lock-it b.v.

Uiterst frustrerend en teleurstellend

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had mijn fiets vandaag zoals altijd op slot gedaan met een extra hangslot erop. Echter toen ik wilde vertrekken brak opeens de sleutel van het hangslot eraf en aangezien ik dat gebonden had aan... Ik had mijn fiets vandaag zoals altijd op slot gedaan met een extra hangslot erop. Echter toen ik wilde vertrekken brak opeens de sleutel van het hangslot eraf en aangezien ik dat gebonden had aan een paal kon ik daardoor logischerwijs niet vertrekken. Helaas had ik ook op dat moment niet de middelen om zelf de situatie te doen oplossen en schakelde ik zodoende noodgedwongen op een bedrijf die mij met dit probleem zou kunnen helpen, in dit geval dus lock-it. Aan de telefoon werd medegedeeld, en dit werd mij zo ook verteld tot 2x toe, dat het om een bedrag zou gaan van 45 euro. Ik zou dan ook een uur moeten wachten voordat ze naar mijn locatie konden komen. In realiteit heb ik 2 uur zitten te wachten en voor een paar seconden zaagwerk kwam de werkelijke rekening in beeld: 145 euro! Echt te schandalig voor woorden (even los van het weekendtarief wat ze hanteren, anders was ik 'slechts' 98 euro kwijt. Maar dat ze dergelijke bedragen hanteren voor dit soort simpel zaagwerk, onvoorstelbaar. Of het nou gaat om 145 euro of 98 euro, zulke bedragen vraag je niet voor dit soort werkzaamheden. Ik ben dan ook zeer ontstemd over de hele gang van zaken en dit soort praktijken is toch echt de klant, die zoals in mijn geval totaal met de rug tegen de muur staat, geld zitten af te troggelen. Deze ervaring is eens maar nooit mee.

Reactie Slotambulance:

Het is jammer heel jammer dat hier niet geluisterd is naar een goed en welgemeend advies aan de telefoon. ik ben de persoon geweest die meneer aan de telefoon heeft gehad.
Ik heb hem verteld...
Ik heb hem verteld dat de kosten 's avonds en in het weekend € 145,- euro waren. Een en ander staat ook duidelijk vermeld bij ons op de website....
Ik heb hem uitgelegd tot 3x toe dat de kosten op een normale werkdag € 25.- zouden zijn.
is het de moeite wel waard om zoveel geld uit te geven?? was de vraag van mijn zijde.
Het antwoord was ik heb geen keus.... Dat heb ik te respecteren !!!
Wat ik nog wel kwijt wil is dat het infantiel is om te denken dat een monteur ,op een zaterdagavond, met een bedrijfsbus kan langs komen voor het bedrag van €45.- (inclusief €7.81 btw). Geen monteur die daar zijn vrije zaterdagavond voor wil opofferen.

Serge Schulski

Vakkundig, betrouwbaar, vriendelijk en behulpzaam. Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Vanochtend vroeg met een kapotte driepuntssluiting langs geweest. Ik werd vriendelijk ontvangen en meteen geholpen. Ze hebben een mooie werkplaats en konden mijn probleem met een kapot slot... Vanochtend vroeg met een kapotte driepuntssluiting langs geweest. Ik werd vriendelijk ontvangen en meteen geholpen. Ze hebben een mooie werkplaats en konden mijn probleem met een kapot slot terplekke verhelpen. Hulpvaardige en vakkundige monteurs. Een echte aanrader. Wanneer ik weer een probleem met een slot heb ga ik absoluut weer naar hun toe.

Jeanne-Marie

Vandaag de huissleutel aan de binnenkant in de deur laten zitten en vervolgens dichtgedaan. De achterdeur zat op "de knip". Gebeld en werd hartstikke vriendelijk te woord gestaan. Werd een... Vandaag de huissleutel aan de binnenkant in de deur laten zitten en vervolgens dichtgedaan. De achterdeur zat op "de knip". Gebeld en werd hartstikke vriendelijk te woord gestaan. Werd een suggestie gedaan om het zelf op te lossen. Dit lukte niet, vervolgens stond er binnen 20 minuten iemand voor de (gesloten) deur. Klusje was zo geklaard. Mijn weekend kan niet meer stuk, dit gaat mij geen tweede keer gebeuren ;)

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vriendelijke informele communicatie, zowel aan de telefoon als met degene die kwam helpen.

Kim

Reservesleutel aan de binnenkant van de voordeur laten zitten. Gebeld en binnen een kwartier was de monteur aanwezig om het vervolgens zonder schade binnen no time op te lossen. Vriendelijke mensen... Reservesleutel aan de binnenkant van de voordeur laten zitten. Gebeld en binnen een kwartier was de monteur aanwezig om het vervolgens zonder schade binnen no time op te lossen. Vriendelijke mensen die je ook tips geven om te kijken of je het alsnog zelf kan oplossen en denken goed mee om een volgende keer te voorkomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, vriendelijk, professioneel, service gericht en effectief

Jordy

Super, om half 9 gebeld voor een defect aan een draai/val raam. Anderhalf uur later had de monteur het probleem alweer opgelost!

Punctueel
Professioneel

Pieter Ronner

Snelle service. Even bellen, meteen een afspraak.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke en kundige monteur. Binnen een uur heeft hij de deur, die niet goed sloot, in orde gemaakt. We zijn zeer tevreden.

Hj van Duijn

Gebeld en meteen een oplossing gegeven. Helemaal top.

Beschrijf hier uw ervaring

Gebeld en meteen een oplossing gegeven. Helemaal top.

Juliëtte van Anken

Fantastisch geholpen. Eerst kreeg ik een tip om zelf nog iets te proberen, alvorens de hulp in te schakelen van de goochelaars van de slot-ambulance.
Het lukte niet met de tip en na een...
Het lukte niet met de tip en na een hernieuwd belletje stond de meneer binnen een half uur voor de deur. Hij kon “flipperen” als de beste en ik was superblij. Mijn huis was zonder schade geopend.
Dankjewel lieve mensen.
Juliëtte van Anken

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vriendelijk, snel en adequaat geholpen

Ellen

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Snel een nieuw slot na poging inbraak

Ton van den Brand

Enorm goed en rustig overzichtelijk. In een woord perfect.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en vakkundig, Met minimaleonzichtbare schade, Super kan niet beter.