Deskundig geholpen. Vriendelijk medewerker en redelijk in prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

De medewerker heeft voor mij nog een gaatje geboord aan de binnenkant vlakbij de voordeur en er een lange spijker voor me in geslagen en nu hangt mijn sleutelbos daar i.p.v. in het slot! Want dat doe ik nooit meer! 🙂

Snel en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer prettig en kundig personeel. Binnen twee u na gebeld te hebben was ons probleem opgelost.

Ans Huntink

Waardeloze service. Zeer onvriendelijke mensen bij klantenservice. Afspraak gemaakt voor vanmiddag 14.30 uur. Na diverse telefoontjes waarbij ik niet goed geholpen werd heb ik de afspraak...

Geen een.

Anouar

Ik ben ontzettend goed geholpen door deze ervaren man. Het duurde niet lang of ik kon mn huis weer in. Een echte aanrader.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snel in zowel reactie/advies en uitvoering.
Directe aanrader

Dit bedrijf weet uiterst goed te reageren op mijn probleem (schuifpui ging niet meer open).
Men was snel beschikbaar en wist op uiterst correcte manier en het nodige geduld mijn probleem op te...

Beschrijf hier uw ervaring

Correct, vriendelijk en kundig. Goede afspraken.

Zaterdagmorgen gebeld en een paar uur later hadden wij weer een perfect sluitende deur.

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch al een goede diagnose aan de hand van het probleem, en wat de eventuele kosten zijn. Een telefoontje wanneer de ambulance onderweg is. En een vriendelijke en zorgvuldig werkende slotenmaker die duidelijk uitlegt waar het probleem uit bestaat en hoe dit op te lossen is.

Chris Willemsen

Zeer snel en vakkundig. Zal slotambulance aan iedereen aanbevelen. En de prijs is oké.

Daan van Breda

Sleutel verloren, op advies politie de Slotambulance gebeld.
Monteur was er binnen een kwartier, en ongeveer een kwartiertje later was alles voor elkaar en werd eea administratief afgehandeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles zeer accuraat, zowel aan telefoon (duidelijk wat er stond te gebeuren, wat de kosten zouden zijn) als door de monteur. Was er ruim binnen de aangekondigde tijd, hij dacht mee (over welke deur te nemen), was vriendelijk en heeft alles snel en netjes afgewikkeld.

Daan van Breda

Sleutel verloren, op advies politie de Slotambulance gebeld.

Eus

Ik was na een uitzending van radar erg wantrouwend omdat er zoveel oplichters in de branche werken. Maar de ervaring was super! Snel ter plaatse, slot open gemaakt zonder uitboren en prijs dus zoals...

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en geen extra kosten