Slotambulance

Slotambulance Ook benieuwd naar feedback over de webshop Slotambulance? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company135
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Slotambulance met 9/10. Gebaseerd op 135 ervaringen.

Roel Ligthart Bosch
Roel Ligthart Bosch

Beschrijf hier uw ervaring

Heel goed te woord gestaan met begrip voor de situatie. Ik was op weg naar een dringende afspraak en ze konden bij onze buren (op leeftijd) terecht voor een reserve-sleutel. Dus stelden ze ook voor het af te handelen met een factuur.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten, waardoor geen toegang meer tot het appartement.

F. Luiten
Zeer goed (9/10)
F. Luiten

Beschrijf hier uw ervaring

Zorgvuldig gewerkt, voelde goed en ben zeer tevreden over dat nu alles in zo'n korte termijn weer opgelost is.

Score voor Slotambulance:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben heel positief over de hulp die er geboden is en de snelheid dat een van jullie aanwezig kon zijn..

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben uitermate prettig en vakkundig geholpen. fijn dat dit soort vakmanschap nog bestaat.

K. Toonen
Prima (7/10)
K. Toonen

Vakkundig personeelslid

Score voor Slotambulance:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima medewerker en service, planning belabberd! ipv 30 minuten kwam monteur na ruim een uur.

Beschrijf hier uw ervaring

Komen afspraken na. Goede prijs kwaliteit verhouding. Alles wordt niet alleen gerepareerd, maar ook netjes opgeruimd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goede ervaringen. twee maal van uw diensten gebruik gemaakt en beide keren hebben we over hans mogen beschikken. wat een vakman!! de volgende keer vraag ik naar hem..

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer deskundig en goed advies

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring. fijn dat ik direct geholpen ben.

m. maresch
Voldoende (6/10)
m. maresch

Beschrijf hier uw ervaring

Geleverd op een dag die door Slotambulance werd voorgesteld maar waarvoor ik, aangezien die dag mij niet goed uitkwam, meerdere andere data voor de keus had gesteld.

Score voor Slotambulance:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geleverd zoals overeen is gekomen.

Jos Wehrens
Goed (8/10)
Jos Wehrens
Score voor Slotambulance:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service, vakkundig en er werd netjes gewerkt. ook prettig dat er van tevoren gebeld wordt dat ze er aan komen.

Kunzel
Kunzel

Beschrijf hier uw ervaring

De monteur deed alle moeite om het slot open te krijgen zonder de cilinder er uit te hoeven boren, wat helaas uiteindelijk toch nodig bleek. Maar alle lof voor zijn inzet om ons kosten te besparen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlotte en correcte dienstverlening.

Voldoende (6/10)

Beschrijf hier uw ervaring

Aardige medewerker, heeft mijn ID bewijs gecontroleerd en hij was zeer snel binnen.

Score voor Slotambulance:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Redelijk goede ervaring, ik moest wel in plaats van een half uur, 3 kwartier wachten. ook is 90 euro voor 30 seconden werk natuurlijk belachelijk veel geld, maar deze prijs was wel duidelijk gecommuniceerd op de website.

Bedrijfsinformatie

Slotambulance: de slotenmaker in de regio Arnhem en Nijmegen.
Adres
Roggeweg 13A