Professioneel bedrijf, vriendelijk en correct !!!

Beschrijf hier uw ervaring

De monteur Hans was zeer vriendelijk en nam kort nota van de klacht. Vervolgens begon hij gelijk eea te verhelpen. Ook een bijkomende oorzaak signaleerde hij en loste dit direct op. Pinautomaat bij de hand en vaste prijs zoals voorheen vastgelegd gepind. Netjes een werkbon en een betaal recu erbij.

Leen Kip

Een kapotte slotcilinder noopte mij contact op te nemen met de slotambulance. Ik werd keurig te woord gestaan en werd later teruggebeld dooreen duidelijk terzake kundige monteur. De monteur maakte...

kundig snel en duidelijk

Stokkie

Bedankt slotenmaker Martin voor uw goede en snelle service, onze deur kan weer soepel dicht. Helemaal blij

Beschrijf hier uw ervaring

kundige slotenmaker, eerlijk en oprecht, snelle reactie en afspraak

C. Van Norel

Goede ervaring. Snel en kundig

Beschrijf hier uw ervaring

Kundig en verstand van zaken. Wel aan de prijzige kant.

Amber

Prettige monteur heeft op een snelle en vakkundige manier ons slot gemaakt. Hij heeft eerlijk advies gegeven en ons niet onnodig op kosten gejaagd.

We maakten op maandag een afspraak. Ze konden meteen komen en deden dat ook. Het slot van de achterdeur bleek inderdaad kapot. Iets was afgebroken. Terwijl hij daarmee bezig was vroeg ik of hij op...

Snel, betrouwbaar en deskundig

Prima, snelle service binnen een uur.

Beschrijf hier uw ervaring

we hebben het slot laten plaatsen bij dezelfde firma; de ondervonden hulp was goed

Patricia

Slotambulance heeft onze sloten vervangen voor een 3-sters sluiting in de voordeur.

Ik dacht altijd dat de slotambulance alleen voor “noodoplossingen” geschikt was maar het tegendeel...

Beschrijf hier uw ervaring

Kundige en vriendelijke mensen, goed advies.

De professionele expert van de Slotambulance heeft onze deuren zeer goed ge- en hersteld. Tevens hebben we kosteloos advies gekregen over het hang- en sluitwerk. Prima service, al zeg ik het zelf.

Willemse

3 sloten vervangen , netjes snel en prima prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes gewerkt alles mee genomen .
Zeer vriendelijk en denken mee