervaring

Heel klantvriendelijk en behulpzaam met een oplossing verzinnen die kostenbesparende kan zijn. Toen ik mijzelf buiten gesloten had.

Chiem van Straaten

Slotambulance werd mij aanbevolen door een overbuurman die zich ook eerder had buitengesloten.

Beschrijf hier uw ervaring

Meteen geholpen door middel van een tip aan de telefoon. Uiteindelijk het probleem via een omweg kunnen oplossen

Emiel

Geweldig, onbaatzuchtig advies gehad!

Beschrijf hier uw ervaring

Net zoals anderen hier. Sleutel aan de binnenkant laten zitten en deur dichtgetrokken. Andere deuren op nachtslot. Gebeld, zeer vriendelijk en kosteloos nog ook geholpen met gouden tip. Wat een... Net zoals anderen hier. Sleutel aan de binnenkant laten zitten en deur dichtgetrokken. Andere deuren op nachtslot. Gebeld, zeer vriendelijk en kosteloos nog ook geholpen met gouden tip. Wat een service. Bedankt!! Dit maak je tegenwoordig niet vaak mee.

Thomas

De huissleutel aan de binnenkant in de deur laten zitten

Beschrijf hier uw ervaring

Door de tip van de monteur toch nog midden in de nacht mijn woning binnen gekomen, toppers!!

Dierenkliniek Lent

Heel goed en snel geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Heel goed geholpen met afgebroken sleutel en kapotte driepuntsluiting. Ook nog even alle deuren nagelopen en gesmeerd etc. Top !

De Haard

Top advies

Beschrijf hier uw ervaring

Nieuwjaarsdag, deur dichtgetrokken met sleutel aan de binnenkant erin….. Met telefonisch advies deur open gekregen. Zo blij, wat een mooie start van het nieuwe jaar, DANK!!!

Particulier

Eerste ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Goede tip gekregen om zelf de sleutel eruit te tikken, kon er zo weer in. Bedankt

Ruben

Ontzettend goed geholpen door de Slotambulance

Beschrijf hier uw ervaring

We hadden op kantoor het probleem dat twee deuren waren afgesloten en iemand de sleutels was kwijtgeraakt, ook geen reservesleutels. Op Google gezocht naar een partij die ons kon helpen, met de... We hadden op kantoor het probleem dat twee deuren waren afgesloten en iemand de sleutels was kwijtgeraakt, ook geen reservesleutels. Op Google gezocht naar een partij die ons kon helpen, met de wetenschap dat er een hoop malafide partijen actief zijn. Ik heb bij de Consumentenbond en Radar e.d. genoeg gezien van slotenmakers die je oplichten.

Maar door de Slotambulance echt top geholpen. Ons kantoor zit een klein uurtje rijden van Nijmegen af en op de vrijdagavond waren ze alsnog binnen ongeveer 1,5 uur bij ons. Vakkundig geholpen, geen schade achtergelaten en vriendelijk personeel. Zou hen zeker aanraden!

Luuk

Afgebroken sleutel in de centrale toegangsdeur van het appartementencomplex.

Beschrijf hier uw ervaring

Dennis de monteur was er snel, vakkundig en behendig het afgebroken stuk uit het slot gekregen. Niet meteen opgeven zoals een beunhaas, maar rustig even doorzetten. Top service!