Mevr. Sleper

Vanochtend gebeld en er werd meteen iemand gestuurd! Eric heeft mijn 3 puntsluoting kunnen repareren en helemaal een onderhoudsbeurt gegeven zodat het slot weer loopt als nieuw!
Zeer kundige...
Zeer kundige en aardige man, ben er blij mee en met de redelijke prijs!

Zeer kundige...
Zeer kundige en aardige man, ben er blij mee en met de redelijke prijs!

Reactie Slotambulance:

Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u onze diensten zo positief ervaren heeft.

linda

Snelle service, vriendelijke mensen. weten waar ze het over hebben.

werken netjes

Frank

Slot ambulance kon op de afgesproken tijd aanwezig zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Geholpen door Mo. Vriendelijke man die het probleem netjes oplost. Luisterde ook rustig naar de in de war zijnde oudere man van wie het slot kapot was.

joris

Negatief

Beschrijf hier uw ervaring

Doorverwezen vanuit jullie een bedrijf wat buiten de regio was. Wat ook niet op de afgesproken tijd kwam en belde of hij later kon komen.
En dit is een bedrijf wat ook bij radar vermeld is en...
En dit is een bedrijf wat ook bij radar vermeld is en dat had ik op dat moment niet door.

EH

Positief!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en vakkundig geholpen. Vooraf duidelijke opgaaf van de kosten!

Empel

Goed bedrijf met kundig personeel

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag gebeld voor een oudere vrouw die haar deur niet open kreeg stond al langere tijd voor de deur. Gelukkig dat wij langs kwamen om haar te helpen. De slotambulance gebeld waren binnen 15 min in... Vandaag gebeld voor een oudere vrouw die haar deur niet open kreeg stond al langere tijd voor de deur. Gelukkig dat wij langs kwamen om haar te helpen. De slotambulance gebeld waren binnen 15 min in de geulstraat. Zeer vriendelijke monteur die het opgelost heeft in een redelijke prijs.

Dick van Hasselt

Positief. Snel aanwezig, vriendelijk, professioneel en vakkundig.

Beschrijf hier uw ervaring

Binnen drie kwartier was mijn oude slot vervangen door een nieuwe.

Lock-It Slotambulance B.V.

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Voordeur in slot laten vallen met de sleutel aan de binnenkant, kon er niet meer in. Zeer vakkundig, vriendelijk en snel geholpen, zowel aan de telefoon als door de monteur (Michel), die mijn deur... Voordeur in slot laten vallen met de sleutel aan de binnenkant, kon er niet meer in. Zeer vakkundig, vriendelijk en snel geholpen, zowel aan de telefoon als door de monteur (Michel), die mijn deur zonder schade open kreeg. Vooraf duidelijkheid gekregen over de precieze kosten, hier hebben ze zich netjes aan gehouden. Aanrader.

Martha

Ervaren en klantvriendelijke medewerkers!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede ervaring! Heel erg vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar.

atse

Super goed geholpen , Michel kwam snel, kosten transparant