Telefonische afspraak gemaakt voor een offerte, meteen afspraak gemaakt voor de dag erna

Beschrijf hier uw ervaring

Monteur M. Die bij mij langs is geweest was zeer vriendelijk en had veel verstand van zijn werk, heeft mij heel goed geholpen en goede advies gegeven.

Heel goed geholpen, was een heel karwei maar hij heeft zijn uiterste best gedaan om het te maken.
Alleen zou ik de volgende keer beter afspreken wat de kosten zijn. Het was zoveel werk dat het...

Beschrijf hier uw ervaring

Doorzettingsvermogen het niet opgeven tot het gemaakt was.

Prima service en tips!

Flexibel in tijd

Jeffrey & Gury

Vanochtend had ik mezelf in alle enthousiasme buitengesloten, en de sleutel aan de binnenkant van het slot laten zitten. Geen mogelijkheid om erin te komen. Direct gebeld met de Slotambulance, en...

Beschrijf hier uw ervaring

Het was fijn om te horen dat dit meer mensen overkomt. Ik voelde me echt even dom, maar in de haast gewoon vergeten de sleutel eruit te halen aan de binnenkant.

Beschrijf hier uw ervaring

€35 betaald voor een offerte, maar helaas heb ik deze nooit ontvangen. Er zou gekeken worden naar een oplossing om mijn raam veiliger open te kunnen zetten, dit zou verder uitgezocht worden. Helaas heb ik daar nooit meer iets van gehoord.

Reactie Slotambulance:

Beste, na uw review begrepen wij pas dat de offerte nooit goed de deur uit is gegaan. Via deze weg nogmaals onze excuses hiervoor. Onderhand heeft u deze van ons ontvangen.

De Slotambulance

I.

Direct beschikbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Denken met je mee en geven goede en eerlijke informatie vooraf.

Karin

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer kort voor de verkoop van ons appartement kwamen we er achter dat de draai/ kiep deur naar het balkon kapot was. Op maandag ochtend 8.00 uur, 2 uur voor de inspectie met de nieuwe kopers, werd er door Hans van Slotambulance een alternatief gevonden voor het kapotte onderdeel. Alles paste en werkte weer perfect. Bedankt voor deze geweldige service zelfs op een maandag ochtend!

Toon van den Berg

Er was bij mij s'avonds ingebroken en er moest een noodvoorziening gemaakt worden en dat gebeurde binnen anderhalf uur!

Beschrijf hier uw ervaring

Dat heb ik hierboven al beschreven!!

Snel en goed geholpen. Aardige, vakman

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, vakkundig. Niet goedkoop.

Sabrina

De slotambulance heeft ons heel goed geholpen! Eerlijk advies heeft onze deur weer geopend.