Casto Di Aligia

Verhelpen mankement slot woonhuis.

Snelle en vlotte hulp.

Snel en vakkundig geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en vakkundig geholpen tegen een zeer aanvaardbare prijs. Keurige en beleefde medewerker.

John Wouterse

Het kan een ieder gebeuren even de aandacht op iets anders en ja hoor je zelf buitensluiten avonds om 11:00 uur het laatste rondje met de huisdieren, gelukkig waren de buren nog wakker en hebben... Het kan een ieder gebeuren even de aandacht op iets anders en ja hoor je zelf buitensluiten avonds om 11:00 uur het laatste rondje met de huisdieren, gelukkig waren de buren nog wakker en hebben ons opgevangen. via het gebruik maken van de ipad zijn wij naar een aantal teleurstellende telefoontje bij het bedrijf slotambulance uitgekomen wat een verademing een geruststellende deskmedewerker en heeft een medewerker gestuurd.

Beschrijf hier uw ervaring

De medewerker van slotambulance nam zelf contact op met ons en melde zich als Joop en vertelde met een drie kwartier te kunnen beginnen met de klus. Deze vakman heeft de naam van het bedrijf glans bij gegeven wat een aardige man en heeft de lastige klus in een uur geklaard om dat ze met een stappenplan werken, het had ook vijf min kunnen duren.Joop bedankt voor jou inzet en rust want wij waren toch een beetje sceptisch maar dat was totaal niet nodig je klaarde klus top maar ik hoop je niet meer op deze wijzen te ontmoeten.

anonymous

Had algemene sloten service gevonden in de Groenestraat 294,werd hier naarRoggeweg 1 gestuurd, het nummer klopte niet, nu heb ik het goede adres gevonden : Roggeweg 13A . Naam is Lock-it B.V. -... Had algemene sloten service gevonden in de Groenestraat 294,werd hier naarRoggeweg 1 gestuurd, het nummer klopte niet, nu heb ik het goede adres gevonden : Roggeweg 13A . Naam is Lock-it B.V. - Slotambulance .
Telfnr. 0800- 3555553 en 0900 - 3555553

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden met de vlotte hulp van Hans de monteur.
Betreft de prijs is het mij ook wel meegevallen voor nieuw slot en de montage. Bedankt voor de vlotte hulp.

CH

Goede / vlotte service.

Beschrijf hier uw ervaring

Vaste/duidelijke tarieven vooraf bekend, dus geen verassingen.
Werd gebeld door medewerker wat zijn verwachte aankomsttijd was. Deur binnen 2 minuten open zonder schade.

goed geholpen

Kk

Competent, vriendelijk, deskundig

Snel en ervaren

anonymous

Heel vriendelijke en snelle service!

Beschrijf hier uw ervaring

er wordt gedacht in oplossingen, snel en vriendelijk!

Dave van koolwijk

Vriendelijke medewerker en binnen 1 minuut weer toegang tot onze woning.
Betaalbaar en een goede les om je sleutels niet te vergeten.

Beschrijf hier uw ervaring

Kwamen op tijd, goede service ga zo door!

De Slotambulance is gebeld nadat het cilinderslot omgewisseld was en deze niet naar behoren werkte. De sleutel kon niet meer uit het slot gehaald worden, waardoor de deur niet afgesloten kon worden.

Beschrijf hier uw ervaring

De Slotambulance waren iets later dan gepland, maar dat zal gelegen hebben aan het tijdstip van de reparatie en was geen probleem. Het probleem werd snel en goed opgelost en daarnaast werd uitgelegd hoe het probleem was ontstaan en advies gegeven over de sleutel die vast zat (aangezien deze iets scheef was geworden).