Jan

24/7 wordt niet waargemaakt

Beschrijf hier uw ervaring

Men pretendeert een 24 uurs-service te zijn, maar toen ik vanochtend om 05.45 belde vanwege een afgebroken sleutel in het slot van mijn voordeur, was het bedrijf niet bereikbaar en kreeg ik een... Men pretendeert een 24 uurs-service te zijn, maar toen ik vanochtend om 05.45 belde vanwege een afgebroken sleutel in het slot van mijn voordeur, was het bedrijf niet bereikbaar en kreeg ik een voicemail. Er werd niet teruggebeld en ook geen reactie op de mail die ik heb gestuurd. Vervolgens nog meerdere pogingen om te bellen en na 08.00 werd ik doorverbonden naar een nummer, waarvan na twee keer overgaan de verbinding werd verbroken.

Reactie Slotambulance:

Beste heer Sommerdijk,
Bedankt voor uw reactie,
Bij een telefoonstoring is er helaas sprake van onmacht.
Deze storing hebben wij zsm laten oplossen, waarin wij enkele uren niet...
Beste heer Sommerdijk,
Bedankt voor uw reactie,
Bij een telefoonstoring is er helaas sprake van onmacht.
Deze storing hebben wij zsm laten oplossen, waarin wij enkele uren niet bereikbaar waren.
Wij bieden onze excuses aan, dat wij hierdoor niet klaar konden staan voor spoedgevallen.
Team Slotambulance

Erik Kuypers

Uitstekende dienstverlening, vakmensen die weten wat ze doen!

Beschrijf hier uw ervaring

Slotambulance en Eric hebben uitstekend werk geleverd. Niet alleen door mijn deur die niet meer openging weer zonder beschadigingen open te krijgen, maar vooral ook door het vervangen van de... Slotambulance en Eric hebben uitstekend werk geleverd. Niet alleen door mijn deur die niet meer openging weer zonder beschadigingen open te krijgen, maar vooral ook door het vervangen van de 3-puntssluiting. Zo goed als de deur nu sluit en opengaat is het nog nooit geweest. Deur en sluitwerk is uitstekend afgesteld en kan zo weer jaren mee. Ook snelheid van schakelen, het offreren en de communicatie met Slotambulance verloopt prima! Aanrader dus!

Mevr. Sleper

Vanochtend gebeld en er werd meteen iemand gestuurd! Eric heeft mijn 3 puntsluoting kunnen repareren en helemaal een onderhoudsbeurt gegeven zodat het slot weer loopt als nieuw!
Zeer kundige...
Zeer kundige en aardige man, ben er blij mee en met de redelijke prijs!

Zeer kundige...
Zeer kundige en aardige man, ben er blij mee en met de redelijke prijs!

Reactie Slotambulance:

Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u onze diensten zo positief ervaren heeft.

linda

Snelle service, vriendelijke mensen. weten waar ze het over hebben.

werken netjes

Frank

Slot ambulance kon op de afgesproken tijd aanwezig zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Geholpen door Mo. Vriendelijke man die het probleem netjes oplost. Luisterde ook rustig naar de in de war zijnde oudere man van wie het slot kapot was.

joris

Negatief

Beschrijf hier uw ervaring

Doorverwezen vanuit jullie een bedrijf wat buiten de regio was. Wat ook niet op de afgesproken tijd kwam en belde of hij later kon komen.
En dit is een bedrijf wat ook bij radar vermeld is en...
En dit is een bedrijf wat ook bij radar vermeld is en dat had ik op dat moment niet door.

EH

Positief!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en vakkundig geholpen. Vooraf duidelijke opgaaf van de kosten!

Empel

Goed bedrijf met kundig personeel

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag gebeld voor een oudere vrouw die haar deur niet open kreeg stond al langere tijd voor de deur. Gelukkig dat wij langs kwamen om haar te helpen. De slotambulance gebeld waren binnen 15 min in... Vandaag gebeld voor een oudere vrouw die haar deur niet open kreeg stond al langere tijd voor de deur. Gelukkig dat wij langs kwamen om haar te helpen. De slotambulance gebeld waren binnen 15 min in de geulstraat. Zeer vriendelijke monteur die het opgelost heeft in een redelijke prijs.

Dick van Hasselt

Positief. Snel aanwezig, vriendelijk, professioneel en vakkundig.

Beschrijf hier uw ervaring

Binnen drie kwartier was mijn oude slot vervangen door een nieuwe.

Lock-It Slotambulance B.V.

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Voordeur in slot laten vallen met de sleutel aan de binnenkant, kon er niet meer in. Zeer vakkundig, vriendelijk en snel geholpen, zowel aan de telefoon als door de monteur (Michel), die mijn deur... Voordeur in slot laten vallen met de sleutel aan de binnenkant, kon er niet meer in. Zeer vakkundig, vriendelijk en snel geholpen, zowel aan de telefoon als door de monteur (Michel), die mijn deur zonder schade open kreeg. Vooraf duidelijkheid gekregen over de precieze kosten, hier hebben ze zich netjes aan gehouden. Aanrader.